Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mon spurs og Fa har betalt Gray for at brænde alle de chancer?
"We're not racist, we only hate the mancs"
De er vel fint tilfredse. Deres træner er jo stor tilhænger af at snydeYNWA! skrev:Glæder mig til at høre Tottenham fansene der har været efter Salah forsvare Son nu
Hvordan slipper Vertonghen for sit andet gule???
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvor er et da umanerligt tåbeligt at Vardy skal sparke det straffe. Og hvorfor helvede ryger Vertongen ikke ud??
Selvfølgelig...
Jeg kan ikke mindes nogensinde at have set et hold være så ringe og have så meget held at de alligevel ligger helt med i toppen af PL
Selvfølgelig...
Jeg kan ikke mindes nogensinde at have set et hold være så ringe og have så meget held at de alligevel ligger helt med i toppen af PL
Synes nu det er fint, at Spurs følger med så de har noget at spille for når de møder City.
Ser lidt sådan på det, at smider vi så mange point at Tottenham bliver aktuelle i titelkampen, så vinder vi den ikke alligevel. Så er City stukket af. Jeg har ikke håbet på en Chelseasejr så meget før, hvertfald ikke siden sidst de mødte dem
Ser lidt sådan på det, at smider vi så mange point at Tottenham bliver aktuelle i titelkampen, så vinder vi den ikke alligevel. Så er City stukket af. Jeg har ikke håbet på en Chelseasejr så meget før, hvertfald ikke siden sidst de mødte dem

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
-
Kom så Leicester!
Det vil de da under alle omstændigheder - hvis de ikke spiller med om titlen, så spiller de med om top 4.Skovdal skrev:Synes nu det er fint, at Spurs følger med så de har noget at spille for når de møder City.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Chelsea skal vel have point idag for at følge med Man U - om de så er i stand til det, det tvivler jeg lidt på.
Det tog længe. Suk.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Det var hurtigt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- And I'm Javert
- Alder: 33
Marcos Alonso har da godt nok gang i en rædselssæson. Hold da op.
Do not forget my name!
Dagens Kampe
Håbløst forsvarsspil af Chelsea.
De kan sagtens få en ordentlig snitter idag.
De kan sagtens få en ordentlig snitter idag.
Senest rettet af Icipher søndag, 10. feb, 2019 17:09, rettet i alt 1 gang.
Jeg tror snarere, han bare viser sit sande niveau. "Farlig" fremad, men ringe bagud. Det har aldrig været nogen hemmelighed.And I'm Javert skrev:Marcos Alonso har da godt nok gang i en rædselssæson. Hold da op.
Corner taken quickly...
- And I'm Javert
- Alder: 33
Det er såmænd rigtigt nok. Omend han ikke har leveret fremadrettet i denne sæson heller - sammenlignet med de sidste par sæsoner.Kasper88 skrev:Jeg tror snarere, han bare viser sit sande niveau. Dygtig fremad, men ringe bagud. Det har aldrig været nogen hemmelighed.And I'm Javert skrev:Marcos Alonso har da godt nok gang i en rædselssæson. Hold da op.
Do not forget my name!
Jeg kunne heller ikke få mig selv til at holde fast i, at jeg skrev "Dygtig fremad", så har ændret det til "Farlig" fremad (Farlig i gåseøjne, fordi jeg ikke synes, han er det). Jeg synes, han er ekstremt overvurderet, også i den sæson, hvor han lavede mål.And I'm Javert skrev:Det er såmænd rigtigt nok. Omend han ikke har leveret fremadrettet i denne sæson heller - sammenlignet med de sidste par sæsoner.Kasper88 skrev:Jeg tror snarere, han bare viser sit sande niveau. Dygtig fremad, men ringe bagud. Det har aldrig været nogen hemmelighed.And I'm Javert skrev:Marcos Alonso har da godt nok gang i en rædselssæson. Hold da op.

Senest rettet af Kasper88 søndag, 10. feb, 2019 17:13, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...