Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Læg i øvrigt igen mærke til den kedelige stemning på det stadion. De har ingen fans.
Corner taken quickly...
Så er det nu.. Kom så
Det var tæt på. Men lige ved og næsten...
Jeg synes sgu ikke city hverken spiller godt eller er særligt gode.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen. Fin fight af Leicester ellers, der spillede godt op med købeklubbens oliedrenge.
Corner taken quickly...
Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.
De spiller sig ikke frem til en eneste stor chance, og så rammer Kompany den som han aldrig har og aldrig kommer til at ramme bolden igen... Du godeste hvor er det frustrerende, og man kan fandme ikke sige City ikke også har haft marginaler på deres side! Sidste uge kom bolden kun 2 cm over stregen og nu det her... Pis!!
Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Heldet slipper op mod Brighton..jensemand skrev:De spiller sig ikke frem til en eneste stor chance, og så rammer Kompany den som han aldrig har og aldrig kommer til at ramme bolden igen... Du godeste hvor er det frustrerende, og man kan fandme ikke sige City ikke også har haft marginaler på deres side! Sidste uge kom bolden kun 2 cm over stregen og nu det her... Pis!!
Hvor jeg dog inderligt håber du har ret!Bøgvad skrev:Heldet slipper op mod Brighton..jensemand skrev:De spiller sig ikke frem til en eneste stor chance, og så rammer Kompany den som han aldrig har og aldrig kommer til at ramme bolden igen... Du godeste hvor er det frustrerende, og man kan fandme ikke sige City ikke også har haft marginaler på deres side! Sidste uge kom bolden kun 2 cm over stregen og nu det her... Pis!!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Klam klub med skodfans på.
Ros til Leicester for særligt 1. halvleg, og hvorfor var det ikke Vardy, der fik dén chance
Ros til Leicester for særligt 1. halvleg, og hvorfor var det ikke Vardy, der fik dén chance

Senest rettet af Niels K tirsdag, 07. maj, 2019 08:39, rettet i alt 1 gang.
Men ved sund forretningsdrift - ikke med oliepenge og brud på FFP reglerne.Bøgvad skrev:Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.
Hvis man laver en pulje med 2000 kr til at starte med og sætter 200kr på at city vinder hvergang
hvis du får odds 1.3 ca igennemsnit så får du 60 kr per kamp de vinder
lad os sige de vinder 32 kampe på en season. så får du 1920 kr
du taber 6 gange 200 kr. hvilket er 1200 kr.
hvis du får odds 1.3 ca igennemsnit så får du 60 kr per kamp de vinder
lad os sige de vinder 32 kampe på en season. så får du 1920 kr
du taber 6 gange 200 kr. hvilket er 1200 kr.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
PointNiels K skrev:Men ved sund forretningsdrift - ikke med oliepenge og brud på FFP reglerne.Bøgvad skrev:Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.