Fowler89 skrev: ↑søndag, 01. dec, 2024 22:29
Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 01. dec, 2024 22:11
Fedt at VVD og Salah giver lidt igen til Carra for hans kommentar om at Salah er selvisk, da han nævner sin kontraktsituation til en journalist efter en kamp for noget tid siden.
https://talksport.com/football/2343345/ ... her-keane/
p.s. Jeg har det lidt svært med tidligere Liverpool spillere som bliver kommentatorer.
Gary Neville er sgu langt mere fornuftig at høre på end Carra
Jeg synes Neville og Carra's største problem er at de er ALT for bias når det gælder Liverpool og United, det holder bare ikke rigtig i længden når de skal sidde og kommentere. Det er jo helt tydeligt at Neville decideret hader Liverpool og det går bare så meget ud over hans objektivitet, i går fokusere han nærmest 95% på at City var ringe og 5% på at Liverpool var gode efter kampen. Henry og Keane formår faktisk at være rimeligt objektive når de skal udtale sig.
Desuden mangler de lidt forståelse for moderne fodbold, det er trods alt gået 10-15 år siden de selv spillede, dels er selve spillet meget anderledes - hurtigere og mere krævende og meget mere taktisk. Uden for banen er situation også en helt anden, synes mere og mere vi bevæger os mod at spillerne nærmest er et brand, mange har pr folk til at stå for deres sociale profiler, og det er jo nærmest helt komisk at de altid skal holde sig for munden når de taler, de er så bange for at træde ved siden af, hvilket også afspejles i alle interview, de tør nærmest ikke udtale sig om noget som helst, brandet skal passes.
Liverpool har selv sat sig i en uheldig situation ved at lade 3 kontrakter næsten løbe ud, jeg ved godt der er mange ting der spiller ind, økonomi, længden på kontrakter, ffp, psr, image rettigheder, moneyball, fysiske spiller data osv.
Jeg synes bare det er mærkværdigt at vi nu står med 3 spillere, hvor klubben ikke vil melde ud om man ønsker at beholde spillerne og spillerne vil ikke entydigt melde ud om de ønsker at blive i klubben, det stiller ikke nogen af parterne i bedre lys hos os fans.