Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 35
af Fowler89 » onsdag, 19. feb, 2025 22:37
Mysjkin skrev:Isoleret set er ét point ude mod AV godkendt. Men præcis som i et par andre svære udekampe - Nyborg og Everton - er følelsen mest ærgrelse og bitterhed, da vi burde have vundet. I aftenens kampe endte xG på 2,44-0,73 i vores favør. Det bør alle dage i ugen være rigeligt til en sejr, men så skal vi altså have andre spillere end Nunez på banen. Han er ikke nogen dygtig fodboldspiller.
Han var jo dygtig nok i Benfica og stadig dygtig nok i Uruguay. Jeg tror bare ikke England passer til ham, hans engelske stinker og vejret passer ham sikkert ikke. Han ville sikkert være pisse dygtig i Spanien.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
Fowler89 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:27
Afsted til Saudi med ham. Han fungerer ikke i Liverpool.
Og bruge pengene og gerne flere på isak
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. feb, 2025 22:54
Mysjkin skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:33
Isoleret set er ét point ude mod AV godkendt.
Uafgjort er simpelthen ringe og i flere sekvenser så deres midtbane væsentligt stærkere, hurtigere og fittere ud end vores. Alarmerende ringe, at vi taber point. Jeg tænkte, at vi skal slippe afsted med minimum 7 point i de her kampe, det bliver svært nu. Tror desværre det her kan være startskuddet til noget rigtig skidt, især hvis spillerne også går og føler, at isoleret set er ét point godkendt. Det er det ikke, der er altså en kontekst her man må forholde sig til og når det ene hold kan spille sig fra 9. til 8. pladsen og det andet kan sætte Arsenal 10 point bagefter, så er det isoleret set uacceptabelt ringe, ej forglemme, at man lukker to mål ind på to chancer mod et formsvagt Villa hold med skader. Ringe med ringe på.
Og ja, Nunez...Han bør nok ikke hoppe på sine sociale medier lige foreløbig, selvom han alligevel ikke kan forstå et ord engelsk.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge onsdag, 19. feb, 2025 23:12, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. feb, 2025 23:04
Mysjkin skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:13
richs skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:09
Hvis vi havde lidt skraphed, så vandt vi også i dag.
Taber vi 2 point i dag og igen i weekenden, så ligner det et Arsenal mesterskab
Denne kamp inklusive har vi 7 hjemmekampe og 6 udekampe tilbage. Spiller vi uafgjort i alle udekampe og vinder alle hjemmekampe ender vi på 87 point. Det nægter jeg at tro at Arsenal når op på. Det vil kræve 11-2-0 i de sidste 13 kampe fra deres side.
Kan sagtens følge dig, men hold fast, hvor er jeg træt af, at vi skal sætte vores lid til modstanderen, fordi de her drenge sæson efter sæson taber sutten, når det spidser til, det være sig i både liga og Champions League, desværre. Arsenals fans sidder og gør det samme med os, sidder og håber, og det føles så umesterskabsagtigt som noget kan være. Savner simpelthen den der klasse og overskud når det spidser til. Vi skulle have haft tre point i aften, det var et must og en kæmpe streg i regningen og nok også på selvtilliden og hvem af dem skal hive hinanden op? Jeg har endnu til gode at se dem evne det, så hvor det skal komme fra, det aner jeg ikke.
Arsenal tabte i øvrigt 1 kamp og spillede 1 uafgjort i deres resterende 13 kampe sidste sæson, nederlaget var til Villa og uafgjort var til Man City, så de kan godt sætte en stime sammen.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge onsdag, 19. feb, 2025 23:13, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
TG12
Mysjkin skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:27
TG12 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:24
Mysjkin skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:13
richs skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:09
Hvis vi havde lidt skraphed, så vandt vi også i dag.
Taber vi 2 point i dag og igen i weekenden, så ligner det et Arsenal mesterskab
Denne kamp inklusive har vi 7 hjemmekampe og 6 udekampe tilbage. Spiller vi uafgjort i alle udekampe og vinder alle hjemmekampe ender vi på 87 point. Det nægter jeg at tro at Arsenal når op på. Det vil kræve 11-2-0 i de sidste 13 kampe fra deres side.
Arsenal har til gengæld en defensiv der ikke lukker mål ind i tæt på hver kamp.
De kan køre en 1-0 hjem.
Samtidigt har vi en Nunez der dårligt kunne spille i superligaen med de chancer han brænder..
Vrøvl. Det er ikke mange kampe siden Arsenal førte 2-0 mod AV - den endte 2-2.
Måske, men der er simpelthen for mange kampe vi IKKE spiller til 0. De sidste 10 kampe har vi kun spillet til 0 tre gange, og samlet lukket 11 mål ind. Det er mildt sagt svært at vinde når man starter én bagud hver kamp.
Forsvaret er hullet, samtidigt med at vores offensive spillere udover Salah generelt er for uskarpe.
Derudover synes jeg der er en bekymrende tendens hvor modstanderen bruger fysik og skaber spil stop så udfordrer os gevaldigt, uden vi har et godt modsvar.
Senest rettet af
TG12 onsdag, 19. feb, 2025 23:08, rettet i alt 1 gang.
-
Redtothebone
af Redtothebone » onsdag, 19. feb, 2025 23:08
Helt fair at Nunez får kritik, men Jota var også rigtig skidt på hans afslutninger, måske det er på tide Chiesa får chancen sammen med A truppen
YNWA
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. feb, 2025 23:11
Fowler89 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 22:35
Aston Villa er et af de stærkeste hold i ligaen, det er sådan set fint med 1 point, men vi skulle så meget have vundet den.
De spillede uafgjort med 11 mod 10 hjemme mod Ipswich og tabte mod Wolves forrige kamp. Det er ikke fint med 1 point. Hvorfor bilder vi os selv ind, at det er fint med et point mod et formsvagt Aston Villa hold med skader.
-
Fowler89
af Fowler89 » onsdag, 19. feb, 2025 23:18
JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 23:11
Aston Villa er et af de stærkeste hold i ligaen, det er sådan set fint med 1 point, men vi skulle så meget have vundet den.
De spillede uafgjort med 11 mod 10 hjemme mod Ipswich og tabte mod Wolves forrige kamp. Det er ikke fint med 1 point. Hvorfor bilder vi os selv ind, at det er fint med et point mod et formsvagt Aston Villa hold med skader.
På en måde er det vel self-serving bias.
Men man kan ikke helt regne det op på den måde. Så er vi også et hold der tabte mod Plymouth, og med den logik burde alle i PL save os midt over.
-
TG12
Fowler89 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 23:18
Men man kan ikke helt regne det op på den måde. Så er vi også et hold der tabte mod Plymouth, og med den logik burde alle i PL save os midt over.
Netop siden Plymoth kampen har vi jo vist flere svaghedstegn.
Ud over en kneben sejr imod Wolves har vi kun spillet uafgjort. Modstanderne er begyndt at se vi er til at danse med.
Mon ikke City på mirakuløs vis byder os til dans -selv efter en rundbarbering imod Real, og et Mbappe show.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. feb, 2025 23:27
Det lyder sgu som lidt coping, for at bruge et fancy ord. Vi coper ofte og siger jamen isoleret set, så er det fint og isoleret set er 1 point på Goodison godkendt, ford øh det er deres sidste hjemmebanederby og det er altid svære kampe og de har fået Moyes tilbage osv. osv. og så spiller vi uafgjort mod en modstander vi skal slå taget tingenes tilstand i betragtning og så begynder vi igen med at cope.
At du sammenligner det med Plymouth er ikke sammenhængende, men det gør det da ikke bedre nej, at vi har set ringe ud siden, vi stillede dog med et reservehold mod Plymouth og Aston Villa er i decideret formkrise i Premier League og det kunne vi så ikke lukrere på, når vi kunne gå 10 point foran Arsenal. Uskarpe oppe foran, trætte på midten og lukker de mindste chancer ind bagi, i dag med en Alisson, der må have haft feber eller være fuld. Det er ikke opskriften på et mesterskab.
Tåbelig uafgjort mod Newcastle pga. koncentrationssvigt, tåbelig uafgjort mod Everton pga. koncentrationssvigt, tåbelig uafgjort mod Aston Villa pga. koncentrationssvigt. Hvis det fortsætter, så rasler føringen jo potentielt lige så stille af.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. feb, 2025 23:32
Og hvor er den evne vi havde i starten af sæsonen til at lukke af defensivt henne? Vi kan ikke holde en clean sheet længere.
Og lad os være ærlige, vi brænder chancer til at vinde kampen, men Aston Villa kunne lige så vel have vundet kampen. Vores defensiv er ikke stærk længere.
-
Mysjkin
- Alder: 49
TG12 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 23:23
Fowler89 skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 23:18
Netop siden Plymoth kampen har vi jo vist flere svaghedstegn.
Ud over en kneben sejr imod Wolves har vi kun spillet uafgjort. Modstanderne er begyndt at se vi er til at danse med.
Mon ikke City på mirakuløs vis byder os til dans -selv efter en rundbarbering imod Real, og et Mbappe show.
Det kunne afgjort have set bedre ud i de seneste tre kampe. Men Everton lugtede på forhånd langt væk af en vanskelig slåskamp - og der blev vi så oven i købet bortdømt.
Mod Wolves så vi trætte ud, hvilket Slot erkendte. Han sagde at Everton-kampen havde været hård både fysisk og mentalt.
I aftenens halvsvære udekamp, hvor AV havde en ekstra hviledag ift os, spillede vi i store træk en hæderlig kamp; desværre var vi uskarpe i felterne.
Jeg ser ingen grund til alarm - endnu. Vi står i midten af et monsterprogram, hvor det var usandsynligt at vi ikke ville sætte point til. Vi er desværre ikke så “mesterskabsagtige” som i mesterskabssæsonen, men det vidste vi jo godt på forhånd. Da sæsonen startede var top 4 det realistiske mål.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » onsdag, 19. feb, 2025 23:37
Enig. Vi skal til at stramme os an. Vi lukker alt for mange mål ind! De sidste 3 kampe har vi lukket hele 5 mål ind. Det vinder man absolut ikke mesterskaber på! Vores forsvar hænger gevaldigt
Organisationen og kynismen er væk. Og det bekymrer mig. Men jeg kan trøste mig med at Arsenal skal lave en perfekt indspurt for at slå os, og det tvivler jeg lidt på at de kan.
De sidste 3 kampe, har 'kun' givet 5 point. Og det er alt for lidt. Nu skal vi vinde mod Man C og Newcastle, så jeg kan få lidt ro på mine nerver

-
Fowler89
af Fowler89 » onsdag, 19. feb, 2025 23:40
Jeg er sådan set enig med dig. Vi burde da have lukket den kamp, vi burde da også have vundet over Everton - have lukket den inden dommeren bastardiserede hele kampen. Jeg er bange for vi er ved at ramme en krise, de andre klubber har været igennem tidligere på sæsonen. Jeg er ikke så optimistisk på udebane mod City, det eneste der giver mig håb er, at de er lort i år.
-
Mysjkin
- Alder: 49
JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 19. feb, 2025 23:32
Og hvor er den evne vi havde i starten af sæsonen til at lukke af defensivt henne? Vi kan ikke holde en clean sheet længere.
Og lad os være ærlige, vi brænder chancer til at vinde kampen, men Aston Villa kunne lige så vel have vundet kampen. Vores defensiv er ikke stærk længere.
Vores defensiv var stærk i begyndelsen af sæsonen fordi bl.a. vores modstandere var uskarpe. Det ville aldrig holde sæsonen ud. Jeg er enig i at det vakler lidt i øjeblikket i de sværere udekampe, men de underliggende stats er stadig overvejende gode.
Spiller uafgjort mod Man C og vinder over Nyborg ser det stadig fornuftigt ud.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”