20 - Diogo Jota
Re: 20 - Diogo Jota
Nu har klubben også bekræftet. Lorte dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej nej nej
Sikke da en frygtelig katastrofe!!!
Sikke da en frygtelig katastrofe!!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Der er noget poetisk i, at de sidste "udmeldninger" på sociale medier fra Jota er en fejring af hans bryllup og hans kone/familie, en fejring af Portugals Nations League sejr og en fejring af Liverpools mesterskab.
Nummer 20 bør ikke anvendes i en anseelig periode, i respekt for både Diogo og Andre, samt deres efterladte.
Nummer 20 bør ikke anvendes i en anseelig periode, i respekt for både Diogo og Andre, samt deres efterladte.
Imod moderne fodbold.
Vil egentlig bare udtrykke min deltagelse, omend familien næppe læser her. Vi andre er vel enige om, at dette er en træls dato. Intetrsigende indlæg, nuvel, det er bare mærkeligt ikke at sige noget/lade det gå ubemærket hen.
https://www.liverpoolfc.com/news/arne-slot-statement
Hvis man har lyst så har Arne Slot skrevet nogle ord om Diogo..
Det samme har Richard Hughes og Michael Edwards.
https://www.liverpoolfc.com/news/statem ... ard-hughes
Edit :
https://www.liverpoolfc.com/news/statem ... ike-gordon
FSG har også lavet et statement.
Hvis man har lyst så har Arne Slot skrevet nogle ord om Diogo..

Det samme har Richard Hughes og Michael Edwards.
https://www.liverpoolfc.com/news/statem ... ard-hughes
Edit :
https://www.liverpoolfc.com/news/statem ... ike-gordon
FSG har også lavet et statement.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- JudgeArdaStudge
Hvordan har I andres dag været? Min har virkelig været berørt af nyheden, har følt mig trist, uforstående og magtesløs.
Jeg har ikke kunne slippe tanken om Diogo, Andre og deres familie hele dagen, især Diogos kone og børn kredser i mine tanker. Jeg har desværre for vane at tage sådanne forfærdeligheder og sorg meget nært, lade mig påvirke og tænke tusinde tanker om de efterladte, hvilket ikke gør det bedre. Der er jo ingen mening med det. Det er ren uretfærdighed.
Hvad gør I andre for at få det bedste ud af dagen/den kommende tid?
Jeg har ikke kunne slippe tanken om Diogo, Andre og deres familie hele dagen, især Diogos kone og børn kredser i mine tanker. Jeg har desværre for vane at tage sådanne forfærdeligheder og sorg meget nært, lade mig påvirke og tænke tusinde tanker om de efterladte, hvilket ikke gør det bedre. Der er jo ingen mening med det. Det er ren uretfærdighed.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Virkelig dårlig dag, det blev også lige toppet med, at vi fik en nyhed om at vores nabo har begået selvmord her til morges.JudgeArdaStudge skrev:Hvordan har I andres dag været? Min har virkelig været berørt af nyheden, har følt mig trist, uforstående og magtesløs.
- Redtothebone
Tror min reaktion har været meget som din, jeg gik helt i stå da jeg læste nyheden i formiddag, måtte lukke døren til mit kontor for lige at sunde mig, som du siger det giver ingen mening.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 03. jul, 2025 21:02Hvordan har I andres dag været? Min har virkelig været berørt af nyheden, har følt mig trist, uforstående og magtesløs.
Da jeg kom hjem har jeg bare i timevis trawlet mig igennem reaktioner fra fans, spillere, rivaliserende klubber, ja alt hvad der poppede op på min skærm. Det har været enormt overvældende hvordan nyheden har ramt hele fodboldverdenen. Det får mig til tænke over hvor skrøbeligt livet er og man skal huske at få noget godt ud af hver dag, så har sørget for at snakke med min nære familie om deres dag.
I sådan en situation er fodbold jo helt aldeles ligegyldig, men på den anden side så kan min kærlighed til Liverpool hjælpe mig, når jeg personligt har det svært. Livet kommer til at gå videre og der er ingen tvivl om, at der nok ikke findes en bedre klub end Liverpool til at gennemgå modgang.
Det gør det ikke mindre uretfærdig og håbløst for fodbold er ligegyldig lige nu, men samtidig kan netop det sammenhold Liverpool fans har hjælpe igennem svære tider.
Det her kommer til at fylde meget i lang tid for mange Liverpool fans, selvom det er ingenting i forhold til hvad hans familie gennemgår lige nu.
Hvis man har levet et godt liv, så er der folk der blive kede af det og kommer til at savne en når man dør. Det lyder måske banalt, men det er en tanke jeg forsøger at huske i min hverdag.
Så igen i morgen forsøger jeg at at gøre noget positivt for mine nære, måske det også kan hjælpe dig bare en lille smule.
YNWA
YNWA
- Redtothebone
Liverpool har for øvrigt oprette en digital mindevæg på deres hjemmeside, hvor der er mulighed for at sende en hilsen eller måske bare komme af med nogle tanker.
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har ikke kunne koncentrere mig. Ikke kunne tage mig sammen til at lave det som jeg skulle. Jota's alt for tragiske skæbne har ligget som en tung dyne over min dag. Og den dyne vil blive liggende de næste dage, tror jeg.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 03. jul, 2025 21:02Hvordan har I andres dag været? Min har virkelig været berørt af nyheden, har følt mig trist, uforstående og magtesløs.
Tænker på familien som mistede to sønner samtidigt og alt for tidligt. En ung kone. Tre små børn. Jeg håber de får hjælp, styrke og kærlighed til at komme igennem dette.
Klubben har lige smidt denne på youtube...

Daily Fail har denne overskrift til billeder af den forulykkede bil:
"Jota twist of fate"
Bemærk det yderst smagfulde pun på "what a twist of fate"
Håber den skodtabloid får samme status som den unævnelige fra nu af.
"Jota twist of fate"
Bemærk det yderst smagfulde pun på "what a twist of fate"
Håber den skodtabloid får samme status som den unævnelige fra nu af.