Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er ikke et eneste sekund i tvivl om de vil gøre deres bedste og jeg er 100 % sikker på, at det bestemt ikke er til Citys fordel, at de kan spille helt frit. Det er professionelle sportsudøvere, og nogle gange skal de give den gas, men det betyder ikke at de ikke kan restituere og give alt til kampen.
Det betyder ikke at de laver et mirakel, men det betyder at de vil gøre deres bedste.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
I fa cup nedtakten så man fra citys omklædningsrum 30-40 min efter slutfløjt. Studiet nævnte at det lignede, det der burde være Watfords omklædningsrum men det var citys. spillerene sidder hver for sig og twitter, eller tjekker facebook eller hvad ved jeg, stille som i et bibliotek. Ufatteligt man med så lidt(ikke eksisterende) kammeratskab og glæde kan gøre rent bord i england. Træls, men det må LFC jo ændre ved, ved først kommende lejlighed
Mads T. skrev:Så skal vi vidst spille Community Shield til august.
Gider vi det?
btw så ikke kampen men gætter mig til city vand 8 - 0[/
Næh’.. ikke synderligt.. men kan da være en fin mulighed at introducere nogle unge, evt en ny og ellers få prøvet lidt forskelligt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Mads T. skrev:Så skal vi vidst spille Community Shield til august.
Gider vi det?
btw så ikke kampen men gætter mig til city vand 8 - 0[/
Næh’.. ikke synderligt.. men kan da være en fin mulighed at introducere nogle unge, evt en ny og ellers få prøvet lidt forskelligt.
Ja. Jeg mener også at man har lidt ekstra udskiftninger i den kamp.
Har X og under 2,5, kom så med en kedelig 0-0´er . Og tror fanden med røv stemning, når uefa har solgt kampen(sort naturligvis) for egen vinding, og skidt ud over finalens fans. godt de er blevet klogere/mindre korrupt, og ikke placerer, eksempelvis vm i 50 graders varme, hvor de skider på det arbejdende folk og meget andet ækelt lort