LFC - Aston Villa
Re: LFC - Aston Villa
De er godt nok sårbare på kontra, ærgerligt vi ikke kan udnytte det mere
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaaaaaa
Salahhhh
Salahhhh
Meget bedre end for et par år siden…Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 09. nov, 2024 22:37Kvaliteten er god, som almindelig flow tv. Enkelte gange fryser skærmen. Men det sker ikke ofte.
Der er gået inflation i kommentatorer sige “Salah har ikke spillet sin bedste kamp men formår alligevel at score”
Vi er sgu blevet et kynisk hold.
Vi kunne ha ført med 3-4 stykker og kun meget få gange har jeg følt at vi var tæt på at inkassere.
YNWA ARNE!
Ikke så vildt som under Klopp
, men effektivt som tabellerne viser 
Vi kunne ha ført med 3-4 stykker og kun meget få gange har jeg følt at vi var tæt på at inkassere.
YNWA ARNE!
Ikke så vildt som under Klopp

Det er klaphat #1 NCF, der har startet det pjat.Fowler89 skrev:Der er gået inflation i kommentatorer sige “Salah har ikke spillet sin bedste kamp men formår alligevel at score”
Han har alle dage været talentløs at høre på pg endnu værre at se på.
Selvfedme på 1 klasse!
At han har fået Mølby med på vognen er sørgeligt
Mølby er dog en legende, så han er undskyldt

NCF er bare en selvfed klovn, med forbindelser

Vildt at skulle betale 500kr om måneden for at høre på NCF. Man burde ihvertfald have mulighed for en mute-knap.
LFC - Aston Villa
Endnu værre at tænke på at man betaler for at han har det måske fedeste job i verden.pingel skrev:Vildt at skulle betale 500kr om måneden for at høre på NCF. Man burde ihvertfald have mulighed for en mute-knap.
Rejser rundt og ser bold på 1 klasse, mens han bare vrøvler løs.
Alt er betalt af os forbrugere.
Fly, hotel, morgemad, frokost, aftensmad osv.
ja jeg er misundelig! Og ja jeg er vred over at jeg hele tiden skal betale mere og mere for at følge mit hold.
Viaplay er helt fucked pt og har lukket mere og mere ned og har fyret folk, med almindelige job og solgt fra og alligevel skal jeg betale mere….
Hvad med at starte med at sætte NCF og de andre “eksperter” ned i et kælderrum i Jenagade og lade dem se og kommentere kampene derfra ?
… hov? Der sparede de da lige 15-20.000 kr. Pr kamp vel at mærke. Måske endnu mere.
Det ville også højne produktet for os forbrugere, da vi slap for se deres ligegyldige 5 minutters “vi står her på Bernabeu/Anfield/Camp Nou og siger ting, som vi har læst på PLBOLD/BOLD.DK og synes vi er fede” indslag, inden vi forbrugere igen bliver spammet af reklamer

Jeg tilslutter mig CYNWALS gruppe af sure gamle mænd!
YNWA CynwaL

- JudgeArdaStudge
TNTSports havde ham som Man of the Match. Er det skævnæse Jørgensen, der blamerede sig eller evigt ulidelige NC?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Alle sejre er dejlige, men den her er lidt dejligere, i og med Man C tabte tidligere. Flot kamp af alle. Konate har altså hevet nogle solide præstationer ud af ærmet på det sidste. Han er jo et monster! Han får min stemme som MOM. Det Gravenberch også. Han har i den grad lukreret på et skifte i spillestil. Nunez skal også have en mom, fordi han ramte målet og scorede et rigtig centerforward mål. Men Kelleher og Salah er også gode bud i dag.
edit: og arsenal kan meget vel også tabe i dag
edit: og arsenal kan meget vel også tabe i dag

Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 10. nov, 2024 08:01, rettet i alt 1 gang.
NC trækker alle sine medværter med ned på ulideligt niveau.JudgeArdaStudge skrev:TNTSports havde ham som Man of the Match. Er det skævnæse Jørgensen, der blamerede sig eller evigt ulidelige NC?
Hvergang du hører hans stemme ved du bare at kommentator sporet bliver en gang fuldstændigt ligegyldigt, hør mig, hør mig, jeg er for fed!
Jeg tænker hans magt i viaplay regi må være stor, for jeg har endnu tilgode at møde en fodboldfan irl, der synes han er dygtig.
Selv Mølby holder jo nogen kæft, mens NC vrøvler løs… mon han også tænker…”nu holder jeg lige min mund, mens han ævler, for jeg skal ikke citeres for det vrøvl” ?
Det er muligt at Mølby bare er i baren, efter øl

Det var NC.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 09. nov, 2024 23:52TNTSports havde ham som Man of the Match. Er det skævnæse Jørgensen, der blamerede sig eller evigt ulidelige NC?