Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 31
Re: Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 31
Jeg tror, at Elliott er videre til sommer. Slot mener jo tydeligvis ikke, at han passer til hans spillestil. Og han er for ung og for god til at sidde så meget på bænken.
Og der bliver sikkert også hentet en ekstra midtbanespiller, når nu Slot kun har fire, han stoler på.
Og der bliver sikkert også hentet en ekstra midtbanespiller, når nu Slot kun har fire, han stoler på.

Cynwal skrev: ↑lørdag, 05. apr, 2025 18:27Jeg nævner i mit oplæg, at jeg faktisk gerne så Mo Salah på bænken, og så erstattet af Elliot i start-11. Jeg tror bare ikke, at det ser sådan Slot vælger.Bock skrev: ↑lørdag, 05. apr, 2025 17:02Er Elliott så meget persona non grata, at vi ikke nævner ham som midtbanemanden. der erstatter Jones, der jo gjorde det fint som back mod Neverton . I disse tider virker det oplagt. Skal vi ikke spille bare lidt offensivt mod Fulham på hjemmebane? Bare et forslag til Slot, der som Klopp synes at mangle et svar på at gøre ham til evighedstalent, til han runder de 50...
Jeg ville ikke spille Eliott i stedet for Salah. Selvom Salah bestemt ikke har holdt formen fra efteråret, så trækker han bare opmærksomhed fra modstanderen som Eliott ikke på samme måde ville gøre og det giver plads til andre.
Hvis Eliott skulle spille var mit bedste bud han aflastede MacAllister - han har også set træt ud, så det ville nok være meget fint med aflastning.
Elliott har ikke de defensive evner til at spille boks til boks i midtbanen. Han har heller ikke farten til at aflaste Salah. Det eneste sted jeg kan se ham spille er på Szobos position.
Man skal kunne være alsidig og spille alle positioner i dag, det kan Elliott også til en vis grænse, han leverer bare desværre ikke på ønsket niveau.
Jeg ville ikke sælge ham, han er homegrown og en fin indskifter. Hvis han bliver solgt, bliver han heller ikke solgt til en konkurrent, jeg kan se ham i midterklubber i ligaen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man skal kunne være alsidig og spille alle positioner i dag, det kan Elliott også til en vis grænse, han leverer bare desværre ikke på ønsket niveau.
Jeg ville ikke sælge ham, han er homegrown og en fin indskifter. Hvis han bliver solgt, bliver han heller ikke solgt til en konkurrent, jeg kan se ham i midterklubber i ligaen.
Det er også et spørgsmål om, hvad Elliott selv vil. Han er 22 og kan spille nogenlunde fast for et mindre PL hold. Eller måske en god klub i Italien eller Spanien, hvor hans kvaliteter kommer mere til sin ret.
I Liverpool vil han sidde på bænken under Slot hele tiden med få spilminutter. Når han ikke bliver brugt i en sæson, hvor Slot slet ikke har sat sit aftryk på truppen endnu, så bliver han det nok heller ikke i næste sæson....
Og han er heller ikke god nok til vores konkurrenter.
Curtis Jones med Elliotts fodboldhjerne ville være godt. For jeg synes han på det punkt er bedre end Jones.
I Liverpool vil han sidde på bænken under Slot hele tiden med få spilminutter. Når han ikke bliver brugt i en sæson, hvor Slot slet ikke har sat sit aftryk på truppen endnu, så bliver han det nok heller ikke i næste sæson....
Og han er heller ikke god nok til vores konkurrenter.
Curtis Jones med Elliotts fodboldhjerne ville være godt. For jeg synes han på det punkt er bedre end Jones.
Elliot skal selvfølgelig ikke spille fremfor Salah. Der er jo ingen grund til at svække holdet på den måde. Men han skal spille noget mere på midtbanen. Han kan for mig at se spille alle tre pladser på midten, afhængigt af hvordan vi stiller taktisk op. Jeg savner virkelig noget spilletid til ham, han er så uhyre spil intelligent. Jeg køber ikke helt at hans fysik er et problem, problemet er at Arne bare ikke ser hans vej. Og hvis han ikke vil bruge ham, ja så skal han selvfølgelig et sted hen hvor han får den spilletid talentet fortjener.
Holdet kan dog se ret anderledes ud til næste sæson, så måske bliver der plads til ham
Holdet kan dog se ret anderledes ud til næste sæson, så måske bliver der plads til ham
"We're not racist, we only hate the mancs"
Gejsten i truppen må være enorm op til dagens kamp. Med en sejr er mesterskabet jo hjemme. Ingen mennesker i hele verden kan vel tro på at Arsenal indhenter os? Jeg forventer et brag af en kamp med fuld smadder, og masser af mål. Vi vinder 4-2
Problemet med at sætte Eliott på Szobos plads er bare Szobo løber solen sort og er generelt bare et fysisk pragt eksemplar.Fowler89 skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 10:20Elliott har ikke de defensive evner til at spille boks til boks i midtbanen. Han har heller ikke farten til at aflaste Salah. Det eneste sted jeg kan se ham spille er på Szobos position.
Måske er Eliott en kende bedre kreativt, men slet ikke nok til det kan kompensere for Szobos fysik
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det tror jeg du har ret i. Jeg kan godt lide Elliot, men han mangler hurtighed, udholdenhed og fysik. Derfor får han heller ikke chancen på Szobo's position. Jones har taget et stort skridt fremad det sidste år, hvilket også kan ses med at to engelsk landstrænere har udtaget ham.AJJ skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 08:35Jeg tror, at Elliott er videre til sommer. Slot mener jo tydeligvis ikke, at han passer til hans spillestil. Og han er for ung og for god til at sidde så meget på bænken.
Bajcetic kommer tilbage, og jeg håber Slot kan bruge ham. Han får i hvert fald roser nede i Spanien.
Bajcetic har - som Elliott - også høj fodbold-IQ. Men på trods af sin spinkle kropsbygning er han mere fysisk og er bedre i presspillet end Elliott.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 13:05Det tror jeg du har ret i. Jeg kan godt lide Elliot, men han mangler hurtighed, udholdenhed og fysik. Derfor får han heller ikke chancen på Szobo's position. Jones har taget et stort skridt fremad det sidste år, hvilket også kan ses med at to engelsk landstrænere har udtaget ham.AJJ skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 08:35Jeg tror, at Elliott er videre til sommer. Slot mener jo tydeligvis ikke, at han passer til hans spillestil. Og han er for ung og for god til at sidde så meget på bænken.
Bajcetic kommer tilbage, og jeg håber Slot kan bruge ham. Han får i hvert fald roser nede i Spanien.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- JudgeArdaStudge
Ja, Bajcetic er jo tidligere centerforsvarer.Mysjkin skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 13:12Bajcetic har - som Elliott - også høj fodbold-IQ. Men på trods af sin spinkle kropsbygning er han mere fysisk og er bedre i presspillet end Elliott.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 13:05Det tror jeg du har ret i. Jeg kan godt lide Elliot, men han mangler hurtighed, udholdenhed og fysik. Derfor får han heller ikke chancen på Szobo's position. Jones har taget et stort skridt fremad det sidste år, hvilket også kan ses med at to engelsk landstrænere har udtaget ham.AJJ skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 08:35Jeg tror, at Elliott er videre til sommer. Slot mener jo tydeligvis ikke, at han passer til hans spillestil. Og han er for ung og for god til at sidde så meget på bænken.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Elliot mangler topfart, det kan man ikke være uenig i. Men udholdenhed og fysik, der synes jeg ikke han mangler noget for at blive en topspiller
Ja Szobo er meget flittig på banen, han gør det virkelig godt og er endelig slået ordentlig til, det er dejligt at se.TG12 skrev:Problemet med at sætte Eliott på Szobos plads er bare Szobo løber solen sort og er generelt bare et fysisk pragt eksemplar.Fowler89 skrev: ↑søndag, 06. apr, 2025 10:20Elliott har ikke de defensive evner til at spille boks til boks i midtbanen. Han har heller ikke farten til at aflaste Salah. Det eneste sted jeg kan se ham spille er på Szobos position.
Måske er Eliott en kende bedre kreativt, men slet ikke nok til det kan kompensere for Szobos fysik
Ift Bajcetic, jeg håber vi ser ham spille for os næste sæson, han er VIRKELIG dygtig til pres spil, han passer jo så godt ind i Slots stil.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Startopstilling:

Som forventet, bortset fra at Gakpo har fået tjansen isf Diaz. Synes sgu ellers Diaz var rigtig god mod Neverton.....?

Som forventet, bortset fra at Gakpo har fået tjansen isf Diaz. Synes sgu ellers Diaz var rigtig god mod Neverton.....?

Vi SMADRER det PIShold !
Synes desværre også han mangler acceleration. Var hans topfart dårlig, men havde han en hurtig acceleration og antrit var det nemmere at finde plads til ham. Men det har han desværre ikke.
Konate virker Shaky for tiden