Nice try.Oomph242 skrev:Vel de de samme typer som følger Liverpool, Barcelona, City, United, Madrid klubberne, Chelsea osv. når de vinder.mortenbak skrev: ↑tirsdag, 07. dec, 2021 21:44Fint så har vi aflivet rascisme snakkenOomph242 skrev:Nej det vil jeg ikke. Jeg undrede mig bare over, at du insinuerede, at det kun kunne være mennesker fra Paris eller arabere som kunne holde med PSG.mortenbak skrev: ↑tirsdag, 07. dec, 2021 21:33Nu vil du gerne diskutere, det gider jeg ikke.Oomph242 skrev:Holder amerikanere så med Liverpool, persere med Everton, russere med Chelsea, walisere med West Ham, italianere Leeds, kinesere med Southampton og englændere med Tottenham?Red Man Walking skrev: ↑tirsdag, 07. dec, 2021 20:51Mon ikke det mere var en reference til ejerforholdet og deraf følgende øget interesse i den del af verdenenOomph242 skrev:Var det race had?mortenbak skrev: ↑tirsdag, 07. dec, 2021 19:59Jeg håber Gini elsker at kigge på hans lønseddel hver uge.
Hold da op, der er ikke meget sportsligt at kigge på.
Og hvad har Messi dog tænkt på ? Hans (imo) ufortjente Ballon i år, må vel være tænkt som et plaster på såret.
Findes der nogen mennesker udenfor Paris, der gider at se PSG ?
Edit: ja der er vel nogle Arabere….?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg undskylder hvis jeg provokerede dig.
Jeg vil mene deres fangruppe er ret spredt verden over grundet deres nylige succes.![]()
Men jeg tillader mig stadig at undre mig over hvem der dog gider at følge PSG.
Hvis du smider en post mere får du sidste ord