Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmmm, hvad skal man mene om Brighton-Scumsters i aften?
Realistisk set kan vi ikke indhente Scum på 4. pladsen; ligeledes er Brighton vel reelt den eneste, og i hvert fald værste, rival til den 5. plads, vi p.t. har.
Som jeg har forstået det giver 5. pladsen adgang til ChL, hvis City vinder turneringen i år.
Så er vi i den situation at vi BÅDE skal håbe på at City vinder ChL, OG at Scum vinder i aften over Brighton?
Sledgehammer skrev:Hmmm, hvad skal man mene om Brighton-Scumsters i aften?
Realistisk set kan vi ikke indhente Scum på 4. pladsen; ligeledes er Brighton vel reelt den eneste, og i hvert fald værste, rival til den 5. plads, vi p.t. har.
Som jeg har forstået det giver 5. pladsen adgang til ChL, hvis City vinder turneringen i år.
Så er vi i den situation at vi BÅDE skal håbe på at City vinder ChL, OG at Scum vinder i aften over Brighton?
I sandhed mærkelige tider for LFC-fans...
5. pladsen giver ikke CL, selvom City vinder finalen.
Den eneste måde der kan komme 5 hold i CL fra England, er hvis vinderen af CL slutter udenfor top4. I det scenarie kan dette hold i teorien slutte sidst i PL og alligevel komme i CL.
Redtothebone skrev: søndag, 07. maj, 2023 19:21
Ligner nederlag til Newcastle håber man u følger trop senere
Ja - David Moyes må gerne hævne sig på den klub, der bulede hans image, og 3 point til Hammers vil sende dem på 37 point, som historisk plejer at være nok til at redde livet i PL.
Det giver lige et par procentpoint mere optimisme omkring en Champions League plads. Jeg tror stadig ikke på det, men efter i dag er det klart mindre usandsynligt