Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Artiklen er desværre bag betalingsmur, men dette er spot on:
Der har været opgør mod racisme og homofobi, men ikke de penge fra diktaturstater, som har ændret klubfodbolden.
https://politiken.dk/sport/art8318130/M ... dbolden-er
Tænk, hvis Messi havde sagt: Jeg havde tilbud fra PSG, men ønsker ikke at spille for en klub, som er ejet af en diktator, der ikke overholder basale menneskerettigheder.
Og i stedet havde valgt A. Madrid, som der også var tilbud fra.
Den kan godt være, han er "goat", men ellers er han desværre bare som fodboldspillere er flest.
Der har været opgør mod racisme og homofobi, men ikke de penge fra diktaturstater, som har ændret klubfodbolden.
Tænk, hvis Messi havde sagt: Jeg havde tilbud fra PSG, men ønsker ikke at spille for en klub, som er ejet af en diktator, der ikke overholder basale menneskerettigheder.
Den kan godt være, han er "goat", men ellers er han desværre bare som fodboldspillere er flest.
AJJ skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 14:25Artiklen er desværre bag betalingsmur, men dette er spot on:

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Lad dem bare ranme 2 fiaskoer i trækHr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 10:45Hvis ikke de vinder CL, vil det være en lige så stor fiasko som det tabte mesterskab.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Yes Sir!Cynwal skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 16:47Lad dem bare ranme 2 fiaskoer i trækHr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 10:45Hvis ikke de vinder CL, vil det være en lige så stor fiasko som det tabte mesterskab.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg er enig hvad angår forsvar og til dels midtbane, men Alisson bedre end Donnarumma? Den er jeg ikke helt sikker på ...Redtothebone skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 13:25Ingen tvivl om de har et vanvittigt angreb og de har forstærket sig på målmandsposten og med Gine, jeg mener dog stadig Liverpool har bedre målmand, forsvar og midtbane end psg.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 10:45Hvis ikke de vinder CL, vil det være en lige så stor fiasko som det tabte mesterskab.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Redtothebone
Det er jo nok en smags sag i min verden er Allisson, Ederson, Neuer og Oblak minimum et niveau over resten.Sledgehammer skrev: ↑torsdag, 12. aug, 2021 11:04Jeg er enig hvad angår forsvar og til dels midtbane, men Alisson bedre end Donnarumma? Den er jeg ikke helt sikker på ...Redtothebone skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 13:25Ingen tvivl om de har et vanvittigt angreb og de har forstærket sig på målmandsposten og med Gine, jeg mener dog stadig Liverpool har bedre målmand, forsvar og midtbane end psg.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 10:45Hvis ikke de vinder CL, vil det være en lige så stor fiasko som det tabte mesterskab.![]()
YNWA
- Cynwal
Her kan du så læse, hvorfor Messi IKKE kunne drømme om at udtale sig, som du nævner ovenfor.AJJ skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 14:25Artiklen er desværre bag betalingsmur, men dette er spot on:
Messi har siden 2013 været sponsoret af teleselskab fra Quatar - som jo tilfældigvis også ejer PSG - og derfor kunne han aldrig blive genforenet med Guardiola i Man City, da Quatar og De Forenede Arabiske Emirater (ejer Man Cheaty) ikke kan tåle hindanden.
læs mere i artiklen: https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... 1jkZu1hVt0
Vi SMADRER det PIShold !
Mere af samme skuffe.Cynwal skrev: ↑torsdag, 12. aug, 2021 12:44Her kan du så læse, hvorfor Messi IKKE kunne drømme om at udtale sig, som du nævner ovenfor.AJJ skrev: ↑onsdag, 11. aug, 2021 14:25Artiklen er desværre bag betalingsmur, men dette er spot on:
Messi har siden 2013 været sponsoret af teleselskab fra Quatar - som jo tilfældigvis også ejer PSG - og derfor kunne han aldrig blive genforenet med Guardiola i Man City, da Quatar og De Forenede Arabiske Emirater (ejer Man Cheaty) ikke kan tåle hindanden.
læs mere i artiklen: https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... 1jkZu1hVt0
https://www.tipsbladet.dk/blog/troels-b ... r-i-10-aar
-
PSG har begået et helt vildt transfervindue. De har skrevet kontrakt med følgende spillere: Georginio Wijnaldum, Sergio Ramos, Achraf Hakimi, Gianluigi Donnarumma og Lionel Messi.
Spillere fra allerøverste hylde. Det vilde er, at de kun har betalt for Hakimi

Spillere fra allerøverste hylde. Det vilde er, at de kun har betalt for Hakimi

- Cynwal
De betaler jo KASSEN i den løbende lønudbetalingHr. Drejer skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 01:06PSG har begået et helt vildt transfervindue. De har skrevet kontrakt med følgende spillere: Georginio Wijnaldum, Sergio Ramos, Achraf Hakimi, Gianluigi Donnarumma og Lionel Messi.
Spillere fra allerøverste hylde. Det vilde er, at de kun har betalt for Hakimi![]()
![]()
Vi SMADRER det PIShold !
Men der er jo også lidt at give af, hvis man har `sparet` omkring €150-200m i køb.Cynwal skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 08:31De betaler jo KASSEN i den løbende lønudbetalingHr. Drejer skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 01:06PSG har begået et helt vildt transfervindue. De har skrevet kontrakt med følgende spillere: Georginio Wijnaldum, Sergio Ramos, Achraf Hakimi, Gianluigi Donnarumma og Lionel Messi.
Spillere fra allerøverste hylde. Det vilde er, at de kun har betalt for Hakimi![]()
![]()
- Redtothebone
Husk lige sign on fee - alene messi rygtes at have fået 40 millioner euro i signon feeOomph242 skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 08:50Men der er jo også lidt at give af, hvis man har `sparet` omkring €150-200m i køb.Cynwal skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 08:31De betaler jo KASSEN i den løbende lønudbetalingHr. Drejer skrev: ↑fredag, 13. aug, 2021 01:06PSG har begået et helt vildt transfervindue. De har skrevet kontrakt med følgende spillere: Georginio Wijnaldum, Sergio Ramos, Achraf Hakimi, Gianluigi Donnarumma og Lionel Messi.
![]()
YNWA
Så kører Messi-sportwashing møllen allerede for fulde drøn. Og ja, Gini, verden kigger også på dig.
-
Alisson klart bedre. Donnarumma blev hypet voldsomt efter EM, men det var vel nærmest kun i straffesparkskonkurrencen han var god. Lavede en del fejl i feltet i løbet af de kampe jeg så med Italien og virkede til tider nærmest usikker.Sledgehammer skrev: ↑torsdag, 12. aug, 2021 11:04Jeg er enig hvad angår forsvar og til dels midtbane, men Alisson bedre end Donnarumma? Den er jeg ikke helt sikker på ...![]()