Southampton FC - Liverpool >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: Southampton FC - Liverpool >> Kamptråden
De har været pivelendige. Udover gaven til Szoboszlai så har vi intet skabt på nær nogle forkølede skud udenfor feltet. Der er intet mesterskabshold over det vi har set de første 45+ minutter, tværtimod. Det skal simpelthen blive bedre i anden halvleg og så skal de pakke deres evindelige arrogance overfor bundhold væk, for de har intet at have den arrogance i.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er ikke kun det. Han laver en kæmpe fejl når han sparker bolden væk, hvor Kelleher redder ham, og deres højrekant går lige igennem har hver gangJudgeArdaStudge skrev:Det er van Dijk, der sælger Robertson total. I det hele taget har spillerne stået i kø for at sælge holdet. Først Salah, så Konaté og nu van Dijk. De får som fortjent.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Alder: 37
Så hvis sotons spiller var halvanden meter uden for Liverpools felt, og Robbos tå rør stregen, så er der straffe? Det har jeg godt nok aldrig spillet med, men ok - spændende ny verden vi lever i.
- JudgeArdaStudge
Har også tilføjet, det nok er meget fint, vi kigger på Kerkez. Men straffesparket er van Dijks skyld. Han sælger sit hold.Fowler89 skrev: ↑søndag, 24. nov, 2024 15:51Det er ikke kun det. Han laver en kæmpe fejl når han sparker bolden væk, hvor Kelleher redder ham, og deres højrekant går lige igennem har hver gangJudgeArdaStudge skrev:Det er van Dijk, der sælger Robertson total. I det hele taget har spillerne stået i kø for at sælge holdet. Først Salah, så Konaté og nu van Dijk. De får som fortjent.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Øv, en møgdag, synes det føles som om, det bare er en af de dage, hvor vejr og fodbold er imod en.
Vi har det med at forbedre vores spil i anden halvleg. Jeg er ikke pessimistisk endnu.JudgeArdaStudge skrev:Øv, en møgdag, synes det føles som om, det bare er en af de dage, hvor vejr og fodbold er imod en.
Men ja Kerkez ville være fint. Ungarnsk connection med Szobo også

Det er er sindssygt svært kald. Han kunne lige så godt have dømt frispark. Godt det ikke var mig der skulle dømme situationenTom_Jorsal skrev:Så hvis sotons spiller var halvanden meter uden for Liverpools felt, og Robbos tå rør stregen, så er der straffe? Det har jeg godt nok aldrig spillet med, men ok - spændende ny verden vi lever i.
- JudgeArdaStudge
Det er Michael Oliver, han vil alle dage dømme straffe mod Liverpool, hvis han kan.
Jetlag eller ej: Lad dog Diaz erstatte Nunez; hans driblinger og hurtige bevægelser vil være gift for Southamptons venlige forsvar.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Robertsons fod/ben har jo kontakt med Soton spilleren. Han er ikke 1½ meter væk. I dommervurderingen skelnes der også efter, hvor et forseelse starter og hvor den slutter, Hvis f.eks. en spiller holdes i trøjen ½ meter uden for feltet, men løber videre ind i feltet, og modstanderen stadig holder i trøjen, så kan der dømmes straffe, da forseelsen fortsættes inde i feltet. Lige så har Robertsons og Soton spillerens ben kontakt mens spilleren fortsætter ind i feltet.Tom_Jorsal skrev: ↑søndag, 24. nov, 2024 15:51Så hvis sotons spiller var halvanden meter uden for Liverpools felt, og Robbos tå rør stregen, så er der straffe? Det har jeg godt nok aldrig spillet med, men ok - spændende ny verden vi lever i.
Vi SMADRER det PIShold !
Mao Robertson skulle ha klippet ham tidligere.
Jeg synes stadig den er lige på kanten.
Jeg synes stadig den er lige på kanten.

- JudgeArdaStudge
Jeg sagde det jo.
- JudgeArdaStudge
Fuldstændig idiotisk af Bradley. Nu bliver det svært mod en klam klub, der synger feed the scousers.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 24. nov, 2024 16:20, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Shit vi dækker op som LORT!!
...og vores tilbageløb er som dovne, overbetalte man u primadonnaer.
...og vores tilbageløb er som dovne, overbetalte man u primadonnaer.
Vi SMADRER det PIShold !