Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg tror de skal koncentrere sig om at være klar den 18. maj mod Watford, hvis vi vil vinde en pokal, der er lidt større end Mickey Mouse Cup'en De imploderer nu!
Rio skrev:Den ultimativt mentale nedtur, City lige har gennemgået, bliver på ingen måde opvejet af lidt friskere ben. Flot af Spurs. Det er ren fryd.
Hvis de nu rent faktisk gik hen og vandt CL ville de formentlig i årene fremover bygge videre på et dynasti, der ville være uovervindeligt. Og skulle vi vinde over Barcelona har vi gode muligheder i finalen.
Hvordan begge hold vil reagere i næste kamp er dog uvist.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Vidste godt at City havde de mest deluded fans i verden. men at de helt inde i hjertet tror på at VAR snyder dem og kun viser vinkler som er "anti-city" og begge kendelser var forkerte er godt nok til at dø af grin over
Der er også city fans som syntes VAR er unfair fordi den ødelægger en "goal celebration"
VAR er en sejr for fodbolden.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Tottenham med gode chancer og burde vel have scoret et mål. Mon ikke gassen går af ballonen efter 30 minutter hvis ikke de får scoret og City kører den stille og roligt hjem..
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.