ElTorro skrev:Jeg tror Wilson bliver
Det var meget muligt, nu er der interesse fra Derby, Stoke Og Swansea og sikkert flere. Det afhænger jo af planen for Shaqiri, vil Klopp kun bruge Shaqiri på kanten så er pladsen trang for Wilson, men er der skumle planer om den centrale midtbane, så har Wilson jo gode muligheder.
Wilson fik også kun 14 kampe for Hull, så det kan være at man håber han kan få en fuld sæson.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig Shaqiri på den centrale midtbane

Desuden er det ikke just, fordi vi mangler spillere til at dække netop de pladser efter ankomsten af Keita og Fabinho. Jeg håber, at Wilson bliver en integreret del af truppen i denne sæson, men det afhænger vel, som jeg ser det, af et eventuelt køb af Fekir eller Klopps planer med f.eks. Origi, Ings og Sturridge. Hvis de skal sælges, er det måske (og dette forhåbentligt) en åbning for Wilson.[/quote]
Vi har nogle gange problemer med at Milner, Gini osv. ikke kan åbne de parkerede busser, der hjælper Keita sikkert, men i ekstreme tilfælde ville det hjælpe med en teknikker F.eks. Shaqiri.
Jer forventer også at Shaqiri primært bruges på kanten, men for et år siden var der ikke mange der troede på Oxlade som central midt.
Sent from my iPhone using Tapatalk