Deler dit overordnede synspunkt og vi har begge haft vores ture i skammekrogen. Spørgsmålet er bare i hvor høj grad, man skal indordne sig under, at andre er mindre tykhudede. Vi er vel også voksne nok til at kunne kigge væk eller ignorere det, når vi ser noget, der går imod vores egen måde at ville opføre sig på. Jeg synes bare, det er en anelse plat, at det nu pludselig er én forsmået bruger og dennes behov for at råbe op (og personangribe), der nu gør, at vi er nød til at have en sådan diskussion, når vi i flere sæsoner har haft kamptråde med lignende superlativer i brug. Jeg ved så også godt, at brugeren aldrig har haft et godt øje til mig, da han af flere omgange har givet det syn til udtryk, men at det skal føre til en stramning af vores frihed herinde, det synes jeg er hult og grundlagsfattigt. Så må der empiri på banen, der kan bakke op, at ufiltreret sprogbrug er skyld i at "flere" forlader forum.
Jeg skal gerne lægge lidt mere låg på "Mr Hyde" eller forsøge mig på det, men hvis empirien for om der skal skrues op for reglerne og ned for friheden under eget ansvar ikke skal bero på mere end mine kommentarer under Fulham-kampen, så bliver det for useriøst. I det hele taget er det plat, at jeg nu skal mikroanalyseres, når jeg netop har det som Emmy, at det rager mig en høstblomst. Igen, der må simpelthen mere empiri frem så. Jeg gider ikke, at vores frihed fratages os på et ikke-eksisterende grundlag.
Der er i øvrigt nogle herinde, der må have det svært, når de går til fodboldkampe eller på den lokale pub så...