Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Med tanke på, at det ser ud til, at Amorin ryger i Manchester FU nu, eller i landskampspausen, så vil jeg sende en venlig tanke til Richard Hughes og Michael Edwards, som fravalgte Ruben Amorin - og det havde jo været en helt forkert spillestil til Liverpool med 3-4-3 - og i stedet valgte Verdens Bedste Slot til Verdens Fedeste Klub.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dér blev Arsenal snydt for et straffe.
Dér blev Nyborg så snydt for et straffe.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Nyborg fik da absolut ingen domme i deres retning.
Satan et lorte resultat
Satan et lorte resultat
Og dér var Arsenal så max klamme på endnu en dødbold.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
Til gengæld er jeg ikke misundelig på deres begrænsede evne til at score i åbent spilHr. Drejer skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:37Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
-
80% af deres mål scores efter en dødbold. Det er vildt med så dygtige spillere på banen.Mysjkin skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:42Til gengæld er jeg ikke misundelig på deres begrænsede evne til at score i åbent spilHr. Drejer skrev: ↑søndag, 28. sep, 2025 19:37Alt i alt fortjent at Arsenal vinder. De lavede en 'Slot' til sidst. Jeg er misundelig på den kvalitet de har i deres bagerste kæde.
Pt. er Arsenal stærkere end os, tænker jeg.
Hvis ikke vi tager os sammen bliver vi ikke mestre i år. Vores spil hænger ikke sammen, og defensiven + Salah har set bedre dage.
Hvis ikke vi tager os sammen bliver vi ikke mestre i år. Vores spil hænger ikke sammen, og defensiven + Salah har set bedre dage.
YNWA
Så gik den ikke længere for Jon Dahl. 1 point fra 4 kampe med en offensiv, der hedder Gyokeres og Isak er også forrykt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det virker som om, JDT fulstændig har tabt omklædningsrummet, tilliden fra spillerne, fra forbundet, fra fans, fra presse, fra ja vel hele Verden...
Det kunne kun gå een vej.
Vi SMADRER det PIShold !
Det var da også en gigantisk brøler at ansætte ham i første omgang
"We're not racist, we only hate the mancs"