Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tager gerne messi i 2-3 år.
det kunne være sjovt.
Lad os være ærlige. Liverpool havde slået dette bayern hold.
De stod på midterlinjen med deres forsvar. vi havde scoret 8 mod dem lol
det kunne være sjovt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Setien var allerede færdig.texy skrev:Setien må være færdig efter dette. Men hvad med Messi?
Hvis Messi bliver, så har vi set det sidste magi fra hans side. Holdet er ganske enkelt for ringe, der er en udpræget mangel på klassespillere. De har ikke én eneste verdensklasse spiller i hverken forsvar eller på midtbanen. Suarez er for gammel og slidt, Griezman er vel klodens mest overvurderede spiller og Messi er bare ikke skarp nok mere til at kunne afgøre det hele selv.
Men lad det det endelig fortsætte, jeg nyder at den usympatiske klub ser ned i afgrunden
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Dagens Kampe
Ja, jeg sad og blev lidt nervøs for at Man City har en større chance end jeg håbede.Scherwin skrev:Tager gerne messi i 2-3 år.
det kunne være sjovt.
Oh Well. Man skal ikke afskrive Lyon i dette format, hvis Arsenal kan slå Man City ud sf en cup, så kan Lyon dælme da også.
Og ja Messi ville da være en hæderlig backup for Salah

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Kom så Lyon....!!!!!
Det er ikke nogen hemmelighed, at Lyon er min anden fodboldkærlighed. Håber virkelig, de kan levere overraskelsen i aften!
Genialt. Den pis klub kommer aldrig til at vinde CL

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kongekamp der om ikke andet for en stund genetablerede troen på at der eksisterer en højere retfærdighed. Ikke at det i forhold til spil og chancer mv var “retfærdigt” at Lyon vandt, men det var en huskekage til City, at de, med den horrible FFP-dom in mente, trods alt ikke kan købe sig til alt.
Jeg vil aldrig glemme Peps udtryk da først Sterling brændte sin 200% chance og så Lyon løb op og scorede på næste angreb
Jeg vil aldrig glemme Peps udtryk da først Sterling brændte sin 200% chance og så Lyon løb op og scorede på næste angreb
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Synes det er så sjovt at Pep vidt og bredt bliver udråbt til at være verdens bedste manager - men vinde CL med nogle af verdens bedste trupper kan han ikke, sålænge han ikke råder over Messi.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Det er jo det der med individuelle priser i en holdsport, der ikke foregår i en osteklokke.athomsen skrev:Synes det er så sjovt at Pep vidt og bredt bliver udråbt til at være verdens bedste manager - men vinde CL med nogle af verdens bedste trupper kan han ikke, sålænge han ikke råder over Messi.
Han arvede jo et fremragende Barcelona hold, der havde underpræsteret lidt, men til gengæld var Messi klar til at overtage efter Ronaldinho. Men bare fordi brikkerne var der, så skulle Pep jo stadig samle puslespillet.
Og ja, at vinde ligaer med Bayern er jo heller ikke just opsigtsvækkende.
Man sidder jo også og overvejer hvordan det var gået i Barcelona hvis Guardiola var blevet?
Jeg må ærligt indrømme, at jeg skiftede kanal, da de udlignede til 1-1, da jeg var temmelig sikker på, at shitty ville køre den hjem derfra, men hvor er det fedt i dag at konstatere, at de er ude 

Begge scumchester hold ude af europæisk fodbold. Det er virkelig svært ikke at være en glad fodboldfan i disse dage.