Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mortenbak skrev: lørdag, 19. feb, 2022 20:42
Ja det er for vildt.
Vi har næsten bolden på egne hænder.
shitty har 2 mål i plus.
Vi har en kamp i hånden
Elsker Premier League!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har faktisk bolden på egne hænder. Vi skal "bare" vinde på Etihad og så hente lige så mange points som City i de resterende kampe med en målforskel der er 1 bedre end deres.
Vi skal bare matche Citys målscore. For vinder vi vores resterende kamp 1-0 samt slår city 1-0, så vil vi have en målscore bedre end Citys på +1, da de jo går -1 når de taber mod os.
Du har ret. Jeg overså at vi kun er 1 dårligere end dem hvis vi vinder med 1 over Leeds i den udsatte kamp.
Så blev det lige lidt nemmere. Ikke meget, men dog en smule ...
Selvfølgelig kan vi finde på målforskel, men det er altså shaky ground.
1-2 for mange mål imod, eller kun at vinde 1-0 så falder regnestykket fra hinanden.
Vi skal satse på at slå city, og håbe på de sætter point til, det kunne være sjovt vi står præcis lige i sidste runde, og Gerrards Villa mandskab tager point fra City på Ethiad imens vi vinder hjemme over Wolves, for at tage trofæet.
TG12 skrev: søndag, 20. feb, 2022 12:53
Selvfølgelig kan vi finde på målforskel, men det er altså shaky ground.
1-2 for mange mål imod, eller kun at vinde 1-0 så falder regnestykket fra hinanden.
Vi skal satse på at slå city, og håbe på de sætter point til, det kunne være sjovt vi står præcis lige i sidste runde, og Gerrards Villa mandskab tager point fra City på Ethiad imens vi vinder hjemme over Wolves, for at tage trofæet.
I så fald må klubben sende en af guldmedaljerne hjem til Stevie
Shit det bliver nervepirrende at følge.
Hver kamp fra nu af er en finale og skal vindes.
Mon ikke jeg er fuldstændig gråhåret ved udgangen af denne sæson
En hård omgang for Leeds i dag og så kamp igen allerede onsdag. Det er de ikke vant til. Deres forsvar er vist også til at tale med....
Og med Citys nederlag så tror jeg, vi kommer til at se et toptændt Liverpool-hold. Og aftenkampe på Anfield plejer lige at give lidt ekstra intensitet.
Vi trænger til en komfortabel sejr, og den tror jeg kommer onsdag.
AJJ skrev: søndag, 20. feb, 2022 20:34
En hård omgang for Leeds i dag og så kamp igen allerede onsdag. Det er de ikke vant til. Deres forsvar er vist også til at tale med....
Og med Citys nederlag så tror jeg, vi kommer til at se et toptændt Liverpool-hold. Og aftenkampe på Anfield plejer lige at give lidt ekstra intensitet.
Vi trænger til en komfortabel sejr, og den tror jeg kommer onsdag.
Hvis ikke det faktum, at vi nu - omend det bliver meget svært - har en reel mulighed for selv at afgøre tingene kan motivere spillerne, så er der næppe noget der kan. Risikoen er vel at de bliver over-motiverede = forkrampede.