Man må sige at Burnley har deres chancer.Gerrard08 skrev:0-1 derby - sheffield
0-1 fulham - Bristol R
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Re: Dagens Kampe
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Så er Derby sku kommet bagud 2-0!Jonas Lassen skrev:Man må sige at Burnley har deres chancer.Gerrard08 skrev:0-1 derby - sheffield
0-1 fulham - Bristol R
Derby 1-2Gerrard08 skrev:Så er Derby sku kommet bagud 2-0!Jonas Lassen skrev:Man må sige at Burnley har deres chancer.Gerrard08 skrev:0-1 derby - sheffield
0-1 fulham - Bristol R
Fulham 1-1
Indendørsturneringen:
Semi-finalerne har da været gode rent underholdningsmæssigt og med nogle gode detaljer
Semi-finalerne har da været gode rent underholdningsmæssigt og med nogle gode detaljer

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Ja det må man da sige, Jeg tror på FCN trækker det længste strå i finalen ..
Har kun fulgt indendørs-DM med et halvt øje, men synes umiddelbart at underholdningsværdien (og antallet af mål) er større end de sidste mange år tilsammen.
Morsomt at se Stoke-Newcastle - minder lidt om når man ryster en dåse hold-kæft-bolscher 

Hvem er medkommentatoren på kanal 5 mellem Real M - Zaragoza?
Han var der også i går aftes mod Espanyol - Villareal

Pongolle - skift til Stoke kampen... Det er pokalkamp - og Nyborg er virkelig i tovene.Pongolle skrev:Hvem er medkommentatoren på kanal 5 mellem Real M - Zaragoza?
Og vi beklager os over Luton-kampen.

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Har "kun" Canal+ , så kan ikke se FA Cup desværrejørgen lk skrev:Pongolle - skift til Stoke kampen... Det er pokalkamp - og Nyborg er virkelig i tovene.Pongolle skrev:Hvem er medkommentatoren på kanal 5 mellem Real M - Zaragoza?
Og vi beklager os over Luton-kampen.

Det officiele DM i indendørs blev spillet i går men det er meget gammeldags og foregår på den samme måde som når du spiller det i idræt i skolen. De store klubber har derfor lavet deres eget uofficiele DM med deres egne regler hvilket jeg klart bifalder. Turneringen kan ikke bruges til det store andet end den gode underholdning men selvfølgelig var jeg rigtig glad for Brøndbys sejr selvom der nok ikke var nogen tvivl om at FC Nordsjælland har det stærkeste indendørs hold af SAS Liga klubberne. Det meste bliver dog afgjort på tilfældigheder men jeg synes bestemt at turneringen er en god tradition.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Det er uofficielt, men bevares, det er yderst fremragende tømmermænds-tvStyf skrev:Det officiele DM i indendørs blev spillet i går men det er meget gammeldags og foregår på den samme måde som når du spiller det i idræt i skolen. De store klubber har derfor lavet deres eget uofficiele DM med deres egne regler hvilket jeg klart bifalder. Turneringen kan ikke bruges til det store andet end den gode underholdning men selvfølgelig var jeg rigtig glad for Brøndbys sejr selvom der nok ikke var nogen tvivl om at FC Nordsjælland har det stærkeste indendørs hold af SAS Liga klubberne. Det meste bliver dog afgjort på tilfældigheder men jeg synes bestemt at turneringen er en god tradition.

Bill Shankly:
Mener det var Peter Sørensen.Pongolle skrev:Hvem er medkommentatoren på kanal 5 mellem Real M - Zaragoza?
Han er godt nok belastendeAnders B skrev:Mener det var Peter Sørensen.Pongolle skrev:Hvem er medkommentatoren på kanal 5 mellem Real M - Zaragoza?