Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
manchester holdene og Leicester går da rimeligt hårdt efter at komme i semifinalen i ongo bongo cuppen. Det er ikke mange spillere de sparer, specielt ikke Leicester som også ser ud til at skulle spille ekstra tid
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og Leicester videre til næste runde. Alletiders med en kamp mere for dem i programmet
"We're not racist, we only hate the mancs"
Real Madrid så gode ud i går - både i organisering og presspil. Zidane er tilsyneladende ved at få sat skik på holdet igen.
Jeg er glad for, at det ikke er dem, vi skal møde i CL. Jeg har en stor tro på, at de slår Man City ud.
Jeg er glad for, at det ikke er dem, vi skal møde i CL. Jeg har en stor tro på, at de slår Man City ud.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Min. 2 kampe. Semifinalerne skal afgøres over 2 kampe - de har fået en kanon lodtrækning, så mon ikke de får finalen med og dermed 3 kampe ekstra. Det er super fint. Det samme kan siges om City - deres lodtrækning er dog en anelse sværere
Holder vi med Leicester i aften?
Uafgjort må være det bedste resultat. Såfremt Leicester vinder, hvilket jeg ikke tror de gør, så kan vi få en meget svær kamp mod dem i næste runde, hvor vi kan ende med kun at være 4 point foran (med en kamp i hånden).
Jeg håber naturligvis på X, hvis der kommer en vinder holder jeg ubetinget med Man City. Jeg forstår ikke man negligerer Leicester(og Brendan i særdeleshed) i så stor stil som tilfældet er, rundt om på nettet. Brendan er i mine øjn mindst den 3. bedste manager i ligaen.
Verden er smask fuld af hyklere....
Det må da ubetinget være uafgjort eller City, der skal vinde. Vi skal bare øge afstanden til nr 2.
Det kan blive en historisk aften. I mine øjne sikrer vi reelt mesterskabet med alt andet end en Leicester sejr. Og vi kan VM for klubhold på samme tid.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det kan blive en historisk aften. I mine øjne sikrer vi reelt mesterskabet med alt andet end en Leicester sejr. Og vi kan VM for klubhold på samme tid.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Til syvende og sidst tror jeg stadig at City slutter over Leicester i ligaen, men alligevel håber jeg mest på dem - City - eller uafgjort i aften. Det vil bremse Leicesters momentum, og så kan vi selv endegyldigt smide dem ud af topkampen i næste uge.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Man kan sige, at Leicester stort set kun kunne byde ind på contrastød, som de til gengæld er voldsomt dygtige til, men de havde meget svært ved at sætte 3 afleveringer sammen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ho-Ho-Ho-Ho-Ho
Julemanden bliver åbenbart VED med at have noget i posen til os.....

Julemanden bliver åbenbart VED med at have noget i posen til os.....

Vi SMADRER det PIShold !
2-0 nederlag til Ole Gunnar på 1 års dagen for hans ansættelse, fedt
De skal bare ikke op på CL pladserne og gerne blive udenfor Top 6

De skal bare ikke op på CL pladserne og gerne blive udenfor Top 6