AC Milan - LFC Champions League >> Kamptråden
Re: AC Milan - LFC Champions League >> Kamptråden
Gik folk i seng i pausen?
-
- Alder: 37
Sgu stærkt at hive en så solid sejr hjem efter sådan en dukkert efter et par minutter.
Tillykke med fødselsdagen Arne
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Rolig dag på kontoret, og en fin "tillykke" til Arne Slot.
Videre. Bournemouth venter på lørdag.
Videre. Bournemouth venter på lørdag.
Vi SMADRER det PIShold !
Spøjs kamp egentlig. Jeg synes vi blev totalt udspillet de første 10/15 minutter, også får de reelt ikke et ben til jorden resten af kampen.Tom_Jorsal skrev: ↑tirsdag, 17. sep, 2024 22:59Sgu stærkt at hive en så solid sejr hjem efter sådan en dukkert efter et par minutter.
God start på CL endte det jo med at blive.
Imod moderne fodbold.
Zubimendis Sociedad taber mod Mallorca mens Gravenberch viser mesterklasse igen. 

Det var en protest mod alle de kampe, der skal spilles!
Lige om lidt så kommer der en udmelding fra spillerne i top-15 klubberne i Europa, hvor de indstiller at gå 15% ned i løn mod, at man til gengæld dropper det nye CL, det nye VM for klubhold, Super cup, Nations League.
Ellers strejker de fra på mandag.
Flot sejr - fint spil
Ærgerligt vi ikke fik scoret nogle flere mål, men helt solid præstation.
Ærgerligt vi ikke fik scoret nogle flere mål, men helt solid præstation.
-
- Alder: 37
Jeg kender ikke lige Calabria så godt, men synes godt nok, Gakpo kørte ham rundt. Godt nok mange stærke muligheder, vi har på toppen. Gakpo må sgu snart bange på ift. Jota, der altså er startet lidt sløjt denne sæson, er han ikke?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, når man ikke forstår sammenhængene, så kan man altid skjule sin uvidenhed bag humor.AJJ skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 09:18Det var en protest mod alle de kampe, der skal spilles!
Lige om lidt så kommer der en udmelding fra spillerne i top-15 klubberne i Europa, hvor de indstiller at gå 15% ned i løn mod, at man til gengæld dropper det nye CL, det nye VM for klubhold, Super cup, Nations League.
Har netop set kampen. Flot kamp af alle, men specielt af vores hollandske trio. Slot viste at han hører hjemme i CL.
Det er flot, at du er så vidende og forstår "sammenhængene", DrejerHr. Drejer skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 15:00Ja, når man ikke forstår sammenhængene, så kan man altid skjule sin uvidenhed bag humor.AJJ skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 09:18Det var en protest mod alle de kampe, der skal spilles!
Har netop set kampen. Flot kamp af alle, men specielt af vores hollandske trio. Slot viste at han hører hjemme i CL.
Og så noterer jeg mig, at du har set kampen ligesom alle os andre.
Spillerstrejke kommer naturligvis aldrig til at ske på trods af fromme ord fra Rodri mv. Der er alt for mange penge og personlige ambitioner involveret i det her.
Og vi fans ser alle de kampe, vi kan komme i nærheden af - også selvom der ved gud er alt for mange af dem. Og kvaliteten er svingende.
Stop nu det patetiske hykleri - eller walk the talk.
Og det er i høj grad også note to self!
Senest rettet af AJJ onsdag, 18. sep, 2024 15:20, rettet i alt 2 gange.
Det er kun Florentino Perez’s Super League der kan redde fodbolden og spillerne.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har tit tænkt tanken, om Jota mon ikke er den type spiller der bare er bedst som super-sub?Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 13:13Jeg kender ikke lige Calabria så godt, men synes godt nok, Gakpo kørte ham rundt. Godt nok mange stærke muligheder, vi har på toppen. Gakpo må sgu snart bange på ift. Jota, der altså er startet lidt sløjt denne sæson, er han ikke?

Han har i hvert fald ofte vist sig rigtig god når han er kommet ind i en kamp, og forsvarerne måske er lidt brugte. Så finder han de gode placeringer, og ja skarpheden ved vi jo han har.
Min opfattelse, når jeg har tjekket startopstillinger for Portugal, er at de ofte bruger ham på samme måde. Kan være jeg tager fejl dér, men det synes jeg har været tendensen de gange jeg har kigget.
- Redtothebone
Kan godt være du har ret synes han har været ret usynlig i store dele af sæsonstarten, man lader til Slot holder fast i ham.RedRedRed skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 16:51Jeg har tit tænkt tanken, om Jota mon ikke er den type spiller der bare er bedst som super-sub?Tom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 18. sep, 2024 13:13Jeg kender ikke lige Calabria så godt, men synes godt nok, Gakpo kørte ham rundt. Godt nok mange stærke muligheder, vi har på toppen. Gakpo må sgu snart bange på ift. Jota, der altså er startet lidt sløjt denne sæson, er han ikke?![]()
Han har i hvert fald ofte vist sig rigtig god når han er kommet ind i en kamp, og forsvarerne måske er lidt brugte. Så finder han de gode placeringer, og ja skarpheden ved vi jo han har.
Min opfattelse, når jeg har tjekket startopstillinger for Portugal, er at de ofte bruger ham på samme måde. Kan være jeg tager fejl dér, men det synes jeg har været tendensen de gange jeg har kigget.
YNWA
- Redtothebone
En lille krølle på kampen Milan kunne kun sælge omkring 55.000 billetter måske fans også er ved at få nok af de stigende priser
YNWA