66 - Trent Alexander-Arnold

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. maj, 2025 17:39

Cynwal skrev:
mandag, 05. maj, 2025 17:36
TG12 skrev:
mandag, 05. maj, 2025 15:14
Det er efter min mening håbløst vi har ladet tre så centrale spillere gå ind i sidste år af deres kontrakt. Det falder på FSG og havde de været mere proaktive om Trent havde vi måske ikke mistet ham gratis.
Jeg synes du og andre glemmer at tage med i ligningen, at Jürgen Klopp smider en bombe ca. 1½ år før kontraktudløbet. Det sætter alting på hold, samt giver spillerne alle kort på hånden mht at sige: Vi vil godt lige se hvem den nye træner bliver, og hvordan det går med ham. Alternativet skulle have været, at Klopp havde sagt:
"Hvis ikke I sætter jer til forhandlingsbordet og har seriøse forhandlinger, så spiller i for U23/PL2" For det er jo den eneste repressaliemulighed der er. Det ville Klopp aldrig have gjort, og en ny træner da slet ikke, hvis han sku' starte med at sige:
"I tre spiller med U23/PL2" og træner også samme med dem, indtil der er seriøse forhandlinger igang"
God pointe. Og nej, man bænker eller degraderer selvfølgelig ikke spillere, medmindre de bevidst forsøger at tvinge et skifte igennem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. maj, 2025 17:53

Der er forlydender om, at klubben tilbød ham at blive den bedst betalte back i ligaen, men at Arnold ville være midtbanespiller. Det håber jeg ikke passer, for så har knægten da storhedsvanvid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 05. maj, 2025 19:01

Cynwal skrev:
mandag, 05. maj, 2025 17:36
TG12 skrev:
mandag, 05. maj, 2025 15:14
Det er efter min mening håbløst vi har ladet tre så centrale spillere gå ind i sidste år af deres kontrakt. Det falder på FSG og havde de været mere proaktive om Trent havde vi måske ikke mistet ham gratis.
Jeg synes du og andre glemmer at tage med i ligningen, at Jürgen Klopp smider en bombe ca. 1½ år før kontraktudløbet. Det sætter alting på hold, samt giver spillerne alle kort på hånden mht at sige: Vi vil godt lige se hvem den nye træner bliver, og hvordan det går med ham. Alternativet skulle have været, at Klopp havde sagt:
"Hvis ikke I sætter jer til forhandlingsbordet og har seriøse forhandlinger, så spiller i for U23/PL2" For det er jo den eneste repressaliemulighed der er. Det ville Klopp aldrig have gjort, og en ny træner da slet ikke, hvis han sku' starte med at sige:
"I tre spiller med U23/PL2" og træner også samme med dem, indtil der er seriøse forhandlinger igang"
Det er da også centralt Klopp stoppede.

Men jeg nævner netop Trent’s kontrakt skulle være initieret for 2-2.5år siden, hvor alle stadig troede Klopp ville fortsætte.

Havde man gjort det var der også bedre mulighed for at planlægge, og sikre man kunne sælge ham, hvis det gik i stampe.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. maj, 2025 19:25

Enig med TG12. Håbløst amatøragtigt, at vores tre bærende spillere får lov til at køre deres kontrakt i bund.

Mht. Klopp, så forstår jeg det således at han giver ledelsen besked om at stoppe i november 2023, og spillerne og resten af verden får beskeden i januar 2024. Er det korrekt?

Men med den handling fra klubbens side, så må det ikke være penge vi mangler, siden vi kan smide £100 M. ud af vinduet som tilfældet er med Trent. Vi må se om de investerer mere end de sædvanelige £40/50 M. netto.

Trent har valgt at gå gratis. Han valgte sin barndomsklub og min klub fra. Derfor får han ikke et held og lykke fremover fra undertegnede, som er lidt lille-pige sur.

God mandag!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 05. maj, 2025 19:30

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 05. maj, 2025 17:53
Der er forlydender om, at klubben tilbød ham at blive den bedst betalte back i ligaen, men at Arnold ville være midtbanespiller. Det håber jeg ikke passer, for så har knægten da storhedsvanvid.
Det kan der ikke være meget tvivl om, at han helt sikkert er ramt af. Så bare afsted til madrid med ham

Og det ender præcis som med Coutinho. En mulig statue og legende status pisses væk grundet urealistiske ambitioner
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 05. maj, 2025 21:34

Emmy skrev:
mandag, 05. maj, 2025 19:30
JudgeArdaStudge skrev:
Det kan der ikke være meget tvivl om, at han helt sikkert er ramt af. Så bare afsted til madrid med ham

Og det ender præcis som med Coutinho. En mulig statue og legende status pisses væk grundet urealistiske ambitioner
Tænker det er lettere at være højreback med koncentrationsproblemer i La Liga end det er i PL. Jeg kan ikke se ham være en fiasko som Coutinho, jeg tror han kommer til at gøre det bedre i Real Madrid.

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 05. maj, 2025 22:45

JudgeArdaStudge skrev:
Kilde?

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 06. maj, 2025 09:16

Fowler89 skrev:
mandag, 05. maj, 2025 21:34
Emmy skrev:
mandag, 05. maj, 2025 19:30
JudgeArdaStudge skrev:

Tænker det er lettere at være højreback med koncentrationsproblemer i La Liga end det er i PL. Jeg kan ikke se ham være en fiasko som Coutinho, jeg tror han kommer til at gøre det bedre i Real Madrid.
Jeg er 50/50 om han bliver en success i Real.

Såfremt Trent kan leve med at han til start ihvertfald - ikke er en af stjernerne på holdet, men i højere grad skal servicere Mbappe, Vini, bellingham med flere, så kan han godt blive en success.

Real og Spanien er også kendt for at være meget hårde overfor spillerne, hvis de ikke præstere. Så Trent skal "hit-the-ground-running" hvis han skal gøre sig selv en tjeneste. Er man først kommet i "bad-standing" i preses og hos fans, så er Real meget svært at være i.

Derudover er det interessant, hvem Real har som træner i næste sæson, hvis Real ender uden trofæer vil det være typisk de fyrer Carlo og det er altid spænende når en ny træner kommer, som ikke har været med til at købe spilleren.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 06. maj, 2025 13:57

AJJ skrev:
mandag, 05. maj, 2025 22:45
JudgeArdaStudge skrev:
Kilde?
Interest from Real Madrid was already well known and he questioned how strongly Liverpool really wanted to keep him. Those concerns were allayed in the months that followed by the subsequent offers that Hughes made.

It would have made Alexander-Arnold the highest paid full-back in the Premier League and one of the highest in world football, but by then, Alexander-Arnold was already considering the prospect of moving to Spain.

[@JamesPearceLFC]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 06. maj, 2025 14:34

YNWA! skrev:
tirsdag, 06. maj, 2025 13:57
AJJ skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Kilde?
Interest from Real Madrid was already well known and he questioned how strongly Liverpool really wanted to keep him. Those concerns were allayed in the months that followed by the subsequent offers that Hughes made.

It would have made Alexander-Arnold the highest paid full-back in the Premier League and one of the highest in world football, but by then, Alexander-Arnold was already considering the prospect of moving to Spain.

[@JamesPearceLFC]
Tak - men det var mere det med midtbanespiller.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 06. maj, 2025 14:58

AJJ skrev:
tirsdag, 06. maj, 2025 14:34
YNWA! skrev:
tirsdag, 06. maj, 2025 13:57
AJJ skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Kilde?

[@JamesPearceLFC]
Tak - men det var mere det med midtbanespiller.
Ah, det kan jeg ikke helt hjælpe med. :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 06. maj, 2025 15:28

Spanske medier, deres troværdighed skal jeg ikke kunne tale med om.

Et flertal af spanske medier er også af den overbevisning, at Trent skal udfylde det hul på midtbanen som Kroos har efterladt.

Joyce insinuerede lidt det samme da han i går skrev, at Trent ville have nye udfordringer og det kunne Liverpool ikke give ham.

Så af forlydender, så er det ikke penge, der har trukket i Trent, men den hører vi altid og skal tages med et gran salt, for han får jo en massiv sign-on bonus ved at skifte til Real Madrid.

Jeg er heller ikke sikker på, at Trent nødvendigvis bliver en succes i Real Madrid. Det der har gjort sig gældende i Liverpool er, at spillet lidt er blevet tilpasset Trent med inverted back, da den klassiske back ikke længere fungerede i praksis som den gjorde i starten med ham og Robbo.
På landsholdet synes jeg, han har været hit and miss som midtbanespiller og er nærmest kun blomstret på den plads mod dårlige modstandere, hvorimod han fx til EM var et stykke under, hvad man kan forvente en midtbane skal levere. Synes han kan have tendens til at være for langsom til at skille sig af med bolden og al for opsat på at slå "vinderen".

Og så er jeg spændt på om hans psyke kan holde til den spanske presse og de spanske fans, der ikke er blege for at pifte og buhe af deres egne spillere. Så snart Trent begår en fejl, så vil han få det at mærke i en grad, han aldrig har oplevet i Liverpool. Det bliver interessant om han kan modstå sig det pres. Bellingham synes jeg allerede viser tegn på, at han ikke kan holde til presset.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 07. maj, 2025 09:11

Hvis Trent er hentet som erstatning for Kroos, så har Real M. da verdens dårligste scouting-afd. :lol:

Jeg tror 100% på, at han skal spille HB. Carvajal er blevet 33 år, og Vázquez snart 34 år.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 07. maj, 2025 12:08

AJJ skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 09:11
Hvis Trent er hentet som erstatning for Kroos, så har Real M. da verdens dårligste scouting-afd. :lol:

Jeg tror 100% på, at han skal spille HB. Carvajal er blevet 33 år, og Vázquez snart 34 år.
Uanset om han skal spille HB eller CM - så er det en anden udfording i Real. Nu husker jeg ikke om Rodrygo eller Vini spiller højre kant, men han har lagt mindre defensiv support fra dem, end Salah giver. Salah arbejder faktisk hårdt defensivt.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 07. maj, 2025 15:06

Hvorfor skulle han spille cm, når de har så mange til pladsen og har en kæmpe udfordring på hb, hvorfor de bruger Valverde der?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar