LFC - Wolverhampton Wanderers FC >> Kamptråden PL 25. runde

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
5
21%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 64. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i halvlegen
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
6
25%
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
8%
8 – Dominik Szoboszlai
1
4%
11 - Mohamed Salah
1
4%
20 - Diogo Jota ud i 64. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 71. min.
4
17%
78 - Jarell Quansah ind i halvlegen
4
17%
9 - Darwin Nunez ind i 64. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 64. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 71. min.
1
4%

Afgivne stemmer: 24

mortenbak

Re: LFC - Wolverhampton Wanderers FC >> Kamptråden PL 25. runde

Indlæg af mortenbak » mandag, 17. feb, 2025 06:55

Jeg synes også Slot gør hvad der er muligt på tidspunktet.
Det er tydeligt at vi har mistet momentum og Wolves lugter blod.
Jeg er mere bekymret for den tendens vi ser i Everton og denne kamp med at vi ser ukoncentrerede ud og laver mange dumme boldtab, når modstanderne skruer op for aggresiviteten.
Kommentatorerne var helt oppe at køre over Diaz igår.
Jeg synes ofte han varmer bolden alt for længe.
Kunne være godt hvis han lærte at slippe bolden lidt hurtigere.
Men alt i alt en grim sejr og 3 vigtige point.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. feb, 2025 10:20

AJJ skrev:
søndag, 16. feb, 2025 17:55
Hvad skulle Slot have gjort for at ændre kampbilledet, hvis ikke det var at sætte Endo ind?? Gakpo ude, Jones ude. Ja, vi mistede farligheden i omstillingerne, men Wolves var sgu ved at spille os ned under gulvbrædderne.
Han kan ikke gøre så meget andet. Det var ikke en kritik af Slot, mere en konstatering.
mortenbak skrev:
mandag, 17. feb, 2025 06:55
Jeg er mere bekymret for den tendens vi ser i Everton og denne kamp med at vi ser ukoncentrerede ud og laver mange dumme boldtab, når modstanderne skruer op for aggresiviteten.
Jeg synes vi er begyndt og se meget trætte ud. Vores midtbane har ikke samme greb om kampen som vi så før jul. Vores forsvar ser også trætte ud, og de gule kort kommer i en lind strøm. Vi er begyndt at få mange gule og røde kort.

Slot står i et vanskeligt dilemma; Skal han fortsætte med samme elleve til vi løber ind i et nederlag/udvisninger, eller skal han allerede nu tænke fremad og begynde at rotere lidt mere end han har gjort tidligere, velvidende at det sandsynligvis vil koste point?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 17. feb, 2025 10:36

Tegnede de nogensinde streger på Salahs mål til 3-0, der blev dømt offside?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » mandag, 17. feb, 2025 11:24

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 17. feb, 2025 10:36
Ikke hvad jeg så, det undrede også mig at de engelske kommentatorer ikke stillede spørgsmål tegn ved det, jeg syntes godt den kunne have fortjent et eftersyn.

Billede

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 17. feb, 2025 11:31

Slot har kun 4 midtbanespillere, han rigtigt stoler på. Men måske skal han til at have Elliot med i loopet? Specielt Mac og Gravenberch ligner nogle, der vil have gavn af at blive roteret i de kommende kampe. En af dem starter nok også på bænken på onsdag og erstattes af Jones. Måske Gravenberch.

(Vi kunne da godt bruge Zubimendi lige nu....)

Szo virker heldigvis til at være fuld af energi.

Og så var det positivt at se Quansahs stærke indhop i en meget bøvlet 2. halvleg. Nu hvor Gomez er skadet, så er det vigtigt med et brugbart alternativ til en lidt vaklende Konate.

Men vi er inde i et hårdt hårdt kampprogram. Efter Newcastle er der en lille uges pause, inden det går løs igen med 2 kampe om ugen frem til landsholdspausen.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 17. feb, 2025 11:48

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 17. feb, 2025 10:36
Jeg sad med samme - næsten deja vue agtige - fornemmelse under kampen.
Dette billede cirkulerer. Ved ikke, om det er VAR-rummets streger:
Billede

Der har heller ikke været presseskriveri om noget, så tror (...og håber) vi kan pakke sølvpapirshatten væk.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 17. feb, 2025 14:15

Det ligner ikke VAR-rums streger, hvis du spørger mig. Fuldstændig vanvittig aflevering fra Trent i øvrigt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 17. feb, 2025 14:19

Forstår ikke helt kritikken af Endo, synes han gjorde det super godt, ja han lavede et par frispark men han kom ind, men han løb hele tiden og tilbød sig, synes ham og Bradley var med til at få sat en prop i. Det viser dog stadig at vi er ret sårbare på vores midtbanen, Gravenberch og Macca har spillet så mange minutter, at der begynder at komme træthedstegn + husk wolves ikke havde midtugekamp, det får som regel betydning i anden halvleg.

Nu kommer der 3 bananskræller på en uge så godt Curtis er tilbage til at tage hans minutter, med retter ser det ud til at Slot ikke tør spille Elliot i de her tætte fysiske kampe, specielt ikke i højre side hvor Trent og Salah jo i forvejen ikke er dem der løber mest.

Jeg ved godt Salah aldrig bliver pillet ud, men i går tænkte jeg faktisk det havde givet mening at skifte ham med Chiesa, der tilbyder mere pres og løbevillighed.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 17. feb, 2025 14:37

Elliott har desværre mange ting, der taler imod, at han kan begå sig. Jeg tror stadig, han kan tilføje holdet nødvendig bredde, men Slot udtalte i et interview med Lineker, at der hvor Premier League skiller sig ud det er på fysik, højde og power. Elliott har ingen af de egenskaber. Han er en anden type, lille væver og ikke særlig hurtig. Tror Klopp så ham lidt som en Mario Götze eller Coutinho. I går savnede vi især Curtis Jones, fordi han har lidt samme egenskaber som Elliott, men fylder mere.

Vi kommer til at få brug for Elliott, kan ikke forestille mig andet og så må han bare gøre som Endo og krige den. Håbet for mig er især, at vi kan få nogle mere komfortable føringer og vi var sandt for dyden også tæt på det, hvis Salahs mål havde fået lov at stå og Jota omvendt var blevet stående på sine ben fremfor at lave svanens død. I sådanne tilfælde med komfortable tre måls føringer, så vil man med fordel kunne sætte Elliott ind og restituere nogle af de bærende spillere.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 17. feb, 2025 14:52

bblauritzen skrev: Billede
“Hvor stor er Michael Oliver’s tisse mand”

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 17. feb, 2025 16:35

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 17. feb, 2025 14:37
Elliott har desværre mange ting, der taler imod, at han kan begå sig. Jeg tror stadig, han kan tilføje holdet nødvendig bredde, men Slot udtalte i et interview med Lineker, at der hvor Premier League skiller sig ud det er på fysik, højde og power. Elliott har ingen af de egenskaber. Han er en anden type, lille væver og ikke særlig hurtig. Tror Klopp så ham lidt som en Mario Götze eller Coutinho. I går savnede vi især Curtis Jones, fordi han har lidt samme egenskaber som Elliott, men fylder mere.

Vi kommer til at få brug for Elliott, kan ikke forestille mig andet og så må han bare gøre som Endo og krige den. Håbet for mig er især, at vi kan få nogle mere komfortable føringer og vi var sandt for dyden også tæt på det, hvis Salahs mål havde fået lov at stå og Jota omvendt var blevet stående på sine ben fremfor at lave svanens død. I sådanne tilfælde med komfortable tre måls føringer, så vil man med fordel kunne sætte Elliott ind og restituere nogle af de bærende spillere.
Meget enig i den analyse.

Eliott har mange gode kvaliteter, teknisk og taktisk, men det at han både er langsom om ikke særlig fysisk begrænser ham og kan være årsagen til han aldrig bliver fast, mand eller vi potentielt sælger ham.

Vi er i forvejen ikke særlig gode til at håndtere, hvis modstanderen begynder at bruge fysikken på midten, så at sætte Eliott ind vil ikke hjælpe os.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 18. feb, 2025 14:08

TG12 skrev:
mandag, 17. feb, 2025 16:35
JudgeArdaStudge skrev:

Eliott har mange gode kvaliteter, teknisk og taktisk, men det at han både er langsom om ikke særlig fysisk begrænser ham og kan være årsagen til han aldrig bliver fast, mand eller vi potentielt sælger ham.

Vi er i forvejen ikke særlig gode til at håndtere, hvis modstanderen begynder at bruge fysikken på midten, så at sætte Eliott ind vil ikke hjælpe os.
Tror bare han skal et skridt ned af stigen, tror han vil være fantastisk i klubber som Brentford, Brighton eller Fulham
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 18. feb, 2025 14:48

Redtothebone skrev:
tirsdag, 18. feb, 2025 14:08
TG12 skrev:
mandag, 17. feb, 2025 16:35
JudgeArdaStudge skrev:

Tror bare han skal et skridt ned af stigen, tror han vil være fantastisk i klubber som Brentford, Brighton eller Fulham
Eller måske en anden liga - Serie A fx

Besvar