Nå for den! Jeg er da helt vækCynwal skrev:Det kommer ikke til at ske, da Manchester United vandt Carabao Cup'en, so: No Quadrople til Man City

Så er jeg straks mere rolig.
Tak Cynwal

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nå for den! Jeg er da helt vækCynwal skrev:Det kommer ikke til at ske, da Manchester United vandt Carabao Cup'en, so: No Quadrople til Man City
Nej.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 11. maj, 2023 20:52Jeg hader begge klubber som pesten. Men hvis Man C vinder CL og PL, og vi kommer på 5. pladsen, så får vi CL bold på Anfield næste sæson.
Nope det gør vi ikke.Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 11. maj, 2023 20:52Jeg hader begge klubber som pesten. Men hvis Man C vinder CL og PL, og vi kommer på 5. pladsen, så får vi CL bold på Anfield næste sæson.
Reglerne er lidt komplekse og er ganske tit årsag misforståelser synes jeg.Hr. Drejer skrev:Gør det ikke, hmm. Ok, så f... dem![]()
Jeg må indrømme at jeg holder med Inter af de fire som er tilbage.
Don’t get your hopes up. Sandsynligheden for at brune konvolutter skifter hænder er nok desværre en del størreEmmy skrev:Der røg mesterskabet til cheaty…jeg håber de sateme de snydepelse bliver dømt til nedrykning når sæsonen slutter