LFC - Atletic Bilbao >> Kamptrådene - Preseason
-
Re: LFC - Atletic Bilbao >> Kamptrådene - Preseason
Frimpong og Salah hygger sig i højresiden. De virker allerede til at have et godt samspil.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Vi mangler VVD's ro og overblik i opspillet nede bagfra. Endo er alt for nervøs og langsom i sin boldomgang.
Vi SMADRER det PIShold !
Har ikke set noget af preseason, men kan forstå, at Szobo har set skarp ud og også er startet stærkt som 8'er i aften.
Hvad er vores stærkeste midtbane egentlig?!
Jeg tror i hvert fald, at Mac starter på bænken i PL grundet den skade, han havde. Dvs Grav, Szobo, Wirtz
Jeg tror i hvert fald, at Mac starter på bænken i PL grundet den skade, han havde. Dvs Grav, Szobo, Wirtz
-
Konate tæt på et virkelig fedt mål
Gravenberch har karantæne i første kamp.AJJ skrev: ↑mandag, 04. aug, 2025 21:33Har ikke set noget af preseason, men kan forstå, at Szobo har set skarp ud og også er startet stærkt som 8'er i aften.
Macca skal være en del af vores bedste start-11'er. Han er så god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Det kedelige svar er vel at det kommer an på form og taktisk setup. Jeg kan forestille mig kampe ude mod Arsenal og City blandt andet, hvor Wirtz starter på venstrekant, og Szobo starter på 10'eren. Tror også at Macca kan aflaste Gravenberch, når Szobo spiller 8'er. Men vi får se, det er en spændende sæson vi går i møde.AJJ skrev: ↑mandag, 04. aug, 2025 21:33Har ikke set noget af preseason, men kan forstå, at Szobo har set skarp ud og også er startet stærkt som 8'er i aften.
-
Der skal arbejdes lidt på de defensive dødbolde, men ellers er der meget der ser godt ud. Szobo kan åbenbart også spille højreback.
-
- Alder: 37
Er der seriøst ikke flere træningskampe?
Nope.
Community Shield i weekenden, og så tager vi imod Bournemouth hjemme fredag i næste uge.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Alder: 37
Hmm, er folk som Van Dijk mon klar?
Det er svært ikke at være meget begejstret over Ngumoha, hva? Sindssygt flot mål af ham i går.
Det er svært ikke at være meget begejstret over Ngumoha, hva? Sindssygt flot mål af ham i går.
- Redtothebone
Slot sagde han regnede med Van Dijk efter sygdom og Allison er retur ind, efter hans kone er blevet opereret,Tom_Jorsal skrev: ↑tirsdag, 05. aug, 2025 10:38Hmm, er folk som Van Dijk mon klar?
Bradley og Gomez ville være tæt på men usikre.
Undrer mig meget over der ikke er hentet en midterforsvarer, troede vi havde lært noget af dengang vi endte med Nat Philips og Rhys Williams som forsvarspar.
Ngumoha er vildt spændende, så interessant om han ryger på udlån eller får lov at blive, det samme med Nyoni.
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Er det kun mig, der sidder med en lidt flad smag i munden efter at have set den nye hjemmebanedragt "in real life" på skærmen i en kamp? De var godt nok markante og tydelige de der tre (for brede) striber på ærmerne! Mit indtryk var, at der var for meget hvidt på spilledragten, specielt de (brede) 3 striber på ærmerne.....
Jeg fik den tanke, at det lignede en Bayer München spilledragt, og det synes jeg ikke er pæne ord...
Jeg fik den tanke, at det lignede en Bayer München spilledragt, og det synes jeg ikke er pæne ord...
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg er faktisk helt modsat. Synes den var vildt fed i kamp. Det siger jeg som en som hader Adidas spilletrøjer.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 05. aug, 2025 16:44Er det kun mig, der sidder med en lidt flad smag i munden efter at have set den nye hjemmebanedragt "in real life" på skærmen i en kamp? De var godt nok markante og tydelige de der tre (for brede) striber på ærmerne! Mit indtryk var, at der var for meget hvidt på spilledragten, specielt de (brede) 3 striber på ærmerne.....

Jeg kan bare ikke lide Adidas..vores nye trøjer har ikke ændret på det.
"We're not racist, we only hate the mancs"