Everton FC - LFC >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden
Michael Oliver skal simpelthen stoppes. Han har intet at gøre som Premier League dommer. Så er jeg ligeglad med, hvad der skal gøres og hvilke midler der skal bruges. Den mand skal stoppes.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Alder: 37
5 minutters overtid angivet og så scorer de i ottende?
Edit: sorry, det er modereret.
Edit: sorry, det er modereret.
Senest rettet af Tom_Jorsal onsdag, 12. feb, 2025 22:43, rettet i alt 2 gange.
Det er fuldkomment vanvittigt dårligt den dommer præstation.
Og den lille bøsse til Pickford der gør opmærksom på der skal ekstra sekunder på, selvom han selv trækker tiden timer..
Til at brække sig over der findes en så elendig dommer.:
Og den lille bøsse til Pickford der gør opmærksom på der skal ekstra sekunder på, selvom han selv trækker tiden timer..
Til at brække sig over der findes en så elendig dommer.:
- JudgeArdaStudge
Han fik dødstrusler efter Arsenal kampen. Nu har han desværre redt op til det igen. Manden er inkompetent. Han skal stoppes. Det kan ikke blive ved, at vi skal finde os i det han leverer. At han ikke fløjter af er vanvid. Han skal lægge lidt til pga de to klumpedumper, der støder sammen, men ikke så meget. Han er så korrupt og jeg mener alvorligt at klubben skal klage.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi kan godt være vrede og bitre men træk lige vejret inden du tasterTom_Jorsal skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:375 minutters overtid angivet og så scorer de i ottende? Dræb den usle rotte til Michael Oliver, mand.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Spillet var ikke til mere. Salah redder os igen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg er tom for ord. Michael Oliver den svans
- JudgeArdaStudge
Ak ja, Oliver stjæler desværre igen de forkerte overskrifter i en kamp han på intet tidspunkt havde styr på. Kortene sad løst på ham, han holdt ikke sin linje, de scorer på et frispark, der ikke er der, han viser ikke Gana ud for klart gult nummer to og så lægger han mange flere minutter oveni end de to Everton spillere lå på græsset. Han er en skandale. Jeg er så rasende.
Nu er vi uden Jones og Slot. Det er så dumt, men der er saftsusme intet at sige til det, for Oliver skal ikke slippe afsted med det her.
Nu er vi uden Jones og Slot. Det er så dumt, men der er saftsusme intet at sige til det, for Oliver skal ikke slippe afsted med det her.
Bitter måde at sætte point til. Men det var givet på forhånd at det blev en fysisk, hårdt spillet kamp. Vi har det svært med den slags kampe - vores modstandere vinder intet på den lange bane men spiller som om det er en cup-finale. Vi vil ikke ofre os i samme grad da vi er nødt til at tænke også på næste kamp
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
Er det 3 dages karantæne til Slot og Jones? Det er så dumt og uprofessionelt, at jeg ikke har ord for det.
Er det 3 dages karantæne til Slot og Jones? Det er så dumt og uprofessionelt, at jeg ikke har ord for det.
Dumt og uprofessionelt, ja. Men de er også kun mennesker, og Oliver’s åbenlyse bias er næsten umulig at sluge.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:54Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jep, han er klaphat uden lige. Jeg håber ikke han skal dømme flere af vores kampe.Mysjkin skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:56Dumt og uprofessionelt, ja. Men de er også kun mennesker, og Oliver’s åbenlyse bias er næsten umulig at sluge.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:54Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
- JudgeArdaStudge
Hvorfor bruger vi ordet bittert? Det er jo ikke bittert, det er frustrerende og unfair. Det er klassisk Oliver. Han gjorde nøjagtig det samme mod Man City sidste sæson. Han stjæler overskrifterne, fordi han ikke er sin opgave voksen. Liverpool spiller ikke godt i dag, men dommeren ødelægger også fuldstændig kampen ved ikke at dømme ordentligt. Hvorfor sender han ikke Gana i bad? Han var en skandale og det er jo ikke første gang. Han smed også Lewis-Skelly ud mod Wolves og senere fik Arsenal den dom omstødt. Hvor længe skal vi blive ved med at finde os i Michael Oliver som fodboldfans? Så må der jo gøres et eller andet, for det her kan ikke blive ved. Det er hver gang han dømmer en kamp, så er han i fokus.
Han er nemlig lige præcis en kæmpemæssig klaphat og nu går PGMOL ud og forsvarer ham og siger, at han modtager trusler og vender narrativet til, at han er ofret, så fokus fra hans inkompetence fjernes og så er han på plads til at dømme endnu en håbløs kamp i weekenden.
Han er nemlig lige præcis en kæmpemæssig klaphat og nu går PGMOL ud og forsvarer ham og siger, at han modtager trusler og vender narrativet til, at han er ofret, så fokus fra hans inkompetence fjernes og så er han på plads til at dømme endnu en håbløs kamp i weekenden.
Der er intet acceptabelt i at spille uafgjort med den klamme lorte klub som også lægger i bunden og slet ikke når det er dommeren der åbenlyst påvirker resultatet. Ærgrer mig stadig over de ikke rykkede ned for et par år siden.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 12. feb, 2025 22:54Vi fik ét point. Og ingen skader. Det er acceptabelt. Selvfølgelig pisse bittert at de scorer dybt inde i overtiden, men vores forsvar vakler ved mange lejligheder og har gjort det længe. Utroligt at så erfarne spillere som Konate og VVD er så rystende usikre!
Der er simpelthen så korrupt.