Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Nyheder om LFC og debat om topkampen
I dag er mærkedag. Her, inden udløbet af februar, er det nu matematisk umuligt for Manchester FU at passere The Mighty Reds fra Merseyside i tabellen 

Vi SMADRER det PIShold !
Glæder mig til endnu flere mærkedageCynwal skrev:I dag er mærkedag. Her, inden udløbet af februar, er det nu matematisk umuligt for Manchester FU at passere The Mighty Reds fra Merseyside i tabellen

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Redtothebone
Liverpool har flere point end United og Tottenham til sammen….. 

YNWA
Nyheder om LFC og debat om topkampen
Vi behøver ikke at blive nævenyttigeRedtothebone skrev:Liverpool har flere point end United og Tottenham til sammen…..

… og dog

- Cynwal
I tråden "Dagens Kampe" skrev jeg, at Liverpool nu kun mangler 13 point = 4 sejre og 1 uafgjort, for at være sikker på mesterskabet. Det var noget jeg hørte kommentatorerne nævne, så det passer selvfølgelig ikke.
Vi fører med 15 point foran Arsenal, som har 10 kampe tilbage at spille:

Så gunners kan max nå (10 x 3 + 55) 85 point.
Derfor mangler vi pt 5 sejre.
Men kig lige på Arse's kommende program:

I må kalde mig Mads eller noget endnu værre, hvis gunners går igennem de der kampe med max point.
Så det er absolut inden for skiven, at have som mål, at Arsenals spillere skal klappe Liverpools spillere på banen med en Guard of Honour, når holdene mødes den 10. maj på Anfield.
Jeg håber det holder stik.

I må kalde mig Mads eller noget endnu værre, hvis gunners går igennem de der kampe med max point.
Så det er absolut inden for skiven, at have som mål, at Arsenals spillere skal klappe Liverpools spillere på banen med en Guard of Honour, når holdene mødes den 10. maj på Anfield.
Vi SMADRER det PIShold !
Argh det kamp program kunne have været meget værre. Det betyder dog ikke, at jeg ser dem have en chance for at vinde mesterskabet. Det er ved at være over.
Nu kan man sgu ikke jinx det

Nu kan man sgu ikke jinx det

Det er temmelig vildt at se 77p slet ikke er et usandsynligt point tal for at vinde mesterskabet og det kræver stadig 7 Arsenal sejre og 1 uafgjort..
https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/s/1msG1yTrlQ
https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/s/1msG1yTrlQ
Lad os nu bare tage mindst 90 point for lige at gnide ekstra salt i såret.
Et pointantal som Stokenal under Arteta aldrig har nået og aldrig vil nå.
Og samtidigt et antal, der som oftest giver et mesterskab - også i de sæsoner, hvor konkurrenterne var bedre end i år.
Og samtidigt et antal, der som oftest giver et mesterskab - også i de sæsoner, hvor konkurrenterne var bedre end i år.
Jeg er faktisk fuldkommen ligeglad med om vi vinder mesterskabet med 77p eller 97p - bare vi vinder det.AJJ skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 11:38Lad os nu bare tage mindst 90 point for lige at gnide ekstra salt i såret.
Vi kan ikke sætte nogle rekorder i form af flest point, eller lave en invincibles sæson alligvel.
Selvom det er utroligt småligt, ville jeg nok også fryde mig over den bitterhed Arsenal måtte føle, hvis de taber ligaen med 1p igen og måske endda i en sæson hvor der kun skulle 77-82p til grundet vores egen historik på det punkt.
- JudgeArdaStudge
Vi vinder med mere end 77 point og det forventer jeg også. Vi kan lige så godt lave et statement, så vi en gang for alle kan lukke alle de mange undskyldninger om, at vi blot har været best of the bad og at vi har været heldige. Lad os lukke munden på dem en gang for alle ved at udbygge forspringet til Arsenal endnu mere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Om 2 år er det glemt, hvor mange point vi fik. Fuck de andre fans, og hvad de tænker. Specielt Arsenal fans har intet at skulle sige.JudgeArdaStudge skrev:Vi vinder med mere end 77 point og det forventer jeg også. Vi kan lige så godt lave et statement, så vi en gang for alle kan lukke alle de mange undskyldninger om, at vi blot har været best of the bad og at vi har været heldige. Lad os lukke munden på dem en gang for alle ved at udbygge forspringet til Arsenal endnu mere.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det passer nu godt nok, dog under den forudsætning at 1 af de 4 sejre bliver mod Gunners. I så fald kan de max. nå 55+27 = 82 points, mens vi vil have 83.Cynwal skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 05:29I tråden "Dagens Kampe" skrev jeg, at Liverpool nu kun mangler 13 point = 4 sejre og 1 uafgjort, for at være sikker på mesterskabet. Det var noget jeg hørte kommentatorerne nævne, så det passer selvfølgelig ikke.
Så kan de jo passende stå guard of honor på vej ud af banen efter kampen, gerne med et 0-4 nederlag i bagagen..

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Præcis, uanset om man vinder med 100p eller 77 så er man den der fik flest point, og ingen kan tage titlen fra os. Fuck hvad andre må sige, City tager det heller ikke særlig tungt andre skyder på de har flest penge.Fowler89 skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 14:57Om 2 år er det glemt, hvor mange point vi fik. Fuck de andre fans, og hvad de tænker. Specielt Arsenal fans har intet at skulle sige.JudgeArdaStudge skrev:Vi vinder med mere end 77 point og det forventer jeg også. Vi kan lige så godt lave et statement, så vi en gang for alle kan lukke alle de mange undskyldninger om, at vi blot har været best of the bad og at vi har været heldige. Lad os lukke munden på dem en gang for alle ved at udbygge forspringet til Arsenal endnu mere.
- Cynwal
Når vi - forhåbentlig - vinder mesterskabet matematisk sikkert, så håber jeg vi stadig er med i Champions League. Bortset fra, at jeg altid håber Liverpool vinder en fodboldkamp, som de stiller op til, så er det for mig indlysende, at fokus skal rettes mod CL og Pokalen med de store ører. Jeg håber da i den grad, at vi kan ramme en CL-finale, med en fuldstændig trimmet trup, uden et gran af spilletræthed, som vi så en snert af i 2018 og 2022. At stå stærkest muligt i CL-turneringen er for mig 100 gange vigtigere, end om vi vinder 1, 5, 10 eller 15 point foran nærmeste modstander.JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 14:40Vi vinder med mere end 77 point og det forventer jeg også. Vi kan lige så godt lave et statement, så vi en gang for alle kan lukke alle de mange undskyldninger om, at vi blot har været best of the bad og at vi har været heldige. Lad os lukke munden på dem en gang for alle ved at udbygge forspringet til Arsenal endnu mere.
.....men nu skal vi jo så lige forbi PSG i aften, før ovnstående bliver relevant.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
https://www.liverpoolfc.com/news/lfc-an ... and-norway
Liverpool åbner i samarbejde med Unisport en dedikeret butik i Tjøvenhavn. We are massive.
Liverpool åbner i samarbejde med Unisport en dedikeret butik i Tjøvenhavn. We are massive.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp