Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 17:24Vildt spændende.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 15:05Her er en godt video som fortælle lidt om Arne Slots spillemåde og hvilke spillere han bruger idag![]()

Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 17:24Vildt spændende.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 15:05Her er en godt video som fortælle lidt om Arne Slots spillemåde og hvilke spillere han bruger idag![]()
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:06Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....
'40 people' will leave with Jurgen Klopp
https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
Ja, når Ryan Babel siger det, så er det sikkert rigtigt.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:2740 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:06Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....
Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakkerJudgeArdaStudge skrev:40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:06Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....
Han er da virkelig en bandit ham KloppTG12 skrev: ↑lørdag, 11. maj, 2024 10:33Nu meldes Ward også på vej tilbage.
Det synes mere og mere som Klopp har været en stor faktor i at flere af vores ellers hæderskronede profiler der arbejder bag scenen forlod klubben.
Det kan også synes en besynderligt Klopp eftersigende er “udkørt” hvis han samtidigt selv har påtaget sig mere og mere ansvar. Måske han faktisk kunne have holdt længere - hvis han lod Edwards, Ward etc beholde sit ansvar ?
Der er nok en hel del mere til historien vi aldrig vil høre om, men det tyder på at der har været en intern magtkamp i noget tid.
Dont kill the messenger...mortenbak skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 22:21Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakkerJudgeArdaStudge skrev:40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:06Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det sker ikke, så længe Mona Nemmer stadig er Head of Nutrition:Oomph242 skrev: ↑mandag, 13. maj, 2024 08:52Dont kill the messenger...mortenbak skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 22:21Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakkerJudgeArdaStudge skrev:40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.Oomph242 skrev: ↑torsdag, 02. maj, 2024 21:06Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men mon ikke der vil ske store udskiftninger med den endegyldige amerikanisering...
McDonald, KFC og Taco Bell bliver den nye madpakke![]()
Tjooo - men sommerens vindue havde Klopp vel fuld bestemmelse da både Ward, og Edwards var ude.Oomph242 skrev: ↑mandag, 13. maj, 2024 08:49Han er da virkelig en bandit ham KloppTG12 skrev: ↑lørdag, 11. maj, 2024 10:33Nu meldes Ward også på vej tilbage.
Det synes mere og mere som Klopp har været en stor faktor i at flere af vores ellers hæderskronede profiler der arbejder bag scenen forlod klubben.
Det kan også synes en besynderligt Klopp eftersigende er “udkørt” hvis han samtidigt selv har påtaget sig mere og mere ansvar. Måske han faktisk kunne have holdt længere - hvis han lod Edwards, Ward etc beholde sit ansvar ?
Der er nok en hel del mere til historien vi aldrig vil høre om, men det tyder på at der har været en intern magtkamp i noget tid.Edward stoppede og Ward stoppede var de hæderskronede profiler eller kunne de ikke leve op til Klopps niveau?
Jeg er spændt på om Edwards kan køre noget på egen hånd. Et er at lave copypaste på Dortmunds indkøbspolitik og hente spillere til Klopp. At hente spillere til en træner som har trænet et hold på Superliga niveau og dem og ham til at præstere som verdensklasse bliver en helt anden opgave.. Jeg er spændt på om Arne holder sæsonen ud..
Nu bliver det hele også meget mere amerikansk og hierarkisk topstyret med en alt overskyggende direktør.
Vi må se hvordan det kommer til at gå..
Svært at se sig uenig i dette. De mange mål indkaserede bliver blot endnu mere udtalte, når offensiven omvendt har problemer med at omsætte dets chancer. Hvis vi udnytter chancerne, skal modstanderne frem og forsøge at score, hvor vi kan stille os længere tilbage og køre kontrahug. Det er ofte der, vi har kunnet straffe dem endegyldigt. Sådan har det dog ikke helt føltes i denne eller sidste sæson, hvor jeg dels synes, vi ikke udnytter vores chancer og dels formøbler mange af vores potentielle kontraer ved, at det går for langsomt.Tom_Jorsal skrev: ↑tirsdag, 14. maj, 2024 07:43Vi har lukket 41 mål ind i PL i denne sæson. Det bliver den næste managers største opgave at lave om på de horrible stats. Glæder mig efterhånden ret meget til at få en ny træner.