Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mortenbak skrev: lørdag, 05. feb, 2022 02:15
Det var da ikke en helt tosset fredag med EXIT til Crynaldo og Bruno i FA cup
Oven i købet på det gamle toilet.... Det kan nok godt mærkes i alt det andet kaos de har gang i
aarrhh som at nyde en Gin & Tonic oven på en lang arbejdsuge
Det er helt vildt hvad de har gang i, der er så mange dygtige spillere i den klub, men nærmest ingen af dem kan levere et fornuftigt niveau, føles som om de ingen ledere har, jeg må indrømme jeg nyder det i fulde drag.
Men er forbløffet over de konstant har negative historier, de har brugt så mange penge og alligevel står de med en komplet uharmonisk trup uden ledere.
Fortjent nok Senegal vandt, men hvor var det dog en uskøn affære på en pløjemark fyldt med frispark og tidsudtrækning.
Føler dog stadig med Salah for en sejr havde været et godt skub på vejen til at vinde ballon dor, tror dog både mane og Salah trænger til en pause, godt vi har fået nye offensive forstærkninger så de kan aflastes lidt.
Redtothebone skrev: søndag, 06. feb, 2022 23:27
Fortjent nok Senegal vandt, men hvor var det dog en uskøn affære på en pløjemark fyldt med frispark og tidsudtrækning.
Føler dog stadig med Salah for en sejr havde været et godt skub på vejen til at vinde ballon dor, tror dog både mane og Salah trænger til en pause, godt vi har fået nye offensive forstærkninger så de kan aflastes lidt.
Ja, men omvendt kan man også sige Salah ikke løftede Egypten i finalen eller viste sin klasse i finalen. Ret skal være ret Egypten er udover Salah et decideret ringe hold. Men han viste heller ikke det impact på holdet som f.eks. Gerrard havde på os hvor han kunne løfte helt holdet til et helt andet niveau.
Redtothebone skrev: søndag, 06. feb, 2022 23:27
Jeg tror måske lidt at de udskyder den kåring til efter VM i år?