Jeg har intet i mod et exit fra FA cuppen. Så der det mindre at fokusere på, færre kampe. Hellere tabe denne her, end vi skal ud i forlænget.Redtothebone skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:18Ja det ligner så et exit, hvilket er helt fortjent der er ingen på Liverpools hold der går forrest indtil videre, vi skal have Nunez og Jones ind hvis vi skal have en chance.
Plymoth Argyle FC - LFC >> Kamptråden FA Cup 4. runde
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Plymoth Argyle FC - LFC >> Kamptråden FA Cup 4. runde
- JudgeArdaStudge
Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
Jeg tror at hvis én fra akademiet kan komme op på første holdet hver, eller hver anden sæson er det en succes.
Resten vil udelukkende være med videresalg for øje til mindre klubber.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Vi kan vist ikke tillade os at klage over det arbejde der bliver lavet på akademiet. P.t. har vi TAA, Elliott, Curtis Jones og Bradley på eller i hvert fald inde omkring førsteholdet. Kelleher regnes vel også som akademispiller?TG12 skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:02Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
Jeg tror at hvis én fra akademiet kan komme op på første holdet hver, eller hver anden sæson er det en succes.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vi får nok ikke en Gerrard igen.
Som jeg skrev for et års tid siden, vores akademi halter ret meget ift konkurrenterne Arsenal, City og Chelsea.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Som jeg skrev for et års tid siden, vores akademi halter ret meget ift konkurrenterne Arsenal, City og Chelsea.
-
Tillykke til Plymouth! Sæsonens højdepunkt for dem.
Vores akademispillere er ikke gode i dag. Men jeg er mest skuffet over Diaz, Jota og Chiesa, Endo, Elliott, Tsimikas og Quansah (og Nunez som kommer ind senere). Vi stiller altså med hele 7 førsteholdsspillere, og så er de ikke i stand til at vinde denne kamp for os. Det er elendigt. Chiesa var ufattelig ringe, og han spillede sig meget længere væk fra at starte inde i PL og CL. Elliott ligeså.
Vores akademispillere er ikke gode i dag. Men jeg er mest skuffet over Diaz, Jota og Chiesa, Endo, Elliott, Tsimikas og Quansah (og Nunez som kommer ind senere). Vi stiller altså med hele 7 førsteholdsspillere, og så er de ikke i stand til at vinde denne kamp for os. Det er elendigt. Chiesa var ufattelig ringe, og han spillede sig meget længere væk fra at starte inde i PL og CL. Elliott ligeså.
-
Elliott kan vi vel ikke tilskrive vores eget akademi, men ellers har de gjort det godt de senere år. Men det er svært at komme igennem til førsteholdet på et af verdens bedste hold. Samtidig kan vi ikke vide hvilken vej deres karrierer går, det kan gå Solanke eller Jordon Ibe vejen.
TG12 skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:02Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
Det er godt nok heller ikke nemt som ung spiller, når de seniorspillere de skal læne sig op ad svigter i den grad. Endo var ok, men Tsimikas, Chiesa, Elliot og til dels Jota og Diaz …… puha en omgang …
- JudgeArdaStudge
Det er jeg ikke enig i.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Ja, det var en kollektiv offday. Generelt virkede det til, at mentaliteten ikke var på plads. De gad det ikke nok og flere lignede de havde bly i benene, hvilket ofte sidder oppe i hovedet. Det er derfor så meget desto mere vigtigere, at de unge forsøger at gribe deres chance, men det gjorde de heller ikke. Teknik, pasninger, løb eller mangel på løb var virkelig skidt og Elliott især bør gøre det bedre, når han skal drive en midtbane med McConnell og Nyoni.jockey skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:14TG12 skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:02Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
Det er godt nok heller ikke nemt som ung spiller, når de seniorspillere de skal læne sig op ad svigter i den grad. Endo var ok, men Tsimikas, Chiesa, Elliot og til dels Jota og Diaz …… puha en omgang …
Chiesa forsøgte i dag og det skal han have ros for, men han lykkedes med al for lidt. Han var den, der kom mest fra, selvom meget af det ikke var godt. Endo er nok man of the match, men lad os droppe at stemme på nogen, tænker jeg.
Skal vi have en offday, så er det godt, at det er en kamp som i dag og forhåbentligt ikke i ligaen eller Champions League!
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 09. feb, 2025 18:36, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
Nej, jeg taler også blot om dem, der spiller i dag og har været inde og dufte til førsteholdet. De har endnu ikke lavet gennembrudet på samme vis som de nævnte. Det er dem, jeg synes mangler lige lidt teknisk, taktisk, fysisk og hurtighedsmæssigt til, at jeg tror, de kan tage det til højeste niveau.Sledgehammer skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:07Vi kan vist ikke tillade os at klage over det arbejde der bliver lavet på akademiet. P.t. har vi TAA, Elliott, Curtis Jones og Bradley på eller i hvert fald inde omkring førsteholdet. Kelleher regnes vel også som akademispiller?TG12 skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:02Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
-
Jeg forstår hvorfor Chiesa og Elliott ikke får flere kampe. De var vildt ringe. Og til forskel fra akademispillere, får de en meget stor løn, som de slet ikke levede op til i dag. Tsimikas leverede også en elendig præstation. Jota og Diaz var heller ikke på toppen. Disse spillere skal vise veje for de unge, og det var de slet ikke i stand til. Det er mest skuffende, synes jeg.jockey skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:14TG12 skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 18:02Generelt tror jeg vi fans overvurdere akademiet lidt og sætter forhåbningen for højt.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 09. feb, 2025 17:51Akademiprodukterne ligner nogle, vi skal håbe på, vi kan tjene lidt penge på. Niveauet til mere har de umiddelbart ikke. En ting er, at de ikke har indstillingen på plads, men teknisk er de også langt efter, hvad man bør forvente. Det er ikke første kamp de viser, at de er mangelfulde i mange af spillets facetter, desværre.
Hvilken del er du ikke enig i?

Harvey Elliott og Solanke er ikke fra Liverpool academy, de er Fulham og Chelsea.
Synes ikke rigtigt man kan udskamme enkelte spillere i dag. Det var skidt over hele holdet.
Feks angriberne bliver fuldstændigt overladt til sig selv, der laves ingen erobringer højt i banen, der mangler vilje og bla bla bla.
Kæmpe offday for holdet.
At dømme enkelte spillere, udover “tag dog ansvar” synes jeg ikke er ok.
Feks Chiesa har vist så meget mere, i andre kampe, og prøvede også på flere ting i dag, men det lykkedes desværre ikke.
Feks angriberne bliver fuldstændigt overladt til sig selv, der laves ingen erobringer højt i banen, der mangler vilje og bla bla bla.
Kæmpe offday for holdet.
At dømme enkelte spillere, udover “tag dog ansvar” synes jeg ikke er ok.
Feks Chiesa har vist så meget mere, i andre kampe, og prøvede også på flere ting i dag, men det lykkedes desværre ikke.
- JudgeArdaStudge
Fowler:
Hvad vil du bruge den graf til? Den er ikke fra nu og så er den jo ikke sigende for, at vi har spillere, der er brudt igennem fra akademiet: Kelleher, Alexander-Arnold, Bradley og Jones, hvilket er et ret fint snit og dertil kan så lægges de mange vi har solgt. Den graf siger jo intet.
Hvad vil du bruge den graf til? Den er ikke fra nu og så er den jo ikke sigende for, at vi har spillere, der er brudt igennem fra akademiet: Kelleher, Alexander-Arnold, Bradley og Jones, hvilket er et ret fint snit og dertil kan så lægges de mange vi har solgt. Den graf siger jo intet.