Hvis der skal penge til indkøb så skal der sælges ud. Intet nyt under solen.Rasputin skrev: ↑tirsdag, 30. apr, 2024 10:53Jeg synes ikke vi skal have travlt med at skyde en masse spillere afsted. Lad Arne få et fornuftigt sammentømmeret hold og justere frem for at revolutionere, til at starte sine laaange Anfield-karriere Vi har et godt fundament, som selvfølgelig godt må opgraderes.
I mit stille sind er mine ønske en ny backup for Robbo i stedet for Tsimikas.
En ny 6'er
En ny CB
jeg kende ikke nok til Beck og Chambers til at vurdere om de er gode nok til at dække for Robbo i en længere periode hvis uheldet er ude. Fedt hvis de kan, men jeg tvivler. i hvert ud fra hvad jeg kan læse mig til. Men for pokker, lad mig bare tage fejl.
En ny 6'er. Den er sgu svær. Endo har både været ringe og virkelig god. Jeg vil ikke af med Endo, men vil elske at have som som backup/aflastning/rotation. Vi har også Stefan Bajcetic, som jeg har store forventninger til, men på ingen måde ser som 1. valg på en så vigtig en position. endnu da.
En ny CB. Det er simpelthen rettidig omhu at hente en CB. Van Dijk har stadig et par år endnu som stor boss, men har også en alder der skal med i ligningen. Jeg er er stor fan af Quansah og Konaté, men vil ikke være helt tryg med den duo.
Men der mange ubekendte faktorer. Hvad vil Arne-drengen? Får han en større pose penge, eller er han hentet fordi han kan nøjes?
Spændende tider. Der er meget at snakke om![]()
Som head coach tror jeg ikke Arne har meget, at sige med hensyn til indkøb. Det bliver nok hårdt styret oppe fra.
VvD, Salah og TAA`s kontrakter udløber næste sommer så, hvis der skal laves lidt mønt så er det efter sæsonen.
Det kunne også være rart, hvis vi kan få luftet lidt ud i alle de spillere som løbene render ind i skader.
Bajcetic tror jeg gerne klubben vil af med. Alle de skader i en så tidlig alder tyder ikke godt for fremtiden.