LFC - Manchester City FC >> Kamptråden
Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden
Yyeeeeeaaaaahhhh
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Redtothebone
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tak, Kelleher, ellers var det blevet alt for spændende ... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han lægger jo bare til argumentet om at han skal være vores førstemålmand.Sledgehammer skrev:Tak, Kelleher, ellers var det blevet alt for spændende ...
Dejligt med sejren.
Jeg forstår ikke helt taktikken i 2 halvleg.
Måske havde vi bare brændt krudtet af i første halvleg.
Jeg sad i 2 H med en følelse af at City kunne score anytime.
Jeg forstår ikke helt taktikken i 2 halvleg.
Måske havde vi bare brændt krudtet af i første halvleg.
Jeg sad i 2 H med en følelse af at City kunne score anytime.
- JudgeArdaStudge
Det var en fin sejr, men vi har haft et let program og mangler stadig at møde et godt hold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Som Gen Z ville sige. City er fuldstændig cooked.
- JudgeArdaStudge
Taktikken i 2. halvleg var at lokke City længere frem, så man kunne straffe dem på kontraløb. NC Frederiksen er en klovn, du skal ikke lytte til hans stupiditeter.
Jeg er i den helt anden galej end dig, jeg mener hånden på hjertet, at det udefra set har været en af sæsonens letteste kampe. Der var klasseforskel og sad aldrig med en følelse af, at City ville score. Tværtimod kunne vi jo have vundet 4 eller 5-0.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Klasseforskel i dag. Selvom vi ikke får mål nummer to med det samme, så stresser vi ikke. Vi koncentrere os om vores spil. det kan jeg lide.
MOM: Szobo. Hvilken kamp af ham! Hans allerbedste for Liverpool. Gravenberch var også god. Det samme var Gomez og Gakpo.
MOM: Szobo. Hvilken kamp af ham! Hans allerbedste for Liverpool. Gravenberch var også god. Det samme var Gomez og Gakpo.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 01. dec, 2024 19:10, rettet i alt 1 gang.
Jeg medgiver at jeg havde fokus på at det trods alt var City og at det jo er et klassemandskab.JudgeArdaStudge skrev:Taktikken i 2. halvleg var at lokke City længere frem, så man kunne straffe dem på kontraløb. NC Frederiksen er en klovn, du skal ikke lytte til hans stupiditeter.
Jeg er i den helt anden galej end dig, jeg mener hånden på hjertet, at det udefra set har været en af sæsonens letteste kampe. Der var klasseforskel og sad aldrig med en følelse af, at City ville score. Tværtimod kunne vi jo have vundet 4 eller 5-0.
Men ja, de kom jo aldrig rigtig tæt på
Provokerende at Sky-rapporteren spørger ind til Salahs kontrakt mens Van Dijk står ved siden af: dette kan have været din sidste hjemmekamp mod City…
De tog fusen på mig i hvert fald med den "Klopp-start" på kampen. Dejligt, det stadig er en del af værktøjskassen.
Nu kommer der to drilske udekampe, og man frygter jo allerede en skade mod de bitre.
Nu kommer der to drilske udekampe, og man frygter jo allerede en skade mod de bitre.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fedt at VVD og Salah giver lidt igen til Carra for hans kommentar om at Salah er selvisk, da han nævner sin kontraktsituation til en journalist efter en kamp for noget tid siden.
https://talksport.com/football/2343345/ ... her-keane/
p.s. Jeg har det lidt svært med tidligere Liverpool spillere som bliver kommentatorer.
p.s. Jeg har det lidt svært med tidligere Liverpool spillere som bliver kommentatorer.
Gary Neville er sgu langt mere fornuftig at høre på end CarraHr. Drejer skrev: ↑søndag, 01. dec, 2024 22:11Fedt at VVD og Salah giver lidt igen til Carra for hans kommentar om at Salah er selvisk, da han nævner sin kontraktsituation til en journalist efter en kamp for noget tid siden.