Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!athomsen skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 16:23£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedetHr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 15:08En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: hvem skal ud
12 mio pund for Wilson er sgu godt solgt. Han har ikke niveauet til øverste klasse og bliver også kun solgt til en Championship klub. Klubber i PL har valgt ham fra.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
De 2 handler har været så vildeHr. Drejer skrev:Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!athomsen skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 16:23£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedetHr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 15:08En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
-
Tænker også det er fint og godt solgt.Emmy skrev:12 mio pund for Wilson er sgu godt solgt. Han har ikke niveauet til øverste klasse og bliver også kun solgt til en Championship klub. Klubber i PL har valgt ham fra.
Jeg frygter altid at vores egne talenter stepper op og vi har solgt forkert, men mon ikke denne handel igen er super.
Jeg undrer mig altså ofte over at man kan hylde talenterne så vildt som de to blev, og så efterfølgende sige at prisen var god?. Jeg kan til gengæld, for jeg var den absolut eneste der skrev side op og side ned om hvor pinligt elendig Solanke var, for så at blive sat på plads af forum efterfølgende. Brewster har jeg ikke rigtig nævnt, i og med han kun spillede lidt sekunder for LFC.liverpoolfc86 skrev: ↑mandag, 26. jul, 2021 18:40De 2 handler har været så vildeHr. Drejer skrev:Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!athomsen skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 16:23£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedetHr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 15:08En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ahhh skulle vi nu ikke lige. Jeg vil mene der var flere som var lunkne ved Solanke. Det var jo ingen hemmelighed før vi købte ham, at han ikke havde udviklet sig synderligt siden han var 15 år. Men et godt flip af klubben var det.Thommo skrev: ↑mandag, 26. jul, 2021 20:06Jeg undrer mig altså ofte over at man kan hylde talenterne så vildt som de to blev, og så efterfølgende sige at prisen var god?. Jeg kan til gengæld, for jeg var den absolut eneste der skrev side op og side ned om hvor pinligt elendig Solanke var, for så at blive sat på plads af forum efterfølgende. Brewster har jeg ikke rigtig nævnt, i og med han kun spillede lidt sekunder for LFC.liverpoolfc86 skrev: ↑mandag, 26. jul, 2021 18:40De 2 handler har været så vildeHr. Drejer skrev:Vi må ikke glemme Solanke og Brewster. Over £40 M for de to. Ren verdensklasse!athomsen skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 16:23£15 mio. for både Ibe og Ward var jo også crazy. Hold fast en overpris vi fik for begge spillere. Det samme kan vel siges om Ki-Jana. Alle klubber der IKKE var involveret i handlerne har vel rystet på hovedetHr. Drejer skrev: ↑søndag, 25. jul, 2021 15:08En skuffelse vi ikke fik mere end £22 M. for Grujic og Wilson. Sidste sommer forlangte vi £40 M. for de to. Ings, Ward, Benteke, Ibe og Ki-Jana var alle betydelige bedre salg. Ikke meget Edwards Masterclass over dette vindue! Men det kan vel nås endnu.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Især Solanke syntes aldrig blev hypet helt vildt, selv de mest entusiastiske var ikke helt oppe og sige "den nye Lewandowski". Brewster var dog spændnede som bare pokker IMØ og jeg tænker da også han kan nå det endnu, en nedrykningstruet PL klub giver jo ikke spilletid væk i håbet om at spilleren så kan komme i gang. Jeg tænker sagtens Brewster kan kickstarte karrieren ved en god sæson i næstbedste række.
Jeg synes nu, at prissætningerne virker ganske rimelig, eftersom Origi er sat til 10 mille.
How Liverpool could bring in a further £72m from player sales this summer
It has been a transfer window that has seen significantly more outgoings than incomings so far, but there is still plenty of business Liverpool could conduct to add to the coffers.
https://www.thisisanfield.com/2021/07/h ... is-summer/
It has been a transfer window that has seen significantly more outgoings than incomings so far, but there is still plenty of business Liverpool could conduct to add to the coffers.
Ja nu ligner det da efterhånden noget som kan sælges. £15-20m for en Origi var sku også langt over målet.Niels K skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 14:30Jeg synes nu, at prissætningerne virker ganske rimelig, eftersom Origi er sat til 10 mille.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 22:51Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Er det kun mig, som synes denne tendens har været stigende de sidste par år?Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 23:52Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 22:51Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Før i tiden synes jeg spillerne havde travlt med at komme videre og det var primært halv gamle spillere i ders karierres efterår, som sad kontrakten ud, i de seneste har vi set; Can, Ramsey, Gini med flere af spillere som er relativt unge, og i nøgle positioner.
Er det bare mig som synes det er blevet en mere almen teknik.
Det var i 2018 sommervinduet. 9 måneder senere var Origi CL-vinder, og hans rolle i den glemmer ingen vel lige med det første. Han vidste nok godt, at der var store ting undervejs.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 23:52Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 22:51Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Jeg kan ikke se, at det var et mærkeligt valg på det tidspunkt. Hvorfor ikke være impact-spiller for et hold, der var på vej mod den absolutte top?
I dag er hans situation dog en anden.
Hele Origi`s karriere er baseret på 3-4 gode kampe. 2 landskampe og en CL kamp, jeg kan ikke huske flereAJJ skrev: ↑onsdag, 28. jul, 2021 10:57Det var i 2018 sommervinduet. 9 måneder senere var Origi CL-vinder, og hans rolle i den glemmer ingen vel lige med det første. Han vidste nok godt, at der var store ting undervejs.Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 23:52Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 22:51Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Jeg kan ikke se, at det var et mærkeligt valg på det tidspunkt. Hvorfor ikke være impact-spiller for et hold, der var på vej mod den absolutte top?
I dag er hans situation dog en anden.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg skal ikke kunne sige om det er en stigende tendens, men under alle omstændigheder er det vel en taktik, som spillere, der ikke er gode nok til at kunne vælge og vrage mellem (top)klubberne, med fordel kan anvende med henblik på at maksimere karriereindtjeningen.TG12 skrev: ↑onsdag, 28. jul, 2021 09:50Er det kun mig, som synes denne tendens har været stigende de sidste par år?Oomph242 skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 23:52Måske han bare er tilfreds med sin situation og lønnen. Samt hvis han bliver kontrakten ud er hans chance for en god løn og et sign on fee bedre end, hvis han sælges. Så måske han siger nej endnu en gang, hvis vi er så heldige at nogen byder på ham.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. jul, 2021 22:51Tænk, at Origi sagde nej til Wolverhampton. Og vi gik glip af £22 M.
Før i tiden synes jeg spillerne havde travlt med at komme videre og det var primært halv gamle spillere i ders karierres efterår, som sad kontrakten ud, i de seneste har vi set; Can, Ramsey, Gini med flere af spillere som er relativt unge, og i nøgle positioner.
Er det bare mig som synes det er blevet en mere almen teknik.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp