Man C er bare gode, og jeg tror der skal noget helt ekstraordinært til for at fravriste Man C PL tronen. Men vi skal bare vinde de næste 37 PL kampe

Men West Ham ser altså også ringe ud.
Jeg kan trøste dig med 36 sejre og et x mod city er rigeligt til guld, ingen grund til at overdriveHr. Drejer skrev: ↑lørdag, 10. aug, 2019 15:21Defensivt står man C bedre end vi gjorde i går, hvor vores forsvar ikke var helt afstemt (specielt mellem Gomez og Arnold)
Man C er bare gode, og jeg tror der skal noget helt ekstraordinært til for at fravriste Man C PL tronen. Men vi skal bare vinde de næste 37 PL kampe![]()
Men West Ham ser altså også ringe ud.
1. mål var a lá vores i går, hvor Diop fejler den, og nu var jeg i bad ved deres straffe, men var det ikke også Diop, der ikke var så heldig dér ? Han var generelt bare utrolig langsom.Mads T. skrev: ↑lørdag, 10. aug, 2019 15:17Synes godt nok 4-0 til City er ret misvisende. Nok har City været bedst, men ikke så meget bedre end West Ham, som har set shaky ud defensivt.
Vel egentlig en præstation på niveau med vores i går fra City.
Edit: 5-0. Der burde have været frispark til WH i den situation synes jeg.
Ja hvis en af de sejre også er imod cityThommo skrev: ↑lørdag, 10. aug, 2019 15:39Jeg kan trøste dig med 36 sejre og et x mod city er rigeligt til guld, ingen grund til at overdriveHr. Drejer skrev: ↑lørdag, 10. aug, 2019 15:21Defensivt står man C bedre end vi gjorde i går, hvor vores forsvar ikke var helt afstemt (specielt mellem Gomez og Arnold)
Man C er bare gode, og jeg tror der skal noget helt ekstraordinært til for at fravriste Man C PL tronen. Men vi skal bare vinde de næste 37 PL kampe![]()
Men West Ham ser altså også ringe ud.![]()
Ja det var jo næsten uundgåeligt at Villa måtte bukke under for presset til sidst ...
Helt enig i, at VAR fungerede godt.Niels K skrev: ↑lørdag, 10. aug, 2019 20:48VAR forløb iøvrigt fantastisk godt og meget hurtigt i dag, så man bemærkede nærmest ikke, at det var der.
Det var dog ikke Fabianski, der havde begge fødder fra stregen ved straffet men en spiller, der var løbet for tidligt i feltet, og det skal de jo skrive på skærmen, så alle ved, hvad der dømmes for.
Zouma har til gengæld været elendig - klodset straffespark og en håbløs bold gennem eget felt direkte til Martial.Niels K skrev:Det var da en tøset tackling af AC som CB, der leder frem til deres straffe ?
Ellers er Chelsea's unge folk da kommet fint i gang, og de har været uheldige med 2 skud på træværket.