Plymoth Argyle FC - LFC >> Kamptråden FA Cup 4. runde

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
50%
53 - James McConnell
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud i 11. min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
1
50%
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
98 - Trey Nyoni ud i 73. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz z
0
Ingen stemmer
54 – Isaac Mbaya ind i 11., ud i 58. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 58. min.
0
Ingen stemmer
53 – Trent Kone-Doherty ind i 73. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 2

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 10. feb, 2025 19:41

Olle skrev:2 friweekender i marts. Det er vel ikke så dumt, når det nu skal være.
Jeg er enig, FA cup og league cup er så overflødige og der er ingen prestige i at vinde dem længere - andet end at man kan måle pik med Man U om hvem der har vundet flest trofæer.

Jeg ser det vitterligt ikke som den store katastrofe, selvfølgelig lidt irriterende vores unge spillere ikke kan få afprøvet kræfter af.

Skal vi ikke lade de små klubber koncentrere sig om det, så vi kan fokusere på PL og CL.

Pasugjer

Re: Plymoth Argyle FC - LFC >> Kamptråden FA Cup 4. runde

Indlæg af Pasugjer » tirsdag, 11. feb, 2025 09:35

Hej alle.

Der er ikke oprettet nogen kamptråd til Everton - Liverpool, så opslaget bliver her.
Umiddelbart kan jeg ikke se at kampen bliver sendt på nogen TV-kanal. Ikke engang Viaplay Sport News. Det er da skandaløst, at selve Merseyside-derbyet ikke bliver vist!
Det er kun mindre betydelige CL-kampe. Jeg foreslår vi alle kontakter Viaplay Group og giver vores mening til kende. Jeg kender en AC Milan fan, som fik omstødt en TV-kanal til at vise AC Milan, i stedet for Celta Vigo ( de ville vise Celta Vigo pga. Kroun Dehli var på holdet) da hele forummet kontaktede TV-udbyderen - vi bør gøre det samme!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 11. feb, 2025 10:10

Pasugjer skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 09:35
Hej alle.
Der er ikke oprettet nogen kamptråd til Everton - Liverpool, så opslaget bliver her.
Umiddelbart kan jeg ikke se at kampen bliver sendt på nogen TV-kanal. Ikke engang Viaplay Sport News. Det er da skandaløst, at selve Merseyside-derbyet ikke bliver vist!
Det er kun mindre betydelige CL-kampe. Jeg foreslår vi alle kontakter Viaplay Group og giver vores mening til kende. Jeg kender en AC Milan fan, som fik omstødt en TV-kanal til at vise AC Milan, i stedet for Celta Vigo ( de ville vise Celta Vigo pga. Kroun Dehli var på holdet) da hele forummet kontaktede TV-udbyderen - vi bør gøre det samme!
Hej. Det var oprindeligt den tidlige lørdagskamp, så det er Prime Video der har kampen 🙂

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 11. feb, 2025 13:58

@Pasugjer

Velkommen til. Som RedRedRed skriver, er det (desværre) Prime der har kampen, så der er ikke så meget, vi kan gøre. Jeg har lige været inde på appen for at konfirmere det og den er god nok, den står til at blive sendt i morgen aften på Prime.
Til gengæld, hvis man gider betale for Prime, så synes jeg produktet er ret godt og bedre end når det sendes på Viasats kanaler, men det skyldes så også, at den app jeg streamer fra, Yousee app, er virkelig ringe i forhold til konkurrenterne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 11. feb, 2025 15:25

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 13:58
@Pasugjer

Velkommen til. Som RedRedRed skriver, er det (desværre) Prime der har kampen, så der er ikke så meget, vi kan gøre. Jeg har lige været inde på appen for at konfirmere det og den er god nok, den står til at blive sendt i morgen aften på Prime.
Til gengæld, hvis man gider betale for Prime, så synes jeg produktet er ret godt og bedre end når det sendes på Viasats kanaler, men det skyldes så også, at den app jeg streamer fra, Yousee app, er virkelig ringe i forhold til konkurrenterne.
Jeg også det er temmelig træls man efterhånden skal have 2-3 streamning tjenester for at se bold. Men synes faktisk Prime kører bedre, og for nuværende er prissætningen langt mere rimelig end Viaplay. 59kr per måned er fair. Man kan bare håbe de ikke skruer prisen op til Viaplay niveau i takt med de sikkert få flere kampe..

pingel

Indlæg af pingel » tirsdag, 11. feb, 2025 15:51

Bare ærgerligt, at man skal betale for en kamp man allerede betalte for at se i 2024…

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 11. feb, 2025 17:01

@TG12:

Meget enig. Prime kører rigtig fint og man kan slå kommentatorerne fra, hvilket er fed feature, hvis man ikke orker at lytte på dem eller man bare vil have den fulde effekt af fx Anfield. Jeg synes også ofte, at studiet har været bedre end på See og Viasats kanaler.

Ved ikke om du har læst det, men fra den nye sæson vil Viaplay tilbyde "billigere" pakker. Dvs. at man fremover selv kan bestemme om man vil have den dyre sportspakke til 500 kroner eller en mindre fodboldpakke til 250 kroner, hvor man får Superligaen og Premier League, så vidt jeg læste.

Det kunne være spændende, hvis det i fremtiden blev sådan, at man kunne spare endnu flere penge ved, at man kunne vælge en pakke med udelukkende Premier League fx.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 11. feb, 2025 18:23

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 17:01
@TG12:

Meget enig. Prime kører rigtig fint og man kan slå kommentatorerne fra, hvilket er fed feature, hvis man ikke orker at lytte på dem eller man bare vil have den fulde effekt af fx Anfield. Jeg synes også ofte, at studiet har været bedre end på See og Viasats kanaler.

Ved ikke om du har læst det, men fra den nye sæson vil Viaplay tilbyde "billigere" pakker. Dvs. at man fremover selv kan bestemme om man vil have den dyre sportspakke til 500 kroner eller en mindre fodboldpakke til 250 kroner, hvor man får Superligaen og Premier League, så vidt jeg læste.

Det kunne være spændende, hvis det i fremtiden blev sådan, at man kunne spare endnu flere penge ved, at man kunne vælge en pakke med udelukkende Premier League fx.
Det ville være top fedt om der blev lavet et PL produkt lignende NFL Game Pass.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 11. feb, 2025 18:27

Jeg læste et eller andet sted i starten af sæsonen at prime fra næsten sæson skulle vise flere PL kampe. Det kunne være dejligt at slippe udenom det danske tv kartel helt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 11. feb, 2025 19:24

@Fowler89:

Hørt. Selvom vi sikkert stadig får lov at betale licens til DR.

Intet fryder mig næsten mere end at se Peter Grønborgs brødkvalte stemme tale til seerne om, at vi ikke må piratstreame.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 11. feb, 2025 19:57

JudgeArdaStudge skrev:@Fowler89:

Hørt. Selvom vi sikkert stadig får lov at betale licens til DR.

Intet fryder mig næsten mere end at se Peter Grønborgs brødkvalte stemme tale til seerne om, at vi ikke må piratstreame.
Det ville være cremen på toppen, hvis de også fik en aftale på plads med TdF. Lidt paradoksalt, at det er Jeff Bezos som skal bringe lov og orden til de danske mediers kartel. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar