Hvad har jeg svært ved at gennemskue?Niels K skrev: ↑onsdag, 07. jul, 2021 18:07Men du har så længe, jeg kan huske rendt rundt med en kæmpe nej-hat på, og der må jeg bare sige, at du har haft svært ved at gennemskue transfervinduerne i de senere år, da vi har gjort det helt forrygende og fået toppriser for vores spillere. Vi har nogle rigtig dygtige spillere til salg, så jeg tror, du bliver positivt overrasket. Lad mig sige det sådan.Oomph242 skrev: ↑onsdag, 07. jul, 2021 08:52Men hvem tænker du skulle være køberne til de priser og lønninger? Eks. Origi har et år tilbage af sin kontrakt og får ca. £80.000 om ugen. Hvem skulle betale £15-20m for ham?Niels K skrev: ↑tirsdag, 06. jul, 2021 20:03Der er vel ikke nogle fansites, der vil bruge så meget af deres tid på at revse klubben - særligt ikke når vi faktisk er inde i en gylden periode for klubben. Så skal man nok læse artikler fra folk, der ikke kan lide os, tænker jeg.Oomph242 skrev: ↑mandag, 05. jul, 2021 19:23Priserne virker ihverfald urealistiske høje i disse tider.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 05. jul, 2021 11:33Niels K skrev: ↑mandag, 05. jul, 2021 07:20Liverpool double transfer deal is just the start as FSG and Jürgen Klopp see £95m trend continue
Liverpool have been busy working on transfer deals this week with one confirmed and another almost sorted - yet more proof that the Reds are the best in that particular business.
https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... g-20966531
Jeg mistænker liverpool.com for at være Edwards hoforgan![]()
Priserne er sænket i denne artikel ift., hvad vi har set meldt ud flere steder fra tidligere, men nu må vi se, hvem der melder sig, og hvad de vil betale.
Shaqiri er lidt i samme båd £80.000 om ugen og har haft mange skader £13m er nok lidt mere end klubberne vil betale
De andre klubber ved også godt vi er afhængige af salg for at kunne købe. Vores £20-25m pr. Transfervindue er ikke skide svært at gennemskue.
Ja vi har fået gode priser for vores talenter med potentiale. Men dem vi har solgt af ældre dato har da ikke været til toppriser. I såfald hvem?
Men Niels jeg vædder da da gerne en Liverpool trøje på, at Origi ikke bliver solgt for £15-20m eller Shaqiri for £13m. Er du på? Origi m10-12m - Shaqiri ikke over £10m.