LFC - Arsenal FC >> Kamptråden runde 36 Premier League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
13%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 83. min.
2
25%
17 - Curtis Jones ud i 66. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
2
25%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 79. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 66. min.
2
25%
10 – Mac Allister ind i 66. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 66. min.
1
13%
20 - Diogo Jota ind i 79. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 8

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden runde 36 Premier League

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. maj, 2025 23:32

Emmy skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 15:43
Helt enig!

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » fredag, 09. maj, 2025 09:49

Lad os lige sætte 10 streger under på søndag, med en overbevisende sejr mod de bitre fra Arsenal. Kæft deres fans herhjemme er nogle mennesker med :shock: ingen forståelse for fodboldens abc.
Jeg mødte en Arsenal fan i lørdags i Herning midtby, (sammen med 3 kammerater), hvor han nævnte at Mo Salahs sæson er heldigt og han er pensioneret. Citat Arsenal fan, ZzzzZzz “2 pladsen” hænger dem langt op i solen….. :lol:

Vil da sige Arsenals fan herhjemme er ligeså bitre og selvsikre som Brøndby fans herhjemme når det ikke går deres vej, samt konkurrencen i England er kæmpe stor….!!
9-10 hold i England kan kvalificere sig til den europæiske scene næste sæson, viser bare at Premier League er den bedste liga! :music:

Jeg gætter Mo Salah laver hattrick mod Arsenal og Liverpool tager dem 4-1 på et fyldt Anfield Road…! Come on reds… :love3:

Har et forslag fra de næste kampe, kan man ikke lave et “gættekonkurrence”, hvor mange mål / assist Mo Salah laver de næste par kampe, eller starte fra 25/26 sæsonen? Hvor alle kan gætte hvem, hvem der laver mål eller assist (Også følge med undervejs i kampen) Hvis I forstår…

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. maj, 2025 10:45

Fedt. Slot udtaler at Bradley starter. Sådan, så kan Trent kigge med på bænken. Så nice!

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » fredag, 09. maj, 2025 11:47

Hr. Drejer skrev:
fredag, 09. maj, 2025 10:45
Fedt. Slot udtaler at Bradley starter. Sådan, så kan Trent kigge med på bænken. Så nice!
Helt enig!! Og frimpong fra Leverkusen nævnes som mulig signing på HB til sommer. Transfer sum snakkes ca. 35 mio pund. Fin pris for en offensiv back som har gjort det godt i Bundesligaen under Xabi Alonso mesterhold (Leverkusen vandt sidste år)

Bradley og Frimpong kan ihvertfald kan blive en fin due, til flere år i Liverpool FC. Også skal der kigges på en ny VB og en ny makker til Van Djik hvis Konate ryger, der nævnes PsG som vil gerne købe her til sommer. Kilder Redmen Family Denmark, deres podcast som findes på spotify er meget interessant for fellow reds!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. maj, 2025 11:58

VanDjik4 skrev:
fredag, 09. maj, 2025 11:47
Hr. Drejer skrev:
fredag, 09. maj, 2025 10:45
Helt enig!! Og frimpong fra Leverkusen nævnes som mulig signing på HB til sommer. Transfer sum snakkes ca. 35 mio pund. Fin pris for en offensiv back som har gjort det godt i Bundesligaen under Xabi Alonso mesterhold (Leverkusen vandt sidste år)

Bradley og Frimpong kan ihvertfald kan blive en fin due, til flere år i Liverpool FC. Også skal der kigges på en ny VB og en ny makker til Van Djik hvis Konate ryger, der nævnes PsG som vil gerne købe her til sommer. Kilder Redmen Family Denmark, deres podcast som findes på spotify er meget interessant for fellow reds!
Ja, han er ikke en dum erstatning. Frimpong er 24, og han kan både spille back, vingback og ving, og faktisk også være stand in for Salah. Enig i de positioner du skriver. Vi skal også have en angriber i stedet for Nunez, som alle medier tror bliver solgt.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 09. maj, 2025 12:00

Frimpong er også homegrown. Det får vi muligvis problemer med næste sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » fredag, 09. maj, 2025 12:07

YNWA! skrev:Frimpong er også homegrown. Det får vi muligvis problemer med næste sæson.
Hvordan er han homegrown?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 09. maj, 2025 12:20

Cynwal skrev:
onsdag, 07. maj, 2025 06:54
[
Det er onsdag morgen kl. meget tidligt, så det er sikkert alt for tidligt at prøve at gætte Slot's start 11'er. Jeg giver det dog et skud - selvom jeg i søndags ramte fuldstændig ved siden af Slots mindset mht til kampen - idet jeg tror, Slot godt vil manifestere overhånden over Arteta med en sejr. Det er enten den vej, eller også fortsætter Slot med at teste periferi spillerne i truppen. Jeg håber dog, at vi i hvert fald starter i stærkeste, og så kan der blive skiftet tidligere ud hvis det er.
Det store spørgsmål er: Trent eller Bradley? Jeg tror han vælger TAA, da det ellers kan læses som en straffeekspedition med Trent, og det fortjener han ikke, hans glorværdige karriere på Anfield taget i betragtning. Der er helt sikkert andre, som mener det modstatte, men skyd bare igen med argumenter/holdninger. Så mit bud på start 11 på søndag ser sådan her ud:

SHOOT........(me)....
Jeg synes Bradley skal starte, men det er baseret på sidste kamp, hvor jeg synes Trent var ringe og ukoncentreret, men ellers er det fuldt forståeligt hvis Slot sparer spillere for det mindste.
YNWA

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » fredag, 09. maj, 2025 13:28

Fowler89 skrev:
fredag, 09. maj, 2025 12:07
YNWA! skrev:Frimpong er også homegrown. Det får vi muligvis problemer med næste sæson.
Hvordan er han homegrown?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Han har spillet 9 år for City.

Han var ved at signe for os som ungdomsspiller, men mandens forældre ville ikke køre ham frem og tilbage. Så det blev City.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 09. maj, 2025 14:30

Slot har bekræftet på pressemøde at Bradley starter :)
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 09. maj, 2025 14:39

YNWA! skrev:
fredag, 09. maj, 2025 12:00
Det tæller helt sikkert til Frimpongs fordel.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » fredag, 09. maj, 2025 14:50

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 09. maj, 2025 14:39
YNWA! skrev:
Vi mister højest sandsynligt 3 homegrowns til sommer.

Trent er officielt, Kelleher vil gerne være førstevalg et sted(hvilket han fortjener 100%) og Tyler Morton.

Så har der været snak om Harvey Elliott også.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 09. maj, 2025 14:53

YNWA! skrev:
fredag, 09. maj, 2025 14:50
JudgeArdaStudge skrev:
YNWA! skrev:

Trent er officielt, Kelleher vil gerne være førstevalg et sted(hvilket han fortjener 100%) og Tyler Morton.

Reglerne er lidt nørklede, men som jeg har forstået dem, så handler det ikke om, at man skal have x-antal homegrown spillere, det handler om, at du maksimalt må have 17 none-homegrown spillere i en 25-mandstrup. Men ja, hvis pladserne ikke fyldes ud med homegrown spillere, så vil vi jo skulle rykke akademidrenge op og de behøver ikke tælle som homegrown qua deres unge alder. Omvendt bliver nogle af de unge, der er på førsteholdet nu jo automatisk til homegrown-spillere, når de krydser aldersgrænsen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » fredag, 09. maj, 2025 14:59

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 09. maj, 2025 14:53
YNWA! skrev:
fredag, 09. maj, 2025 14:50
JudgeArdaStudge skrev:
YNWA! skrev:

Reglerne er lidt nørklede, men som jeg har forstået dem, så handler det ikke om, at man skal have x-antal homegrown spillere, det handler om, at du maksimalt må have 17 none-homegrown spillere i en 25-mandstrup. Men ja, hvis pladserne ikke fyldes ud med homegrown spillere, så vil vi jo skulle rykke akademidrenge op og de behøver ikke tælle som homegrown qua deres unge alder. Omvendt bliver nogle af de unge, der er på førsteholdet nu jo automatisk til homegrown-spillere, når de krydser aldersgrænsen.
Each club’s squad must contain no more than 17 players who do not fulfil the "Home Grown Player" (HGP) criteria. The rest of the squad, up to a total of 25 players, must be "Home Grown".

Men hvis de er under 21 så behøver de ikke registeres.

Kilde : https://www.premierleague.com/news/4097471

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 09. maj, 2025 15:09

Så har jeg jo også ret. I det henseende frygter jeg ikke for problemer med at overholde reglerne.

Pt. har vi 16 non-homegrown spillere på kontrakt (inklusiv Marmardashvili), dvs. der er to ledige pladser. Dertil frigøres flere pladser, når Nunez som forventet bliver solgt og Jota og Tsimikas med sandsynlighed også ser ud til at forlade klubben. Deroveni har vi Chiesa, som også ligner et sandsynligt farvel. Vi plejer alligevel sjældent at stille til Premier League start med en 25-mandstrup.

Så vi får ikke problemer med at overholde non-homegrown reglerne, men det er klart, at hvis vi har to spillere i kikkerten, vi ser lige stor potentiale i, så har homegrown spillere en automatisk fordel, fx Frimpong.

Besvar