LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
10
28%
84 – Conor Bradley ud i 87.min
13
36%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
1
3%
17 - Curtis Jones ud i 83. min.
6
17%
10 – Mac Allister
4
11%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud i 68. min.
1
3%
7 - Luis Diaz
1
3%
18 – Cody Gakpo ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 83. min.
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 87.min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 36

STMO

Re: LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League

Indlæg af STMO » torsdag, 28. nov, 2024 15:20

En meget stor kamp af os. Det var en sand fornøjelse. Jeg er egentlig stemt for at sælge Allison og satse på Kelleher. Men se nu at få skrevet med Van Dijk og Salah - så svært kan det heller ikke være. Jeg har svært ved at se, vi ikke skulle kunne slå City og så er der et rigtigt godt udgangspunkt for at tage kamp for kamp, en af gangen.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. nov, 2024 15:29

Jeg har egentlig en sjov følelse dagen derpå, endnu en komfortable sejr uden vi sådan rigtig spiller super fantastisk.

Men samtidig spiller vi jo godt ift. at det føles som om vi har kontrol over kampen i 90-95% af tiden, og så er det lidt som om vi har sådan en power/energiknap der kan trykkes på ind imellem, det kom lidt mod slutningen af første halvleg og så fra anden halvlegs start blev der bare skruet op på 100% og jeg tænkte bare nu scorer Liverpool snart. Da vi så kommer på 2-0 er det som om der bare trykkes på cruise kontrol, det er virkelig imponerende.

Real kommer kun frem til 2 afslutninger i feltet, hvor den ene var straffesparket, Liverpool kom til 13 indenfor feltet.

En anden ting jeg bed mærke i var Van Dijk der virkelig var tændt, og faktisk tilføjer lidt dark arts helt bevidst, først jævner han Mbappe med jorden https://www.instagram.com/faktabola/p/DC5CyukJpnV/. Dernæst kunne man se ham helt tæt på Rudiger ved flere dødbolde hvor der blev skubbet og udvekslet en del gloser, og så til sidst i kampen efter Endrick har lavet to frispark på Konate, så stepper kaptajnen lige op og viser hvem der bestemmer og sender ham i græsset.

Før kampen hørte jeg en podcast med en Feyenoord fan der beskrev tiden med Slot i deres klub, det var faktisk ret interessant, han fortalte at i Slots første sæson, der blev der arbejdet meget med at kontrollere kampen og de enkelte spillere blev coachet til at optimere deres spil, men samtidig med fokus på at forsvare og angribe som et hold.

Til sæson to begyndte han så at købe flere spillere til spillestilen som Hancko, Timber, Gimenez, Paixão osv. det var så det år hvor Feyenoord endte som mestre, men den her fan sluttede af med at sige, bare glæd jer til sæson 2 for der bliver det meget bedre, der bliver luget ud i dem Slot ikke helt føler passer ind og der bliver hentet nye ind, som løftet det hele spillet offensivt og defensivt.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. nov, 2024 18:59

AJJ skrev:
torsdag, 28. nov, 2024 12:10
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 27. nov, 2024 22:55
Husk dog også lige på, vi har haft et let program og ikke har mødt nogen store hold endnu...
Enig

https://www.football365.com/news/featur ... his-season

;)
Det er god værkstedshumor det der.....!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Indlæg af Mysjkin » fredag, 29. nov, 2024 18:00

Pis. Så lykkedes for den lille nar til Endrick at få skadet Konaté, der formodentlig er ude til slut januar. Sådan en fucking idiot :evil:
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 29. nov, 2024 19:55

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. nov, 2024 23:46

Mysjkin skrev:
fredag, 29. nov, 2024 18:00
Pis. Så lykkedes for den lille nar til Endrick at få skadet Konaté, der formodentlig er ude til slut januar. Sådan en fucking idiot :evil:
Lille møgdyr. Han ender i en eller anden segunda klub om ikke så længe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 30. nov, 2024 03:07

JudgeArdaStudge skrev:
Mysjkin skrev:
fredag, 29. nov, 2024 18:00
Lille møgdyr. Han ender i en eller anden segunda klub om ikke så længe.
Mon ikke Scum scouter ham intenst Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar