Det er et af de fedeste mål nogensinde. Men hvor vil jeg gerne ha', at vi har afgjort kampen lang tid før slutfløjt. Jeg har ikke nerver til det her mere.
LFC - Everton FC >> Kamptråden PL spillerunde 30
-
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 55
Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden PL spillerunde 30
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Curtis Jones starter sgu højreback. Jota starter også i stedet for Gakpo.
Kelleher i målet.
Kelleher i målet.
Jeg er super bekymret for kampen. En kamp der næsten med statsgaranti vil komme til at forløbe som Carabao cup finalen mod Newcastle, hvor de bitre kommer med langt mere vilje og intensitet end os, så vi skal i den grad have skruet op for vores niveau og vise at vi simpelthen er et bedre og mere talentfuldt hold end dem.
Vi er i den "nemme" periode de næste 4 kampe, inden den hedder Spurs hjemme, Chelsea ude, Arsenal hjemme og Brighton ude, før vi slutter af hjemme mod Palace. 12 point i de næste fire kampe er nærmest et krav, hvis ikke gummibenene først skal begynde at ryste under os.
Jeg håber at blive modbevist og se et toptændt Liverpoolmandskab, som har forstået at titlen på ingen måde er afgjort endnu.
Vi er i den "nemme" periode de næste 4 kampe, inden den hedder Spurs hjemme, Chelsea ude, Arsenal hjemme og Brighton ude, før vi slutter af hjemme mod Palace. 12 point i de næste fire kampe er nærmest et krav, hvis ikke gummibenene først skal begynde at ryste under os.
Jeg håber at blive modbevist og se et toptændt Liverpoolmandskab, som har forstået at titlen på ingen måde er afgjort endnu.
Imod moderne fodbold.
Jeg håber slot har talt med store ord til dem.sjampen skrev: ↑onsdag, 02. apr, 2025 20:06Jeg er super bekymret for kampen. En kamp der næsten med statsgaranti vil komme til at forløbe som Carabao cup finalen mod Newcastle, hvor de bitre kommer med langt mere vilje og intensitet end os, så vi skal i den grad have skruet op for vores niveau og vise at vi simpelthen er et bedre og mere talentfuldt hold end dem.
Vind de fucking næste 5 kampe, og spil som soldater i krig. Når I har gjort det så kan I "slappe af".
Fedt-spil, eller spare kræfter kan de pakke sammen, nu skal der kæmpes så der bliver sat sløjfe på nummer 20.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61

Kelleher på kassen og jeg fik min scouser på banen. Havde dog ikke regnet med Højre Back.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg så gerne Chiesa fremfor Jota. oh well...Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 02. apr, 2025 20:56Ja, Slot viger ikke en tomme fra sit princip. Det bliver interessant og se om vi har fået tanket ny energi.
Undgår vi at kampen bliver spillet på deres - fysiske - præmisser, og hvis vi får en dommer der gider at fløjte frispark til os, så vinder vi.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Jeg er overrasket over opstillingen men Arne har helt sikkert en gennemtænkt plan for det
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvorfor fuck får den abe ikke rødt!!!
Det er en vanvids tackling.
Det er en vanvids tackling.
Det er absurd af episke dimensioner at det der ikke er et rødt kort. Komplet vanvittigt
Hvordan er der ikke rødt? Fuldstændig vanvittig tackling
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Og hvor er Barrott fra?
Selvfølgelig fra Yorkshire....damn mobsters
Selvfølgelig fra Yorkshire....damn mobsters
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tester Slot Jones på Trens' plads, for at finde ud af om vi skal købe en ny back eller ej. Bradley/Jones på backen, hmmm.
Det kan jeg absolut ikke forestille mig. Det må være en speciel taktik til denne kamp kun.Hr. Drejer skrev:Tester Slot Jones på Trens' plads, for at finde ud af om vi skal købe en ny back eller ej. Bradley/Jones på backen, hmmm.