Hvem skal ind 2025 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind 2025 ?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2025 11:09

Newcastle har de bedste kort på hånden. Det må vi bare indrømme. Der er 3 år tilbage af Isaks kontrakt, og Newcastle kan få det samme for ham til næste sommer, som de forlanger i dag.

Isak har sagt at han ikke vil spille for dem igen, men på den anden side, vil han vel gerne til VM 2026, og det kræver jo som bekendt at han spiller regelmæssigt. Det ved Newcastle og det ved Isak. Så hvis han bliver, holder de et forsoningsmøde, hvor de aftaler at han kan smutte næste sommer, mod at han spiller for klubben i denne sæson.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 20. aug, 2025 11:18

De kan ikke få det samme for ham næste sommer, hvis han ikke spiller.

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 20. aug, 2025 11:27

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 11:09
Newcastle har de bedste kort på hånden. Det må vi bare indrømme. Der er 3 år tilbage af Isaks kontrakt, og Newcastle kan få det samme for ham til næste sommer, som de forlanger i dag.

Isak har sagt at han ikke vil spille for dem igen, men på den anden side, vil han vel gerne til VM 2026, og det kræver jo som bekendt at han spiller regelmæssigt. Det ved Newcastle og det ved Isak. Så hvis han bliver, holder de et forsoningsmøde, hvor de aftaler at han kan smutte næste sommer, mod at han spiller for klubben i denne sæson.
Det kommer jo an på hvilken vinkel man anskuer det fra.

En utilfreds spiller kan skabe sindssygt meget ravage og ødelægge harmonien i truppen. Et godt eksempel er Franking til VM i 2010, hvor truppen var helt håbløst dysfunktionel. At forsøge at beholde Isak risikere at være som at pisse i buskerne. De føler varmen af Isak stadig er der, men når utilfredsheden stadig ulmer og forpester truppen, bliver det meget koldt. Vil Newcastle virkelig tage den risiko?

Det kloge valg for Newcastle, vil være at få ham solgt til en fornuftig pris - den skal nok være høj og bruge pengene på nogle spillere med potentiale. De har før købt ungt og godt eksempelvis Gordon og Guimaries. Jeg tror sådan et Newcastle overordnet kan komme styrket ud af et Isak salg, hvis de bruger pengene fornuftigt og finder de stjerner som storklubberne ikke jagter.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2025 11:48

Fowler89 skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 11:18

Nej, men Isak vil vel gerne til Vm 2026, og det er netop hagen ved hele dette cirkus. Newcastle ved jo at han gerne vil til VM, og det kommer han kun, hvis han spiller.

Enig TG12, at en utilfreds spiller kan skabe forstyrrelser i truppen. Jeg synes også at det bedste for alle ville være at Isak sælges. Men jeg synes bare ikke at Newcastle for alvor forsøger at finde løsninger.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 20. aug, 2025 12:12

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 11:48
Fowler89 skrev:

Nej, men Isak vil vel gerne til Vm 2026, og det er netop hagen ved hele dette cirkus. Newcastle ved jo at han gerne vil til VM, og det kommer han kun, hvis han spiller.

Enig TG12, at en utilfreds spiller kan skabe forstyrrelser i truppen. Jeg synes også at det bedste for alle ville være at Isak sælges. Men jeg synes bare ikke at Newcastle for alvor forsøger at finde løsninger.
Jeg ved godt mange spillere ser anerledes på det, men jeg forstår aldrig helt de spillere fra "små" nationer, som er så opsatte på at spille VM. Jovist det må være en stor oplevelse, men for flertallet er det 3' n-out.

Derudover er Isak jo ung nok til at der et VM i 2030, hvor han sagtens kan spille.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 20. aug, 2025 12:33

Hr. Drejer skrev:
Fowler89 skrev:

Nej, det rationelle valg er et sælge ham og geninvestere pengene. Han kommer muligvis til at spille for Newcastle igen, men han kommer aldrig til at performe for dem igen.

Historikken fra lignende cases er, at spilleren har en dårlig sæson og så bliver solgt efterfølgende (Suarez anden case).

Og næste år får de ikke £130 mio for ham.

Men spm. er om Saudi-klubben agerer rationelt.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 20. aug, 2025 13:06

TG12 skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 12:12
Hr. Drejer skrev:
Fowler89 skrev:

Jeg ved godt mange spillere ser anerledes på det, men jeg forstår aldrig helt de spillere fra "små" nationer, som er så opsatte på at spille VM. Jovist det må være en stor oplevelse, men for flertallet er det 3' n-out.

Derudover er Isak jo ung nok til at der et VM i 2030, hvor han sagtens kan spille.
Nej, hvem fanden gider som fodboldspiller repræsentere sit land i den ypperste turnering - et VM - når man kun får 3 kampe.. /s :D

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 20. aug, 2025 14:11

AJJ skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 09:06
Og nu har Newcastle taget hårdt til genmæle.

Gad vide, hvad Newcastles strategi egentlig er:

1. De tror reelt på, at Isak falder til patten og igen vil spille for Newcastle, når vinduet lukker.
2. De har allerede besluttet at sælge, men vil tvinge Liverpool til et skyhøjt transferbeløb ved at signalere, at de ikke lader sig presse af Isak og om nødvendigt er parate til at lade ham "rådne på bænken". Altså forhandlingstaktik.

Det er lidt et spil kylling, de har gang i.

Hvis ingen bøjer af (=sammenstød), så går Newcastle glip af et kæmpebeløb, og de har en stjerneangriber, de ikke kan bruge. Og for Isaks vedkommende får han bøder og spiller ikke fodbold.
Tænker i høj det er et spil kylling lige nu.

Som det ser ud lige nu, så bliver Newcastle den store taber uanset om Isak bliver eller ej, hvis han bliver er deres største stjerne utilfreds og vil han overhovedet spille for klubben igen? Sælger de ham, så giver det uro i truppen, og det er nærmest umulig for dem at få en bare tilnærmelsesvis lige så god erstatning, det de kigger på er jo spiller som Wissa, Jackson eller Jørgen Strand Larsen.

Samtidig vil jeg dog sige at jeg synes Liverpool spiller højt spil, turneringen er i gang men vores trup er jo heller ikke på plads, synes vi satser vildt ved at sælge både Diaz og Nunez samtidig med det skrækkelige tab af Jota, vi har solgt 3 til front linjen og har kun fået en spiller ind, hvis Isak glipper og vi ikke får en gardering ind til midterforsvaret, så ser jeg ikke længere Liverpool som favorit til at vinde noget som helst, omvendt hvis vi får de 2 spillere ind så er jeg sikker på vi vinder Premier League. En enkelt skade på de forkerte pladser, så står vi pludselig med en Gomez eller Chiesa i start 11 :roll: :roll:

Synes også det er værd at huske på, at hvis Isak glipper, så skal Liverpool pludselig kigge i den samme pulje af spillere som Newcastle pt prøver at overtale, det er ikke imponerede, med mindre vi forsøger at teste Julian Alvarez med et bud på 120-130 mio ??

Men der er da masser at snakke om for medierne :D :D
YNWA

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 20. aug, 2025 14:41

bblauritzen skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 13:06
TG12 skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 12:12
Hr. Drejer skrev:
Fowler89 skrev:

Nej, hvem fanden gider som fodboldspiller repræsentere sit land i den ypperste turnering - et VM - når man kun får 3 kampe.. /s :D
Jeg synes jo landsholdsfodbolden er udvandet, i massere andre sportsgrene forstår jeg godt at VM eller OL er stort. Men i fodbold er VM efter min mening reduceret til en sekunda turnering.

Fodbolden er ofte død kedelig defensivt orienteret, og med udvidelsen til 48 hold bliver der endnu flere ligegyldige kampe, som i hvert fald ikke interessere mig personligt. Dertil er VM og EM efterhånden også blevet til politiske kampladser der overskygger turneringerne. Rigtig nok laver FIFA og UEFA nogle underlige valg, som kunne undgå den fokus, men det dræber min interesse vi skal snakke mere om moral og etik i Qatar, end at fokusere på turneringen.

Tilbage i tid da klubberne ikke kunne købe så mange udlændige var landsholdsbold sikkert spænende. Men for mig siger det mig ikke ret meget.

I næsten alle andre sportsgrene end i fodbold forstår jeg udmærket VM er et trækplaster. Men i fodbold, not so much.

Andre kan naturligvis have en anden holdning, som jeg fuldt ud respektere.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. aug, 2025 15:22

Skulle Isak glippe, så er jeg fuldstændig overbevist om at Hughes og co har en plan B og måske endda en aftale liggende. De sætter ikke alt på en hest
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 20. aug, 2025 19:02

Emmy skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 15:22
Skulle Isak glippe, så er jeg fuldstændig overbevist om at Hughes og co har en plan B og måske endda en aftale liggende. De sætter ikke alt på en hest
Så håber jeg plan B er Alvarez eller Lautaro Martínez
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. aug, 2025 20:28

Martinez er ikke en ægte nier, og jeg tror ikke han bliver en succes i Premier League
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 20. aug, 2025 20:40

Rodrygo ville være fin som plan-b.

Han kan dække alle de tre forreste pladser, og så må vi leve med Ektike som 9’er. Salah kunne også være spænende som 9’er engang imellem.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2025 23:49

Hvis jeg var Isak,vil jeg være rasende på min agent, som helt sikkert har rådgivet ham ud fra at han kan score £10-20M. på den handel. Agenter spiller en større og større negativ rolle i fodbold i dag.

Jeg tror ikke Newcadtle sælger på nuværende tidspunkt. Hvis de ville sælge, så var det sket.

Dernæst har de solgt en angriber, som ikke er blevet erstattet endnu. Det kører rimelig skidt for Newcastle i dette vindue.

Plan B = Rodrygo(?) Det lyder også udmærket. Og så en midterforsvarer, så er vi klar til at forsvarer vores mesterskab.

pingel

Indlæg af pingel » torsdag, 21. aug, 2025 07:10

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 20. aug, 2025 23:49
Hvis jeg var Isak,vil jeg være rasende på min agent, som helt sikkert har rådgivet ham ud fra at han kan score £10-20M. på den handel. Agenter spiller en større og større negativ rolle i fodbold i dag.

Jeg tror ikke Newcadtle sælger på nuværende tidspunkt. Hvis de ville sælge, så var det sket.

Dernæst har de solgt en angriber, som ikke er blevet erstattet endnu. Det kører rimelig skidt for Newcastle i dette vindue.

Plan B = Rodrygo(?) Det lyder også udmærket. Og så en midterforsvarer, så er vi klar til at forsvarer vores mesterskab.
10-20 mill - ja ja… Men jeg tror nu også det at spille for Liverpool i stedet for Newcastle spiller ind;-)

Besvar