Det er vel hans debut sæson. Jeg ærger mig stadig over at jeg ikke fik fat i Gerrard's debutsæson trøje. Jeg mener det var med nr. 28 på ryggen.
Jones og Elliots trøjer denne sæson, skal jeg da have.
Jo, han minder måske om vores 90er helt, men jeg kan tvivle på om der er plads til en type som ham. Og som jeg beskrev, så har en mange gode kompetencer, men teknikken er eksempelvis ikke bedre end Wijnaldums.Hekkem skrev:Synes du ikke hans teknik er mere end det sædvanlige?Jesper skrev: ↑lørdag, 02. nov, 2019 13:11Ja, han kan et eller andet. Jeg synes hans styrke er hans svaghed. Han er en der kan lidt af hvert og intet helt specifikt. Og så tror jeg det gør det sværere at bryde igennem på vores hold, hvor konkurrencen bare er enorm.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det mener jeg helt klart, Har set ham live 2 gange, og set ham i diverse ukampe på LFCtv. Alle gange, jeg har set ham, har han været den spiller på banen med bedste tekniske kunnen. Hans problem tidligere har været, han ikke vidste hvad han skulle bruge sin overlegne teknik til, hvor han ofte tog de forkerte valg og søgte alt for meget sin egen mulighed, i stedet for en mere åbenlys mulighed for en medspiller. Det er blevet bedre, selvom der stadig mangler lidt i de evner. Men jeg vil, i forhold til hans alder, hellere have han prøver og af den vej finder ud af, hvor langt det rækker, end han altid skal spille den åbenlyse mulighed. Det skaber uventetheder som er så vigtig for at åbne et låst modstanderhold.
Så er jeg også vild med en scouser på holdet![]()
For mig minder han mig meget om McManaman, da han brød igennem i start 90'erne.
Hmm og jo det tror jeg ved gud da han har.Jesper skrev: Jo, han minder måske om vores 90er helt, men jeg kan tvivle på om der er plads til en type som ham. Og som jeg beskrev, så har en mange gode kompetencer, men teknikken er eksempelvis ikke bedre end Wijnaldums.
Jeg er helt enig med dig Hekkem! Jeg er rimelig sikker på at der nok skal blive plads til ham på holdet. Og hans teknik er bestemt på højde med Ginis, selvom han bestemt heller ikke er den værste at have dårligere teknik endHekkem skrev: ↑søndag, 03. nov, 2019 01:07Hmm og jo det tror jeg ved gud da han har.Jesper skrev: Jo, han minder måske om vores 90er helt, men jeg kan tvivle på om der er plads til en type som ham. Og som jeg beskrev, så har en mange gode kompetencer, men teknikken er eksempelvis ikke bedre end Wijnaldums.
Men ikke mere at debattere om da
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teknikken hos Jones er helt i top. Men hvis han skal være vores nye 16/17 Lallana, så skal hans løbearbejde lige gå et niveau eller to op.Niels K skrev: ↑søndag, 14. jun, 2020 10:11Curtis Jones could be Liverpool's new 16/17 Lallana
https://anfieldindex.com/45059/curtis-j ... llana.html
Han kan dog fint tage The Cruyff Turn mere ind i sit spil også, da det er ganske effektivt, og det ligger godt til Jones.
Enig i begge dele men alene det faktum, at Curtis spiller sammen med verdensklassespillere bør jo betyde, at hans niveau løfter sig en tak eller to. Det må jo være hensigten og det, at han er så ung skal jo også betyde, at han netop ikke er en færdigudviklet spiller som Lallana 16/17, men at der er et stort udviklingspotentiale, da han allerede er så god og så moden i sit spil.texy skrev: ↑mandag, 15. jun, 2020 10:54Teknikken hos Jones er helt i top. Men hvis han skal være vores nye 16/17 Lallana, så skal hans løbearbejde lige gå et niveau eller to op.Niels K skrev: ↑søndag, 14. jun, 2020 10:11Curtis Jones could be Liverpool's new 16/17 Lallana
https://anfieldindex.com/45059/curtis-j ... llana.html
Han kan dog fint tage The Cruyff Turn mere ind i sit spil også, da det er ganske effektivt, og det ligger godt til Jones.
Reelt ser jeg Minamino som en mere naturlig arvtager til den rolle lige nu. Men det ser ud som om, at Klopp vurderer, at Minamino skal bruges som alternativ til Bobby.