Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tottenham har uomtvisteligtet et godt hold, en super manager og snart et utroligt stadion. Men de har samtidigt en trup, der er sledet enormt hårdt på i de sidste to-tre sæsoner uden det for alvor har ført til noget. Og der skal få muskelskader til og så er det pludselig et andet hold. Et hold der har for vane at gå en smule ned når det gælder, netop fordi de er slidte. Også fordi de selvsamme spillere jo også bruger enhver pause på at spille for deres landshold.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Det skal blive MEGET spændende at se hvor meget historierne om Poch til scum kommer til at fylde i de kommende måneder? Man fornemmer at de engelske medier allerede er ved at gå i selvsving. Hvis ikke Poch selv kommer ud og lukker historien ned kunne man sagtens forestille sig at det kunne komme til at fjerne noget fokus for Tottenham.Jesper skrev:Tottenham har uomtvisteligtet et godt hold, en super manager og snart et utroligt stadion. Men de har samtidigt en trup, der er sledet enormt hårdt på i de sidste to-tre sæsoner uden det for alvor har ført til noget. Og der skal få muskelskader til og så er det pludselig et andet hold. Et hold der har for vane at gå en smule ned når det gælder, netop fordi de er slidte. Også fordi de selvsamme spillere jo også bruger enhver pause på at spille for deres landshold.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man C med Bruyne, Silva, Aguero, Sterling fra start
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvorfor ku' de blå smølfer fra den anden side af Stanley Park ikke spille sådan i lørdags?
Vi SMADRER det PIShold !
Vardy med hatrrick i 2. halvleg, i læste det her først.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Måske er Spurs bare et godt hold? Nu er de i gang med at gennembanke Bournemouth, så måske Peter Kjær & Co. får ret i at de bliver en seriøs rival?Cynwal skrev:Hvorfor ku' de blå smølfer fra den anden side af Stanley Park ikke spille sådan i lørdags?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Dejlig aflevering fra Henderson
- Sledgehammer
Lige knapt, men anyways, Shitty i krise. Mon der snart kommer "Pep raus" råb?Thommo skrev:Vardy med hatrrick i 2. halvleg, i læste det her først.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Er ærligt talt mest nervøs ved Spurs fremgang lige i øjeblikket.Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
Tottenham snubler altid og har en papirtynd trup. Jeg er forsat mest bange for City.bblauritzen skrev:Er ærligt talt mest nervøs ved Spurs fremgang lige i øjeblikket.Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
- Sledgehammer
Ikke glemme Leicester. De har været gode venner for os her i julen.´Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vi kan bare ikke blive ved med at sige det om Spurs. De skifter lidt ud på holdet til i dag f.eks. og bliver bare ved med at vinde. Jeg frygter dem mere end City pt. City virker næsten til at være tæt på at nedsmelte og brænde helt sammen.Oomph242 skrev:Tottenham snubler altid og har en papirtynd trup. Jeg er forsat mest bange for City.bblauritzen skrev:Er ærligt talt mest nervøs ved Spurs fremgang lige i øjeblikket.Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så længe de bliver ved med, at snuble i enden. Kan vi vel sige det så meget vi vil:)Emmy skrev:Vi kan bare ikke blive ved med at sige det om Spurs. De skifter lidt ud på holdet til i dag f.eks. og bliver bare ved med at vinde. Jeg frygter dem mere end City pt. City virker næsten til at være tæt på at nedsmelte og brænde helt sammen.Oomph242 skrev:Tottenham snubler altid og har en papirtynd trup. Jeg er forsat mest bange for City.bblauritzen skrev:Er ærligt talt mest nervøs ved Spurs fremgang lige i øjeblikket.Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
- Sledgehammer
Jeg er faktisk mest enig med Peter Kjær: Frygter mest os selv, forstået på den måde at spillerne måske går hen og får gummiben. Kan vi holde fokus og tage én kamp ad gangen uden at skele til hvordan rivalerne præsterer, så ser det godt ud.bblauritzen skrev:Er ærligt talt mest nervøs ved Spurs fremgang lige i øjeblikket.Oomph242 skrev:City er gaven som bliver ved med, at give i denne Jul.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp