Jesper skrev:Xick skrev:
Eller også har han set, at der konstant er skader på midten, så konkurrencen ikke bliver for hård.
Det synes jeg var en unødvendig kynisk kommentar. Can har altid givet alt for klubben. Og kan han blive klar til den finale, så er det da både en gevinst for klub og spiller.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Naturligvis giver han alt for sin arbejdsgiver, alt andet er uacceptabelt. Måske det jeg har skrevet et par gange er sandt....Bayern, Juventus og andre store klubber, i store ligaer med mesterskabsgaranti, ikke er ude efter ham

. Jeg forstår ham da godt, at han ser sig om, han er ikke LFC fan gennem hele livet, LFC er bare en arbejdsgiver, længere er den ikke. Jeg er stadig ikke en stor fan af Can, men med OX skaden håber jeg dog på en forlængelse, jeg er ligeglad med om der er en hæderlig frikøbs, for han går jo gratis som det er(eller får LFC udviklingspenge?)men ikke han er i favorit 11´eren næste sæson, for så er det igen kun 2. pladsen vi kæmper om er mit gæt. Hele midten skal opgraderes, til noget nær Ste G,Xabi,Masch...Keita stats lader til han er er den ene, så nu mangler "kun" to.
Dernæst hvad er sket siden jul, så han har ændret mening, de samme spillere er der naturligvis, og kun Keita er signet, så giver ikke en dyt for det tweet
Verden er smask fuld af hyklere....