Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 29. dec, 2007 18:04

hansilivlykke skrev:Til Spurs fans, det må da være spændende at være Spurs fan ;)
Tror du Jens gik amok :D
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » lørdag, 29. dec, 2007 18:08

LFC Søren skrev:
hansilivlykke skrev:Til Spurs fans, det må da være spændende at være Spurs fan ;)
120%

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. dec, 2007 18:08

Ud over at vi har muligheden for at hente ind på Scum (og måske Arse også) så bemærk lige en anden ting:

Sejr til os i morgen - og så er der slået et hul på 6-7 points mellem CL-pladserne og UEFA-trøstpræmien (forudsætter 3 points til os i den udsatte selvf.)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 29. dec, 2007 18:10

I'm Forever blowing bubbleeeeees! :D

Come on u hammers!

Og så tar Everton lige Arsenal hjemme her om ikke så længe! ;)

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 29. dec, 2007 18:15

En meget begivenhedsrig dag i dag i Premier League. Fantastisk den måde West Ham slog Scum på. Det gav virkelig mine titeldrømme fornyet håb. Vi skal bare slå Manchester City i morgen hvilket selvfølgelig bliver meget svært og så vinde den kamp vi mangler på hjemmebane imod West Ham og så er vi lige pludselig kun tre point efter Scum.

Der var så mange dejlige aspekter i dette nederlag til Scum. Ronaldo brændte et straffespark som dog aldrig skulle have været dømt og så fik de ovenikøbet deres egen medicin med to West Ham scoringer i slutningen af kampen. Som om det ikke var nok blev det endda lillebro Ferdinand som satte dem igang. Fantastisk at se Scum blive besejret på denne måde og så var det endda et fortjent nederlag. Det eneste skræmmende er hvordan West Ham kunne køre Scum så meget rundt som de gjorde i dag når man sammenligner med hvor lidt vi kunne præstere imod dem da vi mødte dem.

Jeg er så glad for dette nederlag at jeg ikke ænser at Chelsea meget heldigt på en fejlagtig dommerkendelse scorede til allersidst og vandt smalt over Newcastle. Hvis vi bare vinder den kamp vi mangler vi alligevel foran Chelsea og de ser bestemt ikke skræmmende ud.

Nu skal man selvfølgelig ikke gøre os bedre end vi er og glæde os for tidligt men jeg tror sagtens at Everton nu kan tage point fra Arsenal og hvis vi så vinder i morgen ser det altså rigtigt godt ud. Jeg tror dog at vi får en meget svær kamp i morgen men det kunne være så fedt at vinde den. Nu vil jeg så sætte mig ned og for en gangs skyld holde med Everton.

Tottenhams kamp må jeg også lige kommentere på. Det var godt nok helt vanvittigt hvad der skete i den kamp og den måde det hele eksploderede på i anden halvleg. Flot præstation af Tottenham og i særdeleshed Berbatov som jo scorede hele fire gange men jeg har nu også lidt ondt af Reading. Det er sjældent at man scorer fire mål på udebane og så stadigvæk taber.
Senest rettet af Styf lørdag, 29. dec, 2007 19:12, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » lørdag, 29. dec, 2007 18:19

DD skrev:Hvor er det utroligt at sidde og høre på kommentatorerne i studiet.
Der meldes ud, at ManU havde en off day, fint nok, men osse at WH stort set ikke havde budt på noget særligt før de scorede de to mål! Og at ingen af målmændene havde haft en redning forinden! Jeg husker en kæmpe chance til WH i 1. halvleg, som blev reddet af ManU's mplmand. De er altså decideret ringe at høre på, og deres beundring for ManU vil tilsyneladende ingen ende ta'!
Ja det er flot, og så sluttede de lige af med ikke at have tid til at vise Spurs to mål! Så kunne det måske være at de skulle have stoppet alt den ævl tidligere...

Ville ikke gøre noget hvis Everton kunne drille Arsenal nu!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 29. dec, 2007 18:19

Pongolle skrev:West Ham - Manchester United
Everton - Arsenal

Der er altså gode chancer for pointtab til ét -og to i tabellen i dag, hvorimod Chelsea nok ikke laver samme brøler mod Newcastle, som mod Aston Villa, men nu får vi se.

Everton kan ihvertfald godt tage mindst 1 point fra Arsenal, og med lidt held kan West Ham altså godt drille ManU..
Første påstand i hus, kom så Everton :D
Billede

niels

Indlæg af niels » lørdag, 29. dec, 2007 18:22

LFC Søren skrev:Surt Chelsea 2-1, Kalou
Og 2-1 målet ser ud til at være klart off side :shock:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. dec, 2007 18:22

Godt indlæg Styf - og du har ret:

Det er lidt mærkeligt at sidde og holde med "Blånæserne"
Men vi kan jo håbe, at Arse slår sig på deres kontante spillestil.
Jeg bliver i hvertfald skuffet, hvis ikke Everton får points idag.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » lørdag, 29. dec, 2007 18:24

hansilivlykke skrev:
LFC Søren skrev:
120%
:lol: :lol: Det har været et syn for guder :lol: :lol:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 29. dec, 2007 18:26

Flot kamp af Westham, som igen viser de har et godt tag på manc. Vi har jo tit debateret mancs trup. I dag stiller de op uden Rooney (og igen satte de point til), og igen igen scorer Ronaldo. De er ligeså afhængig af Rooney/Ronaldo, som vi er af Gerrad / Torres.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Another Wasted Corner

Indlæg af Another Wasted Corner » lørdag, 29. dec, 2007 18:30

LFC Søren skrev:Flot kamp af Westham, som igen viser de har et godt tag på manc. Vi har jo tit debateret mancs trup. I dag stiller de op uden Rooney (og igen satte de point til), og igen igen scorer Ronaldo. De er ligeså afhængig af Rooney/Ronaldo, som vi er af Gerrad / Torres.
Ganske enig. Især er de afhængige af Ronaldo, synes jeg. Faktisk laver Rooney ikke så mange kasser og så synes jeg han har udviklet en tendens til at få mindst en længerevarende skade pr sæson. Så har de også lige Tevez, som altså er en klasse over Crouch, Kuyt og Voronin.

Og så har de altså også lige en tand mere vinderkultur og en ukuelig tro på sig selv og egen formåen.

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » lørdag, 29. dec, 2007 18:36

Yakubu

1-0
Senest rettet af Pongolle lørdag, 29. dec, 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.
Billede

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 29. dec, 2007 18:36

Everton foran 1-0 mod Arsenal!
Tim Cahill ( :evil: )
Billede

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. dec, 2007 18:37

Cahill til 1-0.

Rigtig klumpspils-mål. Sad ellers lige og håbede på, at de ville spille uafgjort - men så er der da lidt at give af.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar