De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.Red Man Walking skrev:Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.
Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagens Kampe
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Og de har erfaringen. De har prøvet det før. Vi smed det i vores dårlige periode i februar.Oomph242 skrev:De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.
Sent from my iPad using Tapatalk
Den eneste mulighed for os, er kampen mod Man U. Men der mangler kun 6 kampe, så det ser meget mørkt ud for os.
Men hende den fede har endnu ikke sunget, så...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Man Cheaty var også pænt store favoritter inden CL-Kvartfinalen sidste år på denne tid, men der "blinkede Guardiola først".Hr. Drejer skrev:Og de har erfaringen. De har prøvet det før. Vi smed det i vores dårlige periode i februar.Oomph242 skrev:De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.
Sent from my iPad using Tapatalk
Den eneste mulighed for os, er kampen mod Man U. Men der mangler kun 6 kampe, så det ser meget mørkt ud for os.
Men hende den fede har endnu ikke sunget, så...
Det kan være det sker igen

Jeg holder i hvertfald meget nøje øje med deres 3 næste kampe mod Crystal Palace, ude - Spurs, hjemme og Man U, ude.
Til gengæld tror jeg så også, at hvis Man Cheaty går igennem de tre kampe med maks. point, så er løbet kørt for Liverpools mesterskabschance.
Vi SMADRER det PIShold !
City tæller deres sæsonkortholdere med i optællingen, uanset om sæsonkortholderen har været på stadion. Det skal dog siges, at det er “lovligt”...-:)
Jeg bed mærke i en kamp, kan ikke lige huske om det var FA-Cuppen el Liga-Cuppen, hvor jeg mener de mødte Bury. Der var ikke et øje på stadion og de opgav der havde været 32.000....-:)
Jeg bed mærke i en kamp, kan ikke lige huske om det var FA-Cuppen el Liga-Cuppen, hvor jeg mener de mødte Bury. Der var ikke et øje på stadion og de opgav der havde været 32.000....-:)
Det er derfor man hellere skal stole på de tal som politiet opgiver i forbindelse med kampene, for det er det rigtige tal, som klubberne skal opgive til dem.
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Dagens Kampe
....og nu forærer de dem så væk til skolebørn. For god ordens skyld spinner de lige lidt positiv PR til Sterling, nu de er igangMugge skrev:De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.Red Man Walking skrev:Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

https://www.facebook.com/55435533795859 ... 83?sfns=cl
Mon ikke Sterling har fået rabat, der er kun solgt 25.000 billetter til kampen på søndag...
Selvom City har den 5 største omsætning i verden af klubber, kommer der nok flere fans fra Brighton til kampen
...

City har brug for positiv PR efter den storm de har rodet sig ud i, men det er jo tydeligt for enhver, at det er et desperat forsøg på at fylde tomme sæder op.Red Man Walking skrev:....og nu forærer de dem så væk til skolebørn. For god ordens skyld spinner de lige lidt positiv PR til Sterling, nu de er igangMugge skrev:De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.Red Man Walking skrev:Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.
https://www.facebook.com/55435533795859 ... 83?sfns=cl
Corner taken quickly...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Shiiit Bayern er godt nok ved at vise Dortmund hvem der er Bundesligaens bedste hold
4-0 ved pausen ... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Diego Costa lavede en...nå ja, en Diego Costa i går. Han er altså en ener i international fodbold!
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Rent egoistisk: Det glæder mig, at Wolverhampton fører 1-0 i pausen mod Watford i FA cup-semifinalen. Jeg kan godt leve med, hvis alle Wolves spillere har hovedet et andet sted, og er bange for skader den 12. maj på Anfield, da jeg håber alle Wolves spillere vil drømme om at spille finalen weekenden efter = 18. maj 2019 

Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dejligt mål af agent Suarez 

Prøver Frimann seriøst at argumentere for at der kunne være straffe til McTominay? Den mand.
-
Hård skæbne for Ajax der ellers har domineret hele første halvleg. Det Ajax hold står for alt det som fodbolden idag mangler.
Frankie De Jong er vanvittig god. Han kommer til at blive midtbanegeneral for Barcelona de næste ti år, hvis han holder den kadence han har vist i de sidste tre CL kampe. Et rendyrket talent.
Frankie De Jong er vanvittig god. Han kommer til at blive midtbanegeneral for Barcelona de næste ti år, hvis han holder den kadence han har vist i de sidste tre CL kampe. Et rendyrket talent.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
De Ligt. David Neres. Dem kommer vi også til at høre meget mere til.Robbie_God_Fowler skrev:Hård skæbne for Ajax der ellers har domineret hele første halvleg. Det Ajax hold står for alt det som fodbolden idag mangler.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp