Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Top4 må gerne være et overstået kapitel efter nytår.
Jeg er lige glad med at blive 2,3 eller 4. Det er kun city som skal slåes hvis du vil blive mester og skulle vi falder lidt sammen og tabe point så er det vigtigt top4 er sikret.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg er lige glad med at blive 2,3 eller 4. Det er kun city som skal slåes hvis du vil blive mester og skulle vi falder lidt sammen og tabe point så er det vigtigt top4 er sikret.
Det får du så nu. Gal et drama. Begge hold sejler. Ren kamikaze-bold.
Det får du så nu. Gal et drama. Begge hold sejler. Ren kamikaze-bold.
Oomph242 skrev:Aubameyang er sku en god spiller. Ærgerligt vi ikke gik efter ham.
havde sagt det i 2 år måske 30 gange at Auba var den bedste angriber i verden som kunne købes for penge, fatter ikke at Klopp aldrig var inde for ham. og han tog til en klub som arsenal
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jadon Sancho er en fantastisk spiller. Foruden hans åbenlyse kvaliteter udviser han også en fantastisk modenhed i forhold til de beslutninger han træffer, når han er på bolden. Det er ofte det modsatte tilfælde hos unge talenter, hvor rutinen mangler og spillet bliver fro højt anlagt i situationer, hvor den simple løsning havde været det korrekte valg.
Det er endvidere interessant, at Jacob Bruun Larsen holder Pulisic ude af start 11’eren. Det kan selvfølgelig skyldes, at Favre kun vil benytte spillere, der ønsker at være i klubben fremadrettet. Men hvis det udelukkende skyldes niveauet på grønsværen, må Pulisic være gået helt i stå, da Bruun Larsen trods gode præstationer er noget fra at præstere på international topniveau.