Lidt mærkværdig at du lidt ser De Bruyne tilbage som status quo for City (min tolkning), men ser Oxlade tilbage som en styrkelse af bredden...texy skrev: ↑tirsdag, 06. aug, 2019 18:02Det har du muligvis ret i. Jeg synes nu, at Fernandinho har spillet på et vanvittigt niveau over de seneste to sæsoner, så jeg har svært ved at se nogen spiller gøre det bedre. Han er i mine øjne den altoverskyggende årsag til, at de har kunnet spille med Silva og Silva på midten samtidig.Thommo skrev: ↑tirsdag, 06. aug, 2019 15:42Det er skrevet mange gange, men jeg gætter og tror på han slår Fernandinho efter lidt tilvæning, og det må jo betyde de forstærker 11´eren yderligere, hvis min påstand holder, og synes det er meget optimistisk at skrive de er svækket, men man skal jo være optimistisk for at tro på det med det nul-vindue vi har haft indtil videre.
Jeg håber troligt på en giga signing denne sommer, der kommer i 11´eren, eller kan true for alvor.... I offensiven altså
Som andre skriver, er De Bruyne nu tilbage. Det havde jeg overset, og det styrker bredden, hvis han finder niveauet. Men selvom han er dygtig, så var han dog aldrig Salah-niveau i mine øjne (de to top kandidater til årets spiller forrige sæson). Og i hans fravær har Bernardo Silva spillet eminent. Jeg kan kun se De Bruyne komme tilbage på holdet på bekostning af en af de to Silvaer. Hvis Rodri skal spille, hjælper det nok med De Bruyne i forhold til den defensive balance. Men offensivt ser jeg ham ikke bedre end hverken den ene eller anden Silva.
Personligt tror jeg desværre ikke Oxlade finder topniveauet frem igen og kan spille +25 PL kampe pr sæson.
En spiller konstant forfulgt af uheld og mærket af dem.