Dagens Kampe
- Redtothebone
Re: Dagens Kampe
Har lige slået over på Senegal Egypten hvad sker der lige for at der er 10 laser lys hver gang en egypter har bolden 

YNWA
- Redtothebone
Det er jo helt vanvittig usportsligtRedtothebone skrev: ↑tirsdag, 29. mar, 2022 20:42Har lige slået over på Senegal Egypten hvad sker der lige for at der er 10 laser lys hver gang en egypter har bolden![]()
YNWA
- Redtothebone
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Smid Senegal ud af VM. Det hører ingen steder hjemme. Dernæst kan det give øjenskader.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 29. mar, 2022 21:48Det er jo helt vanvittig usportsligtRedtothebone skrev: ↑tirsdag, 29. mar, 2022 20:42Har lige slået over på Senegal Egypten hvad sker der lige for at der er 10 laser lys hver gang en egypter har bolden![]()
Det har FIFA ikke røv nok i buskerne til at gøre..Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 30. mar, 2022 23:19Smid Senegal ud af VM. Det hører ingen steder hjemme. Dernæst kan det give øjenskader.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 29. mar, 2022 21:48Det er jo helt vanvittig usportsligtRedtothebone skrev: ↑tirsdag, 29. mar, 2022 20:42Har lige slået over på Senegal Egypten hvad sker der lige for at der er 10 laser lys hver gang en egypter har bolden![]()
Men kva det nu er sket flere gange - f.eks. Danmark - England til EM, så må VAR begynde at se på det, og sparkene tages om indtil det IKKE er et problem.
Løser det det ikke kan dommeren skifte straffesparks ende, eller pausere kampen indtil det ikke sker og samtidigt bruge TV kamerere til at pinpointe vedkommende og smide ham/dem ud.
Egypten har klaget og forlanger en omkamp.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
KÆMPE "Chapeau" til Thomas Frank og Brentford for at score 4 gange på Biblioteket.
Det er super stærkt, og dejligt med mere uro og manglende selvtillid i Chelsea.
EDIT: På BBC ligger der et interview med Thomas Frank, hvor han - næsten Kloppsk - udstråler glæde, engagement of fremfor alt ægthed. Videoen ligger lidt ned i BBC's artikel om kampen her:
https://www.bbc.com/sport/football/60883946
EDIT: På BBC ligger der et interview med Thomas Frank, hvor han - næsten Kloppsk - udstråler glæde, engagement of fremfor alt ægthed. Videoen ligger lidt ned i BBC's artikel om kampen her:
Vi SMADRER det PIShold !
Ja, super stærkt af Brentford, og er du gal, hvor er man utd dog ringe. Når man ser på deres bænk, ser det endnu værre ud 

Cynwal skrev: ↑lørdag, 02. apr, 2022 18:51KÆMPE "Chapeau" til Thomas Frank og Brentford for at score 4 gange på Biblioteket.
- Redtothebone
- Cynwal
Jamen jo mørkere chokoladen er, jo mere bitter er den jo også

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jeg er i 7 sind: Skal man håbe at Chelsea eller Real Madrid går videre?
Bryder mig absolut ikke om nogen af klubberne, men tænker mere over, hvem der kan trække flest kræfter ud ad Manchester City i semifinalen? Jeg tror nemlig ikke på, at Atletico kan gøre noget ved Man C i morgen aften.
Mon ikke det trods alt er Chelsea, der kan give Guardiolas trup mest kamp til stregen?
Bryder mig absolut ikke om nogen af klubberne, men tænker mere over, hvem der kan trække flest kræfter ud ad Manchester City i semifinalen? Jeg tror nemlig ikke på, at Atletico kan gøre noget ved Man C i morgen aften.
Mon ikke det trods alt er Chelsea, der kan give Guardiolas trup mest kamp til stregen?
Vi SMADRER det PIShold !
Real Madrid skal ikke undervurderes. De ved om nogen hvordan man vinder CL.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 12. apr, 2022 20:20Jeg er i 7 sind: Skal man håbe at Chelsea eller Real Madrid går videre?
De vil på nuværende være en stærkere modstander for City end Chelsea imo...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, hvm skal man holde med; russeren eller fascisterne. RM har vundet mesterskabet. De ved vorden CL køres hjem. Hvis de går videre i aften, så vurderer jeg dem so eget stærke udfordrer til CL titlen.
Jeg håber Chelsea. Tuchel har krammet på Pep, og i en eventuel finale, vurderer jeg vores chance er større mod et engelsk hold.
Jeg håber Chelsea. Tuchel har krammet på Pep, og i en eventuel finale, vurderer jeg vores chance er større mod et engelsk hold.
Først Rudiger og nu spritbilisten, der har menneskeliv på samvittigheden. Det er de virkelig ækle spillere, der scorer i dag. EDIT: Dejligt at spritbilistens mål blev annulleret, selvom Chelsea fortjener at gå videre baseret på den her kamp.
Corner taken quickly...