LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. dec, 2024 18:13

Redtothebone skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 18:09
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 18:04
Andre som vil være med til at sende et kollektiv brev til Viaskvat, hvori vi ønsker Peter Kjær fyret?
Vil du så ikke gå på pension sammen med ham ? For du er dælme også dum at høre på
Jo, det vil jeg gerne. Kommer du så og tørrer mig i røven eller har du for travlt med at pudse din egen glorie? :alcohol:

Flet dog næbet din lille helligfrans. 9 ud af 10 gange har du ikke noget at byde ind med alligevel end at være efter andre brugere. Du render og leger politibetjent hele tiden. Bidrag konstruktivt i stedet pomfrit.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 14. dec, 2024 18:21

Røv og nøgler kamp, man havde siddet og glædet sig til og som publikum på Anfield helt sikkert også havde siddet og glædet sig til, al sammen ødelagt af en dommer, der ikke er sit job voksen igen. Jf. reglerne skal Robertson ikke udvises, da Jimenez når frem til målchance. Når det så er sagt, så er det torskedumt af Robertson, der virker til at være over sidste salgsdato. Dernæst går der hat og briller i den. Dommeren skal smide Fulham spilleren ud for stempling på Gravenberch, men gør det ikke, dernæst scorer selvsamme Fulham spiller via en heldig afretning fra Robertson, tidligere kunne han også have smidt Diop ud, men gav i stedet blot gult kort. Elendigt. Han fløjtede kampen i stykker og løb i vejen og lagde ikke nok tid oveni. Fulhams mål nummer 2 er også en afretning. Selv med en mand i overtal var Fulham heldige i dag. Deres man of the match er dommeren.

Holdet skal derimod have ros for at gribe kampen an, som var man 11 mod 11. Man kunne ikke se, at Fulham var en mand (to mænd) i overtal, pinligt at spille sådan af Fulham. Vi burde have vundet kampen, men taget i betragtning, at vi fik en mand udvist, så er 1 point også godkendt, ikke mindst fordi udtrykket fra spillerne var virkelig godt og opløftende. Jeg deler ikke synet på, at de skulle se trætte ud, de fighter og kæmper og spiller overordnet flot. Slot får også sat en god taktik op i anden halvleg, men i dag var vores backs kamp, Robertson, Alexander-Arnold og Quansah havde bestemt ikke deres bedste kampe. Gomez gjorde det til gengæld hæderligt da han kom ned på backen. Ham vil jeg gerne se der, når Konaté forhåbentlig snart er tilbage.

MotM: Gravenberch. Szoboszlai spiller også en rigtig god kamp og så skal indskiftede Jota også have en stemme for et imponerende flot indhop.

Nu kan vi glæde os over, at vi har en gratis kamp i ugen, hvor vi kan hvile spillere og komme tilbage på rette spor. Vi er stadig det bedste hold i Premier League og Chelsea og deres 56-mands milliardtrup bør simpelthen ikke kunne volde os problemer i mesterskabskampen. Korruption, snyd og plastikklubber skal ikke anerkendes.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 14. dec, 2024 18:38

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 18:13
Redtothebone skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 18:09
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 18:04
Andre som vil være med til at sende et kollektiv brev til Viaskvat, hvori vi ønsker Peter Kjær fyret?
Vil du så ikke gå på pension sammen med ham ? For du er dælme også dum at høre på
Jo, det vil jeg gerne. Kommer du så og tørrer mig i røven eller har du for travlt med at pudse din egen glorie? :alcohol:

Flet dog næbet din lille helligfrans. 9 ud af 10 gange har du ikke noget at byde ind med alligevel end at være efter andre brugere. Du render og leger politibetjent hele tiden. Bidrag konstruktivt i stedet pomfrit.
Det er primært din mund der kommer lort ud af, så tænker mere det er den ende du skal have hjælp til. Læs dog dine egne indlæg der er intet konstruktivt i dem, du toppede den lige med fuck dig Robertson idag, du er sørme virkelig konstruktiv.
YNWA

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 14. dec, 2024 18:52

Hold da op
Vi fik et resultat 10 mod 11.
Vi var tættest på sejren.
Det vidner imo om styrke.
Så måske behøver vi ikke at blive ubehagelige over for hinanden.
Er det julesnapsen ?
Den kender jeg selv alt for godt til.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. dec, 2024 18:56

Hey!!
Står ved bagagebåndet og venter.

STOP DET PIS MED NEGATIVE PERSONLIGE KOMMENTARER.!!

Det er i orden at være uenige, men gå efter bolden og isf manden med personlige perfiditeter.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 14. dec, 2024 19:03

Umiddelbart et skuffende resultat, men med en mand i undertal i 5/6 af kampen og bagud 2 gange må man vel være semi-tilfreds alligevel. Og min tese om at det vil være svært for en hvilken som helst modstander at forhindre os i at score et par mål pr. kamp blev da bekræftet.

Havde ikke mulighed for at se kampen (juleindkøb ... :oops: :wall: ) så har måttet nøjes med smugkik på livescore.com og kommentarer her på siden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 14. dec, 2024 20:42

Cynwal skrev:Hey!!

Det er i orden at være uenige, men gå efter bolden og isf manden med personlige perfiditeter.
God tur Cynwal

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 14. dec, 2024 20:50

Med 10 imod 11 så lang tid, imod et formstærkt hold, er der en flot tilkæmpet uafgjort.

Men det er temmelig træls personlige fejl har kostet os 4 point de sidste to kampe.

Den flotte føring vi havde er snart indskrænket.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. dec, 2024 20:51

ØV altså! Vi virkede helt forkert sat op til den måde Fulham spiller på. I 1. halvleg var vi konstant et skridt bagefter dem i både tanke og handling. Vi halsede efter dem. Det er ikke første gang vi virker til at være sat skævt op i 1. halvelg og det finder jeg bekymrende. Men det er tilgang opløftende at vores 2. halvleg altid er bedre end 1. halvleg. Vi er altid sat korrekt op til den sidste halvleg. Og det hjalp at Elliott og Jota kom ind. Det gav en helt anden energi, og en hurtigere boldomgang.

Men hvor jeg var skuffet over det uafgjorte resultat mod Newcastle, sådan som kampen udviklede sig, så var jeg omvendt, tilfreds med dagens resultat, som netop denne kamp udviklede sig. Vi spiller med 10 mand i 73 minutter, og vi kom tilbage og fik ét point. Det er stærkt. Jeg kan li at Slot går all in efter alle tre point. Vi spillede med stor risiko nede bagi, og vi kastede mange mand frem i et forsøg på at score, hvilket lykkedes.

Robbo får et dumt rødt kort, fordi han laver en dårlig første berøring, og bolden springer fra ham. Utroligt at sådan en erfaren spiller kan lave et så stort koncentrationssvigt. Spørgsmålet er om det er hans sidste sæson som førstevalg på backepladsen?

Der var en del som virkede meget trætte i dag; Trent, Salah og Diaz. Jeg har ondt af Quansah. Efter en forrygende 2023/24 sæson, har han slet ikke ramt niveauet i år. Han virker meget nervøs i sit spil.

MOM: Gomez, Gravenberch & Jota

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 14. dec, 2024 20:54

Sledgehammer skrev:Umiddelbart et skuffende resultat, men med en mand i undertal i 5/6 af kampen og bagud 2 gange må man vel være semi-tilfreds alligevel. Og min tese om at det vil være svært for en hvilken som helst modstander at forhindre os i at score et par mål pr. kamp blev da bekræftet.

Havde ikke mulighed for at se kampen (juleindkøb ... :oops: :wall: ) så har måttet nøjes med smugkik på livescore.com og kommentarer her på siden.
Gad sgu også godt at juleindkøb var overstået.
Min datter og jeg har meldt os som værter til Røde Kors julevenner.
Nu venter vi blot på passende match.
Vi har fået et rigtig fint match, men måske der kommer et mere.
Det er jo svært at handle ind, før vi kender antal.

Hey! Vi fik et point på en dårlig dag. Mod alle odds. Fulham er gode i år!
De andre sejler også rundt.
Vores båd ligger forrest Billede

YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. dec, 2024 21:40

@Cynwal

Står du stadig ved bagebåndet og venter :lol:

God tur!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 14. dec, 2024 21:45

Cynwal skrev:Hey!!

God ferie Carsten
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 14. dec, 2024 22:50

Robertson har faktisk været ret god i de seneste kampe. Og Slot har nok også ret i, at han var hæmmet af den stempling.

På en dag hvor fodboldguderne lidt var imod os (Nuvel vi skal altså til at komme hurtigere ud af startblokken, ellers så gør vi det for svært for os selv...), så er der også noget positivt at tage med:

Kæmpe mentalitet at få 2-2 i dag. Det lover godt for resten af sæsonen og mesterskabskampen. Og uhyre vigtigt at få et resultat, så spiren til en krise ikke bliver lagt.

Jota er tilbage

Szo begynder at ligne den spiller, vi så i starten af sidste sæson

Gravenberch er utrolig. Kan slet ikke forstå, at den flegmatiske spiller, vi så i sidste sæson, er en og samme spiller.

Nu stiller vi med b-holdet mod Southampton, og så er vi klar til at modtage gaver fra julemandens (aka Postecoglous) værksted på søndag.

Ps. Gomez gør det fint nok, men Konate er i den grad savnet i dag.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 14. dec, 2024 23:25

mortenbak skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 16:31
Fowler89 skrev:Har sagt længe, at Robbo er færdig. Jeg tror også Arne fortrækker Tsimikas. Han må gerne snart blive fit.

Tillykke med nummer 2 BilledeBillede

Mange tak :)

Jotas mål var virkelig smooth kan jeg se, håber han kan forblive fit og score mange mål for os.

Jeg kan se Robertson kun kommer til at misse kampen mod Southampton og er klar igen mod Spurs. Selvom han er deadwood efterhånden er han vores eneste option på venstrebacken lige pt og dermed også selvskrevet til startopstillingen mod Tottenham.

I øvrigt fuldstændig enig med din analyse TG12 angående FSG og vores ageren (ikke-ageren) i transfervinduet.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. dec, 2024 23:37

TG12 skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 16:59
mortenbak skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 16:50
TG12 skrev:
Oomph242 skrev:
lørdag, 14. dec, 2024 16:44
Vi ser desværre mere og mere slidte ud kamp for kamp... Mon FSG åbner pungen i Januar eller mon de vil have Slot skal satse på ungdommen i klubben..
Der er vel større chance for de åbner kassen for udbytter til ejerne end de giver Arne en blanke check at handle for…
Er der nogle positive medfans herinde idag ?

Generelt - er jeg faktisk meget positiv for tiden.

Men FSG har til tider en besynderlig tilgang til transfers.

De vil hellere købe en lottokupon som Chiesa, fordi han er billig og potentielt er god value for money, eller en målmand - der dog er vanvittigt spændende kva hans kæmpe statur, men er agil som en kat, men vi har faktisk har to klasse målmænd, end at købe de relativt åbenlyse mangler vi har.

Selvom Gravenberch har blomstret mener jeg ikke han er rigtig 6’er og særligt hans drive med bolden gør jeg godt gad se ham som 8’er.

Robbo var heller ikke sin bedst bedste version sidste sæson, og dåbsattesten siger han nok ikke har mange år endnu, det hul har ikke været prioriteret.

Gomez var man klar på at sælge - i en bytte handle med den tidligere Neverton dreng. Så en CB havde givet mening, særligt med Konates skades historik.

De er businessmen, mere end de er sportsmen de vil vinde.
Enig. Jeg forstår slet ikke det sportslige i købet af Chiesa. Han er en lottokupon, og det kan både blive fugl eller fisk. Han har næsten ikke spillet en hel halvleg.

Vi har før lavet gode handler i januar. Vil FSG rigtig gerne vinde mesterskabet, så forventer jeg helt klart forstærkninger i januar. Men jeg tror FSG hellere vil bruge pengene andre steder i organisationen, eks. at sondere terrænet for køb af en ny klub.

Besvar