Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har De Forenede Arabiske Emirater købt VAR dommeren i dag?
Der var jo TYYYYYYKT straffespark.
....og så kalder de ikke en gang Tierney ud og kigge på den på skærmen!!
Hold nu kæft hvor er Manchester Cheaty nogen usmagelige snydepelse af rang.
Tidsudtrækning, hvor spilleren lige kunne tage ½ skridt og så være uden for banen, og så Ederson til allersidst. Hvis han havde været en væddeløbshest, så var han sgu blevet aflivet, sådan som han jamrede sig over ingenting,
Vi kan håbe at Tottenham kampen og denne idag har givet tro på at Cheaty rent faktisk kan besejres, så modstanderne resten af sæsonen ikke bare lægger sig ned.
Idag er jo en kæmpe skandale for VAR!
Vildt at Tierney ikke engang er ude og kigge
Jeg forstår ikke hvorfor den europæiske fodboldverden acceptere alle de “beskidte” penge.
Saudier, Russere, kinesere!
Vi snakker herinde om hvorvidt der skal forlænges med Salah og om han skal ha mere i løn og om det er rimeligt.
Han tjener 250.000 kr om dagen pt, er det ikke mere end rigeligt ?
Al fattigdom i verden kunne afskaffes og fodboldspillere ville stadig ha råd til dyre biler.
mortenbak skrev: lørdag, 26. feb, 2022 20:25
Hvis armen ikke er ude til siden ryger den jo forbi ham.
Jeg er fuldstændig målløs
Sent from my iPhone using Tapatalk
De blev dømt offside før episoden med arm på
Men det er ikke det de dømte under kampen, det blev slet ikke kigget på. Det blev vurderet at det var inconclusive at bolden ramte ham på armen hvilket er fuldstændig håbløst. At de så prøver at redde deres håbløse dom efterfølgende med at der var offside er bare patetisk.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
mortenbak skrev: lørdag, 26. feb, 2022 20:25
Hvis armen ikke er ude til siden ryger den jo forbi ham.
Jeg er fuldstændig målløs
Sent from my iPhone using Tapatalk
De blev dømt offside før episoden med arm på
Men det er ikke det de dømte under kampen, det blev slet ikke kigget på. Det blev vurderet at det var inconclusive at bolden ramte ham på armen hvilket er fuldstændig håbløst. At de så prøver at redde deres håbløse dom efterfølgende med at der var offside er bare patetisk.